Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!


iMono

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet om en plugin som får det som spilles av i MediaMonkey til å vises i Windows Live Messenger?

 

Jeg har selv MediaMonkey 3.0 BETA1, og Windows Live Messenger 8.5 BETA2.

Har prøvd med blant annet "Live Messenger 8 Status Plugin 0.31"

 

Men den virket hverken med MediaMonkey 2.5.5 Gold + Windows Live Messenger 8.1,

ei med MediaMonkey 3.0 og Windows Live Messenger 8.5

 

Noen som har klart å få det til? :)

Lenke til kommentar
Har sikkert sagt det før, men vi vil få en MM-del på forumet for norske brukere.

9431070[/snapback]

Trenger vi egentlig det?

 

Vi er flere norske på MM-forumet, men jeg kommer uansett til å foretrekke det engelske. Og det tipper jeg de fleste andre også vil. (Til og med du, Morten/iMono!)

 

Når vi i tillegg har disse trådene her har vi etter min mening det vi trenger.

Lenke til kommentar

Poenget er at det vil være en slags support-funksjon for helt nye brukere (alle går ikke innom her, eller er interessert i å konversere på engelsk). Så ja, jeg tror det er et behov for det, og det behovet vil øke når det kommer en artikkel på DinSide.no i nærmeste framtid.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Slenger meg på forslaget om integrert lyrics-funksjon, hadde vært digg. Tungvint å legge inn tekst manuellt.

 

Har oppstått eit problem hos meg med last.fm og audioscrobbling. Bruker last.fm til å instalere plug-in, velger winamp og finner fram til mediamonkey.exe. Gen_wa2_scrobbler.dll legger seg fint i plug-ins mappa til MM og last.fm programmet rapporterer låter som blir spilt. Men, ingenting kjem på profilen min på internett. Skal eg prøve å konfigurere general plug-ins så skjer det ingenting heller...

Lenke til kommentar

Takker nojac.

 

Eg fulgte instruksane som stod i tråden du henviste til, men når eg re-startar MM3 så får eg opp denne feilmeldinga:

 

Error #1024 - Microsoft VBScript compilation error

Expected statement

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"

File: "C:\Program Files\MediaMonkey3\Scripts\Auto\WebSearch.vbs", Line: 1, Column: 0

 

Det kan vel ikkje vere noko i veien med scriptet, det kopierte eg rett frå tråden.

Endret av SnowBrigade
Lenke til kommentar
Brukte du installeren?  Begge filene skal havne i scripts/auto-katalogen.(Som jeg sa litt lengre nede  på s. 13)

 

Ellers må du spørre i script-tråden på MM-forumet.

9466228[/snapback]

 

Fekk det til no. Brukte ikkje installeren først, men no gjekk det som smurt. Fekk opp ei rekkje nye vindauge integrert i MM, bla lyrics. Kan ikkje få lovprist MM nok, fantastisk musikkprogram!

 

Men, korleis får eg tilbake desse vindauga viss eg har fjerna dei? Ved eit uhell fjerna eg (trykte på krysset i vindauget) ein av plug-in'ane som eg ville ha, og no finn eg den ikkje igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...