Torbjørn T. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Litt OT, men same det: Du kan endre kor mange innlegg det er per side her i kontrollpanelet. Link heller til det aktuelle innlegget, linken finn du ved å klikke på talet oppe til høgre i innlegget. Til dømes #320 i ditt innlegg. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hva betyr dette bombeikonet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 At du synst låten er elendig. Det er lågaste punkt på «Rating»-lista, null stjerner. Høgreklikk på låten --> Rating. Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Finnes det noen ekel metode i MM for å laste ned albumgrafikk?? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Finnes det noen ekel metode i MM for å laste ned albumgrafikk?? 9477112[/snapback] CTRL+L? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Liker ikke nåværende miniplayer.Synes den er noenlunde treg på en måte, og å se at den fader er for rotete og gir for mye oppmerksomhet. Kantene på selve spilleren er ikke gode nok. Den burde være firkantig. Dette er bloatware. Mener ikke å være frekk, men det er meningen min. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Din mening, helt greit. Kantene vil være firkantede ved neste release, men det er ikke etter din oppfordring; men etter egne referanser. Miniavspilleren her er veldig rask - vet ikke helt hva du mener med det. Fading på hvilke måter? Knappene? Jeg synes det fungerer svært bra. Men igjen, din mening. Liker du ikke programmet, ikke bruk det. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Beta 2 lansert folkens! http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1074_Debug.exe Masse bugfiksing og noen optimaliseringer. Gi gjerne feedback. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Digg! Kanskje litt noobish spørsmål, men for å beholde på databasen over sanger osv gjøres kva? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Det kreves at du trykker "Ja" når programmet spør om du vil overføre databasen fra 2.5. Jeg ville dog laget en ny foreløpig. Bugs kan forekomme. Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er det en instilling som gjør at biblioteket eller playlisten "hopper" til den sangen som blir spillt? Jeg bruker mye random og trykker bare neste sang. Så kanskje kommer en artist jeg har lyst å høre en annen sang av, men da må jeg begynne å bla meg nedover for å finne artisten. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Er det en instilling som gjør at biblioteket eller playlisten "hopper" til den sangen som blir spillt? Jeg bruker mye random og trykker bare neste sang. Så kanskje kommer en artist jeg har lyst å høre en annen sang av, men da må jeg begynne å bla meg nedover for å finne artisten. 9484489[/snapback] Jeg hadde synest det var bedre å høyreklikke "Tittel"-feltete i avspilleren og få et valg som "Show in library". Lenke til kommentar
nojac Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg hadde synest det var bedre å høyreklikke "Tittel"-feltete i avspilleren og få et valg som "Show in library". 9484491[/snapback] Der finnes jo allerede et alternativ for Find More from Same.... Artist eller Album etc. ved høyreklik Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Din mening, helt greit. Kantene vil være firkantede ved neste release, men det er ikke etter din oppfordring; men etter egne referanser. Miniavspilleren her er veldig rask - vet ikke helt hva du mener med det. Fading på hvilke måter? Knappene? Jeg synes det fungerer svært bra. Men igjen, din mening. Liker du ikke programmet, ikke bruk det. 9483997[/snapback] Den må bruke tid på å fade den inn og ut. Å se at den gjør det er irriterende. Når man skal marke en sang gjør den dette og. Og når man klikker seg vekk. Jeg mener fading som at den blir 50% usynlig i miniplayer. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Når MM sier hvilken sang som spilles når det er en ny irriterer det meg at den popper opp hvis jeg skal justere volumet samtidig, slik at jeg må vente. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Når MM sier hvilken sang som spilles når det er en ny irriterer det meg at den popper opp hvis jeg skal justere volumet samtidig, slik at jeg må vente. 9489666[/snapback] Du kan flytte på denne popupen under Innstillinger. Hva blir 50% usynlig i miniavspilleren? Det går an å stille inne Opacity på miniavspilleren når den ikke er aktiv. @Nojac; Nå mente jeg at man kunne trykke på avspilleren og ikke være avhengig av å finne sangen i "Spilles Nå"-listen når du har forlatt visningen hvor du fant sangen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Hei. Har tenkt til å prøve denne. Men når jeg skal installere får jeg denne popupen. "This is a pre-release version of MediaMonkey intended for use by alpha and beta testers. If you plan on testing it, take precautions to backup your data to protect against data loss." Er litt redd for mp3ene mine, har backup av ca 90% av de, men hvis noe skulle skje må jeg sitte i flere timer mens det kopierer over på disken min, det gidder jeg ikke. Spørsmålet lyder. Med "data loss" risikerer jeg at filene som ligger på harddisken kan bli borte, eller er det snakk om spillelister o.l? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 (endret) *snip* Jeg har kjørt v3.0 siden Alpha og den har ikke fucket opp noe. Bare husk å være forsiktig når du bruker programmet. Det er i Beta-fasen og kan fortsatt inneholde feil. Jeg ville ha prøvd det var jeg deg. Endret 13. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ok, fint. Har installert nå, merker det tar en god del lenger tid å legge inn alle sangene i MM enn hva det gjør i Winamp. Den har brukt flere minutter allerede og er ikke kommet halvveis engang. Men det ser ut til at MM har flere nyttige funksjoner, som å dra filene over i playlisten for eksempel. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Ok, fint. Har installert nå, merker det tar en god del lenger tid å legge inn alle sangene i MM enn hva det gjør i Winamp. Den har brukt flere minutter allerede og er ikke kommet halvveis engang. Men det ser ut til at MM har flere nyttige funksjoner, som å dra filene over i playlisten for eksempel. 9490676[/snapback] MediaMonkey 2.5 er like rask som WinAmp. 3.0 må derimot lage "thunbnails" for hvert album. Å lage 1500 thumbnails i min samling tar litt tid. Dessuten må du huske at den er i Beta og at den kjører i såkalt "debug"-mode, noe som senker ytelsen en del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå