Xues Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei folkens Har kjøpt meg: NEC AD-7173 DVD±RW, DVD±Rx18, Dual Layer DVD-R DLx6/x8, DVD-RAM x5, LabelFlash, Internal, 2MB, Black, Bulk Er det mulig å bruke lightscribe plater isteden for labelflash? evt er det noen som har tips til noen bra steder hvor de selger gode labelflash plater? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du kan ikke bruke lightscribe plater isteden for labeltrash. Vet ikke så mye om det, men regner med at envher nettsjappe med respekt for seg selv har platene. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Svarte &¤"¤& De sa jo til meg på pcutstyr at jeg kunne bruke lightscribe!! Kjøpte akkurat en Nec AD-7173 der.. Det er jo ikke noe sted de selger labelflash i nærheten,virker som det går mer i lightscribe Så da må jeg heller kjøpe meg en lightscribe brenner da Lenke til kommentar
oizann Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Æsj,stemmer det også at Labelflash kun er Dvdr ikke Cdr? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ser stygt ut som Labelflash kun støtter dvd, ja... Lenke til kommentar
oizann Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jaja,da blir det angrefrist på mandag Så finner jeg vel en Lightscribe brenner et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå