Gå til innhold

MediaMonkey v4-tråden: 4.0 med videoavspilling/-synkronisering: Norsk på vei!

iMono

Anbefalte innlegg

Jeg har vært en fast bruker av MediaMonkey i flere år, men etter jeg oppgraderte til Vista og ble veldig glad i WMP11 og hvordan den håndterte musikksamlingen min har jeg faktisk knapt brukt MM de siste 4-5 måndene. For noen uker siden dristet jeg meg til å legge inn alpha 7 og jaggu har den ikke overtatt og blitt min faste musikkspiller igjen - og det med en alpha versjon! Det er skikkelig digg at noe av den opprinnelige entusiasmen min for dette programmet har dukket opp igjen med versjon 3 og når en alpha utgave av programmet er så til de grader bra er jeg utrolig spent på det endelige resultatet. Jeg må også inrømme at jeg har vært slem gutt og brukt en pirat utagave av MM de årene jeg har brukt programmet, men med det potenialet de viser med versjon 3 gjorde jeg det eneste riktige og kjøpte med en livstidslisens. Disse gutta fortjener pengene. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor ligger spillelistene lagret?

9391868[/snapback]

Dessverre ligger spilllelistene lagret inne i selve databasen så dersom du skal ha dem ut må du aktivt lagre dem som en m3u liste. (Med høyre musknapp og menyvalg)

9394081[/snapback]

Det var akkurat dette jeg gjorde da før jeg formaterte (og la inn spillelista og sangene på en penn), men da jeg la det inn igjen var det ingenting i spillelista...

Lenke til kommentar

Hei. Jeg trenger deres hjelp.

Holder på med mikroavspilleren og da lurer jeg på;

1) Hvilken av disse to versjonene (A og B) liker dere best designmessig?

2) Trenger dere en søkebar i mikroavspilleren? Altså en knapp for å spole seg inn i sangen?

a)

microplayerxx2.png

b)

microplayer2yt3.png

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Ikke ennå dessverre. Vil bli lagt til i versjon 3.1, men nå må utviklerne kun utføre bugtesting og fikse eventuelle bugs før release.

Det blir denne som er valgt, men Bone; jeg skal spørre om det går an å få et valg for å deaktivere SeekBar. Men det er drittlett å gjøre dette i .ini-filen selv, så kanskje jeg bare skriver en guide for å gjøre dette selv.

Endret av iMono
Lenke til kommentar

Jeg vil ha søkebar, men synes B'n var MYE bedre enn C'n ..grunnen til det var at det var så lite med "luft" på C'n .. søkebaren var presset ALTFOR høyt opp.. Slikt sett virket det mer "amatørmessig" -liksom "hmm.. hvor skal jeg sette denne.. -der kan jeg skvise den inn" -type! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...