Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på en liten ting angående iPod-synkronisering.

Jeg bruker 2.5 nå og det er fryktelig dårlig til å synkronisere. Det går treigt, og ofte får jeg error-meldinger. Spesielt denne iPod'n er full-greia, selv om det er masse ledig plass på iPoden. Veldig rart. Den begynner å synkronisere alle sangene på nytt noen ganger selv om jeg har skrudd av det alternativet. Er dette fikset i 3.0,? Det er litt slitsomt å lese gjennom 8 spoilere med alpha-forbedringer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da er beta 1 lansert folkens! Gå og last ned deres kopi her;

http://www.mediamonkey.com/beta/MediaMonke....1069_Debug.exe

Denne builden har jeg ikke testet ennå (er på universitet akkurat nå), men er mer stabil samtidig som den fikser viktige kompatibilitetsfaktorer med Windows Vista. Dessuten har Glided fått seg en liten oppdatering eller to. Last ned og post gjerne dine tanker om denne builden. Får nemlig ikke testet den før i kveld.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Hos meg overtar MM3 B1 vinduet straks den skifter sang. Dette kan ikke jeg bruke, jeg lar ofte spilleren gå i bagrunnen mens jeg skriver i andre vinduer.... Men forminsker jeg MM ned på oppgavelinjen går det bra, ser det ut til.

Dette var jo en bug i MM3 A8 som skulle være fikset.

Lenke til kommentar
Hos meg overtar MM3 B1 vinduet straks den skifter sang. Dette kan ikke jeg bruke, jeg lar ofte spilleren gå i bagrunnen mens jeg skriver i andre vinduer.... Men forminsker jeg MM ned på oppgavelinjen går det bra, ser det ut til.

Dette var jo en bug i MM3 A8 som skulle være fikset.

9424600[/snapback]

Ja, skjer det samme her.

Du fikser det ved å gå inn på Tools->options->player og fjerne krysset som står på "pop-up track info".

Lenke til kommentar

Har sikkert sagt det før, men vi vil få en MM-del på forumet for norske brukere. Det kan jo også være at svensker og dansker også kommer innom og vil slå av en prat der. Jeg håper bare de oppdaterer forumet til et litt mer moderne, selv om de må betale "hele" 100 dollar for lisensen til et slikt forumsystem.

Lenke til kommentar
Den nyeste MM3-verisjonen fungerer ikke med Last.fm i (64-bit) Vista. Den kjører fint på (64-bit) XP.

9451284[/snapback]

Hva vil "fungerer ikke" si. Programmet starter ikke? Viser en feilmelding? Hjelp meg, så skal jeg få dette problemet rappotert til MM-teamet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...