Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ok, men når en spilleliste er ferdig så starter den jo ikke på nytt? :ermm:

9557853[/snapback]

Det skal fungere jo. Det eneste repeat-knappen ikke gjør er å repetere samme sangen.

9558152[/snapback]

.....forutsatt at du har valgt Continuous Play.

 

en er virkelig "problemet" ditt at du ønsker den samme sangen om og om igjen?

Lenke til kommentar
Ok, men når en spilleliste er ferdig så starter den jo ikke på nytt? :ermm:

9557853[/snapback]

Det skal fungere jo. Det eneste repeat-knappen ikke gjør er å repetere samme sangen.

9558152[/snapback]

.....forutsatt at du har valgt Continuous Play.

 

en er virkelig "problemet" ditt at du ønsker den samme sangen om og om igjen?

9558396[/snapback]

 

Ja, men hvor er repeat-knappen?

 

Btw. Har en sang som er så jævla lang. Dritmange bokstaver så den vill ikke inn i MM og jeg kan heller ikke endre navnet ved å høyreklikke. Får bare noen få alternativer :(

Finnes det noe slags rename program som kan takle dritlange navn?

Lenke til kommentar
Ja, men hvor er repeat-knappen?

 

Btw. Har en sang som er så jævla lang. Dritmange bokstaver så den vill ikke inn i MM og jeg kan heller ikke endre navnet ved å høyreklikke. Får bare noen få alternativer :(

Finnes det noe slags rename program som kan takle dritlange navn?

9559789[/snapback]

Continous-knappen (den knappen med to piler som går i en litt firkantet sirkel) ved siden av informasjonspanelet.

 

Hva vil jævla lang si? Kan du sende den til (saksofon<att>gmail<dott>com) slik at jeg kan teste å gi deg et bedre svar?

Lenke til kommentar
Ja, men hvor er repeat-knappen?

 

Btw. Har en sang som er så jævla lang. Dritmange bokstaver så den vill ikke inn i MM og jeg kan heller ikke endre navnet ved å høyreklikke. Får bare noen få alternativer :(

Finnes det noe slags rename program som kan takle dritlange navn?

9559789[/snapback]

Continous-knappen (den knappen med to piler som går i en litt firkantet sirkel) ved siden av informasjonspanelet.

 

Hva vil jævla lang si? Kan du sende den til (saksofon<att>gmail<dott>com) slik at jeg kan teste å gi deg et bedre svar?

9559863[/snapback]

 

Den sangen fiksa seg plutselig så dere trenger ikke å tenke noe mere på den, men jeg finner fortsatt ikke den continious-knappen? :roll:

 

edit: Trykka på play oppe i høyre hjørnet og nest nederst på den fanen var det en knapp som het Continious :D

Endret av Metalheart
Lenke til kommentar

Var dårlig respons tidligare så prøver meg igjen.. :p

 

Etter å ha brukt MM3 ei stund no har eg komt fram til et par ting eg ønsker meg.

 

Sånn ser det ut med meg foreløpig

 

1. Ønsker å få inn et bilde av artisten som spelast av i et web-search vindu. No har eg Google Images som søker etter bilder, men det visast berre som søkeresultat i Google. Eg vil ha bildet til å fylle heile ruta. Er det mogleg å få web-search til automatisk å trykke på det første bildet i søkeresultat, slik at bildet fyller heile web-search vinduet?

Evt. ein annan måte å få vist eit bilde av artisten i eit vindu?

 

2. Irriterer meg også at eg ikkje får "låse fast" Google Images-vinduet ved sida av bibliotek-vinduet. Viss eg prøver å flytte vinduet heilt ut til sida, så vil det dekke heile den vertikale sida av MM,sånn. Vil ha den sånn, bare at den blir lagt ved sida av bibliotek-visninga, og ikkje oppå som det er no.

Kvifor går ikkje det an? Er det ein bug som vil bli fiksa eller bare er det sånn?

 

3. Til å begynne med hadde eg det sånn at når eg viste "Artister" i navigeringstreet, så kunne eg gå enda et trinn inn, med det vesle pluss-tegnet foran, på kvar artist, der det blei vist albuma til artisten. Av ein eller anna grunn er dette vekk, fann ikkje noko innstilling for dette heller.

Lenke til kommentar

Bruker faktisk WMP11 skinnet ditt :p

 

 

edit: Prøvde et par andre skin og et som het Brushed Steel som jeg hadde lagt inn fra før hadde en sånn funksjon integrert i skinnet sitt, så nå funker det.

 

Hadde ikke noe å si at jeg brukte WMP11, bruker det nå og nå fungerer alt som det skal igjen :D

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Jeg sjønner ikke. Får absolutt ikke til å installere WebSearch scriptet men får bare en feilmelding hver gang jag starter MM. (Se vedlegg)

 

Så trykker jeg "OK". Da starter programmet som vanlig. Men ingen WebSearch å se:(

9559895[/snapback]

Sliter med akkurat samme problem som deg. Si ifra hvis du finner ut av det...

Endret av GEman
Lenke til kommentar
Jeg sjønner ikke. Får absolutt ikke til å installere WebSearch scriptet men får bare en feilmelding hver gang jag starter MM. (Se vedlegg)

 

Så trykker jeg "OK". Da starter programmet som vanlig. Men ingen WebSearch å se:(

9559895[/snapback]

Sliter med akkurat samme problem som deg. Si ifra hvis du finner ut av det...

9566886[/snapback]

Siden dere ikke skriver hva dere gjør er det vanskelig å si hva som er feil.

 

Her er prosedyren:

 

1. Last ned installer-programmet fra http://www.joergnapp.de/mediamonkey/websearchpanels

 

2. Lukk MediaMonkey

 

3. Kjør installasjonsprogrammet. Pass på at installasjonen skjer til riktig katalog (c:\Programfiler\MediaMonkey3)

 

4. Kontroller for sikkerhets skyld at både scriptet WebSearch.vbs og datafila WebSearch.xml ligger i c:\Programfiler\MediaMonkey3\scripts\Auto

 

5. Start opp MediaMonkey igjen

 

Aktivering og deaktivering av de ulike panels gjøres under "Search the web" som nå ligger på menylinja.

 

(Dersom dere allerede har forsøkt installasjon, slett tidligere WebSearch filer før dere begynner.)

 

Hvis ikke dette hjelper får dere sjekke/spørre på http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic.php?t=11254

Endret av nojac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...