Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Din mening, helt greit. Kantene vil være firkantede ved neste release, men det er ikke etter din oppfordring; men etter egne referanser. Miniavspilleren her er veldig rask - vet ikke helt hva du mener med det. Fading på hvilke måter? Knappene? Jeg synes det fungerer svært bra.

Men igjen, din mening. Liker du ikke programmet, ikke bruk det.

Lenke til kommentar

Er det en instilling som gjør at biblioteket eller playlisten "hopper" til den sangen som blir spillt?

Jeg bruker mye random og trykker bare neste sang. Så kanskje kommer en artist jeg har lyst å høre en annen sang av, men da må jeg begynne å bla meg nedover for å finne artisten.

Lenke til kommentar
Er det en instilling som gjør at biblioteket eller playlisten "hopper" til den sangen som blir spillt?

Jeg bruker mye random og trykker bare neste sang. Så kanskje kommer en artist jeg har lyst å høre en annen sang av, men da må jeg begynne å bla meg nedover for å finne artisten.

9484489[/snapback]

Jeg hadde synest det var bedre å høyreklikke "Tittel"-feltete i avspilleren og få et valg som "Show in library".

Lenke til kommentar
Din mening, helt greit. Kantene vil være firkantede ved neste release, men det er ikke etter din oppfordring; men etter egne referanser. Miniavspilleren her er veldig rask - vet ikke helt hva du mener med det. Fading på hvilke måter? Knappene? Jeg synes det fungerer svært bra.

Men igjen, din mening. Liker du ikke programmet, ikke bruk det.

9483997[/snapback]

Den må bruke tid på å fade den inn og ut. Å se at den gjør det er irriterende. Når man skal marke en sang gjør den dette og. Og når man klikker seg vekk.

Jeg mener fading som at den blir 50% usynlig i miniplayer.

Lenke til kommentar
Når MM sier hvilken sang som spilles når det er en ny irriterer det meg at den popper opp hvis jeg skal justere volumet samtidig, slik at jeg må vente.

9489666[/snapback]

Du kan flytte på denne popupen under Innstillinger.

Hva blir 50% usynlig i miniavspilleren? Det går an å stille inne Opacity på miniavspilleren når den ikke er aktiv.

@Nojac; Nå mente jeg at man kunne trykke på avspilleren og ikke være avhengig av å finne sangen i "Spilles Nå"-listen når du har forlatt visningen hvor du fant sangen.

Lenke til kommentar

Hei. Har tenkt til å prøve denne. Men når jeg skal installere får jeg denne popupen.

"This is a pre-release version of MediaMonkey intended for use by alpha and beta testers. If you plan on testing it, take precautions to backup your data to protect against data loss."

Er litt redd for mp3ene mine, har backup av ca 90% av de, men hvis noe skulle skje må jeg sitte i flere timer mens det kopierer over på disken min, det gidder jeg ikke.

Spørsmålet lyder. Med "data loss" risikerer jeg at filene som ligger på harddisken kan bli borte, eller er det snakk om spillelister o.l?

Lenke til kommentar
*snip*

Jeg har kjørt v3.0 siden Alpha og den har ikke fucket opp noe. Bare husk å være forsiktig når du bruker programmet. Det er i Beta-fasen og kan fortsatt inneholde feil.

Jeg ville ha prøvd det var jeg deg.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Ok, fint.

Har installert nå, merker det tar en god del lenger tid å legge inn alle sangene i MM enn hva det gjør i Winamp. Den har brukt flere minutter allerede og er ikke kommet halvveis engang.

Men det ser ut til at MM har flere nyttige funksjoner, som å dra filene over i playlisten for eksempel.

Lenke til kommentar
Ok, fint.

Har installert nå, merker det tar en god del lenger tid å legge inn alle sangene i MM enn hva det gjør i Winamp. Den har brukt flere minutter allerede og er ikke kommet halvveis engang.

Men det ser ut til at MM har flere nyttige funksjoner, som å dra filene over i playlisten for eksempel.

9490676[/snapback]

MediaMonkey 2.5 er like rask som WinAmp. 3.0 må derimot lage "thunbnails" for hvert album. Å lage 1500 thumbnails i min samling tar litt tid. Dessuten må du huske at den er i Beta og at den kjører i såkalt "debug"-mode, noe som senker ytelsen en del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...