Bone Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Det som buger hos meg nå, som ikke bug'et sist gang, gjelder den "3 vindu" -saken (hva heter den??): Jeg har; <genre> , <album artist> , <composer> Når jeg da f.eks velger "Heavy Metal" under genre, og velger BLANKT på "composer", -for å se hvem jeg ikke har fylt inn det på enda, så blir alt borte! Det vil si "3 vinduet" og den under der -hovedvinduet.. Slik kunne jeg gjøre med Alpha 8 vet jeg, uten problemer.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) Kommer med et par innspill. 1: Ønsker meg mulighet for en option der avspilleren kan bli transparent når den ikke er aktiv, selv i full modus. 2: I mini versjonen av WMP11 skinnet ditt, er det ikke mulighet til å stille inn lyden der? Eller må man tilbake til hovedspilleren? Eller kanskje jeg er blind? hehe. 3: Når jeg har bibliotek visningen som "show album art with details" skulle jeg ønske at de som laget programmet gjorde noen forandringer. Savner muligheten til å kunne holde museknappen nede og dra en firkant, for eksempel over enkelte av sangene på albumet, alle sangene, eller dra musepekeren over flere album. Slik det er nå må man faktisk ta en og en sang hvis man skal auto tagge, med mindre det er noe jeg har gått glipp av (ikke overraskende i såfall ) Veldig glad for at jeg bytta fra Winamp til MM, ikke det at winamp er dårlig, men med den musikksamlinga jeg har nå ble det liksom litt rotete å ha all musikken ramsa opp lodrett. Endret 16. september 2007 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 (endret) 1: Det er ikke mulig, og vil nok heller ikke bli mulig. Hvorfor vil du det, og vil du at ALLE elementer skal være gjennomsiktige? 2: Du kan mute. Problemet er at jeg trenger to skinnemuligheter for å få det til å fungere akkurat slik som WMP11, men det vil nok ikke bli en realitet før v3.1. Jeg vil lage en versjon av miniavspilleren som er helt lik fullversjonen om ikke så lenge for å rette opp i dette. 3: Du har helt rett at dette ikke er implementert ennå. Valg av flere sanger i Albumgrafikk-visningen vil bli støttet før MM 3.0 final. Gode innspill forresten Endret 16. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
ersa Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 iMono, blir det en Beta3 eller blir neste versjon RC? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Det vet jeg faktisk ikke med 100% nøyaktighet. Mest sannsynlig en Beta 3. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 1: Det er ikke mulig, og vil nok heller ikke bli mulig. Hvorfor vil du det, og vil du at ALLE elementer skal være gjennomsiktige?2: Du kan mute. Problemet er at jeg trenger to skinnemuligheter for å få det til å fungere akkurat slik som WMP11, men det vil nok ikke bli en realitet før v3.1. Jeg vil lage en versjon av miniavspilleren som er helt lik fullversjonen om ikke så lenge for å rette opp i dette. 3: Du har helt rett at dette ikke er implementert ennå. Valg av flere sanger i Albumgrafikk-visningen vil bli støttet før MM 3.0 final. Gode innspill forresten 9504426[/snapback] 1: Jepp, hele spilleren. Men det er egentlig bare for morro skyld 2: Ok, høres bra ut 3: Det er bra, det er den eneste grunnen til at jeg kjører med standard visningen. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bare meg, eller virker ikke microspilleren (taskbar, ikke tray) i nyeste beta?? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Bare meg, eller virker ikke microspilleren (taskbar, ikke tray) i nyeste beta?? 9506681[/snapback] Har du slått den på i oppgavelinjen din? (Høyreklikk>Verktøylinjer>MediaMonkey player) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Halao. Kommer igjen jeg Jeg bruker WMP11 skinnet ditt iMono, veldig fornøyd med det. Bare et par spørsmål. Jeg har lagt til et vedlegg til innlegget, der kan du se at jeg har ringet rundt et par greier, det er en plugin/addon som jeg har installert, men designet på den passer ikke inn i resten av skinnet. Er det mulig at du ordner noe der senere? Eller har jeg mulighet for å ordne det selv? Lurer også på om det er mulig om du ordner de sakene (husker ikke navnet i farten) som du kan ta tak i for å komme deg opp og ned på lista slik at de passer bedre inn i skinnet? Slik som er gjort her. http://img129.imageshack.us/my.php?image=mm3screenkk1.jpg Bare si i fra om jeg maser, men må spørre litt Lenke til kommentar
ssf Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Bare meg, eller virker ikke microspilleren (taskbar, ikke tray) i nyeste beta?? 9506681[/snapback] Har du slått den på i oppgavelinjen din? (Høyreklikk>Verktøylinjer>MediaMonkey player) 9506801[/snapback] Nei Hehe. Den var litt pinlig Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Poenget er at jeg har laget dette skinnet ifølge WMP11 - som faktisk skiller slik som skinnet mitt mellom hvilket OS du bruker. Jeg kan sikkert lage en variant av dette skinnet slik at du kan få Vista-knapper og Vista-scrollbarer, men jeg vil gjerne vente med dette til v3.0 og Glided er ferdigstilt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Til Alt-Ctrl. Hvordan fikk du de plug-in'ene? Gief linx plx Og hvorfor i all verden har de ikke lagd repeat-knapp enda? Jeg savner den mest av alt i hele digitale verden Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Finnes det mulighet for å få last.fm integrert i mm? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Finnes det mulighet for å få last.fm integrert i mm? 9537644[/snapback] Hva mener du med "integrert" i MM? Det finnes en plugin til dette ja som loggfører hva MM spiller hvis det er den du mener. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tenker på at man får åpnet last.fm fra mm, slipper å åpne firefox liksom.. et integrert vindu i selve mm vinduet.. kom ikke frem til det på google Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Tenker på at man får åpnet last.fm fra mm, slipper å åpne firefox liksom.. et integrert vindu i selve mm vinduet.. kom ikke frem til det på google 9537783[/snapback] Du finner noe slikt på MM -forumet! Vent, så skal jeg finne link.. EDIT: http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...188f162eba00ecc Her.. Prøvd det selv.. likte det ikke noe særlig selv men.. tok for mye plass for min del, men mange andre liker det.. Endret 20. september 2007 av Bone Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. september 2007 Del Skrevet 21. september 2007 Til Alt-Ctrl. Hvordan fikk du de plug-in'ene? Gief linx plx Og hvorfor i all verden har de ikke lagd repeat-knapp enda? Jeg savner den mest av alt i hele digitale verden 9508313[/snapback] Sorry for sent svar, var uten internett fra Søndag til Onsdag og har ikke tenkt noe mer på det siden da. Men se på linken til Bone, det er den jeg brukte. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 21. september 2007 Forfatter Del Skrevet 21. september 2007 For dere som har nye iPoder, så arbeider en utvikler i MediaMonkey på spreng for å støtte denne enheten. Han har fått til å synkronisere med iPod Nanoen sin, men ikke med albumgrafikk-støtte ennå. Det vil nok komme i løpet av en dag eller to. Jeg vil tro at det derfor også vil komme iPod Classic støtte siden det ser ut som at de to bruker samme synkroniseringsmetode. Hvordan det går med progresjonen, kan ses i denne tråden. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg skal reinstallere XP, og lurer på en ting. Hvilke filer skal jeg ta backup av for så å lime de inn ved neste installasjon for ikke å melde meg på alle podcastene og så videre om igjen? Om jeg kunne ta backup av instillingene og hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) Har en idé. MediaMonkey bør ha BitTorrent-støtte, slik at vi kan laste ned podcaster med BitTorrent-teknologien. Det finnes noen utrolig småe klienter der ute de sikkert kunne impleterne kjernen inn i MediaMonkey, for eksempel Halite. Dette kunne spare enorme båndbredderegninger fra for eksempel http://revision3.com som gir ut podcastene som torrent-feed. Kan noen si fra om denne idéen min på forumet til MediaMonkey? Endret 22. september 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå