Fruktkake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Last.fm leser ikke at noe blir spillt av, det er ingen feilmelding. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Last.fm leser ikke at noe blir spillt av, det er ingen feilmelding. 9451710[/snapback] http://www.mediamonkey.com/forum/viewtopic...p=102581#102581 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Noen som vet om en plugin som får det som spilles av i MediaMonkey til å vises i Windows Live Messenger? Jeg har selv MediaMonkey 3.0 BETA1, og Windows Live Messenger 8.5 BETA2. Har prøvd med blant annet "Live Messenger 8 Status Plugin 0.31" Men den virket hverken med MediaMonkey 2.5.5 Gold + Windows Live Messenger 8.1, ei med MediaMonkey 3.0 og Windows Live Messenger 8.5 Noen som har klart å få det til? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Hei. Er det noen som har et tips til hvordan jeg kan implementere stopp-knappen på en best mulig måte i mitt Glided-skin? 9451194[/snapback] Hva med å kanskje høyreklikke på play/pause for stopp? Eventuelt en liten stoppknapp under "next track". Lenke til kommentar
nojac Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Har sikkert sagt det før, men vi vil få en MM-del på forumet for norske brukere. 9431070[/snapback] Trenger vi egentlig det? Vi er flere norske på MM-forumet, men jeg kommer uansett til å foretrekke det engelske. Og det tipper jeg de fleste andre også vil. (Til og med du, Morten/iMono!) Når vi i tillegg har disse trådene her har vi etter min mening det vi trenger. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 (endret) Poenget er at det vil være en slags support-funksjon for helt nye brukere (alle går ikke innom her, eller er interessert i å konversere på engelsk). Så ja, jeg tror det er et behov for det, og det behovet vil øke når det kommer en artikkel på DinSide.no i nærmeste framtid. Endret 8. september 2007 av iMono Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Den er allerede ute. http://www.dinside.no/php/art.php?id=380242 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 Den er allerede ute. http://www.dinside.no/php/art.php?id=380242 9455322[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Den er allerede ute. http://www.dinside.no/php/art.php?id=380242 9455322[/snapback] Nei 9455412[/snapback] Jo Lenke til kommentar
iMono Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jo 9458073[/snapback] Nei. Det er kanskje en annen artikkel som kommer om MediaMonkey v3.0? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 AMIP funker fint med Live Messenger 8.1 og MediaMonkey 3 Beta1. Lenke til kommentar
SnowBrigade Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Finnes det plug-ins for å integrere lyrics i MediaMonkey? Eg har prøvd MiniLyrics, men det vart ikkje integrert i sjølve MediaMonkey vindauget, men fungerte som eit eksternt vindauge. Ønsker meg ein boks med lyrics på same måte som album art boksen i MediaMonkey. Nokon som veit korleis eg kan få det til? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Slenger meg på forslaget om integrert lyrics-funksjon, hadde vært digg. Tungvint å legge inn tekst manuellt. Har oppstått eit problem hos meg med last.fm og audioscrobbling. Bruker last.fm til å instalere plug-in, velger winamp og finner fram til mediamonkey.exe. Gen_wa2_scrobbler.dll legger seg fint i plug-ins mappa til MM og last.fm programmet rapporterer låter som blir spilt. Men, ingenting kjem på profilen min på internett. Skal eg prøve å konfigurere general plug-ins så skjer det ingenting heller... Lenke til kommentar
nojac Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Finnes det plug-ins for å integrere lyrics i MediaMonkey? 9462314[/snapback] Se side 13 i denne tråden. (4. og 7. innlegg) Lenke til kommentar
SnowBrigade Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Takker nojac. Eg fulgte instruksane som stod i tråden du henviste til, men når eg re-startar MM3 så får eg opp denne feilmeldinga: Error #1024 - Microsoft VBScript compilation error Expected statement <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" File: "C:\Program Files\MediaMonkey3\Scripts\Auto\WebSearch.vbs", Line: 1, Column: 0 Det kan vel ikkje vere noko i veien med scriptet, det kopierte eg rett frå tråden. Endret 10. september 2007 av SnowBrigade Lenke til kommentar
nojac Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Brukte du installeren? Begge filene skal havne i scripts/auto-katalogen.(Som jeg sa litt lengre nede på s. 13) Ellers må du spørre i script-tråden på MM-forumet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Brukte du installeren? Begge filene skal havne i scripts/auto-katalogen.(Som jeg sa litt lengre nede på s. 13) 9466228[/snapback] Sidehenvisning er et ekstremt dårlig holdepunkt. Her hos meg har tråden feks. bare totalt 8 sider... Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) @Vice: Med litt enkel matte kom jeg frem til at det må være på side 6 eller 7 hos deg siden jeg har totalt 16 sider her og fant det på side 13. Endret 10. september 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
SnowBrigade Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Brukte du installeren? Begge filene skal havne i scripts/auto-katalogen.(Som jeg sa litt lengre nede på s. 13) Ellers må du spørre i script-tråden på MM-forumet. 9466228[/snapback] Fekk det til no. Brukte ikkje installeren først, men no gjekk det som smurt. Fekk opp ei rekkje nye vindauge integrert i MM, bla lyrics. Kan ikkje få lovprist MM nok, fantastisk musikkprogram! Men, korleis får eg tilbake desse vindauga viss eg har fjerna dei? Ved eit uhell fjerna eg (trykte på krysset i vindauget) ein av plug-in'ane som eg ville ha, og no finn eg den ikkje igjen. Lenke til kommentar
nojac Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hmmmm..... Jeg trodde at alle hadde 16 sider.....(20 innlegg pr side) I hvert fall er de aktuelle datoer 27-28/8. Du finner menyen for aktive elementer under Web Search på menylinjen i MM. Ikke problem å åpne og lukke etter behov. Endret 10. september 2007 av nojac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå