xD^^ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hvem? Jesus? Aldri hørt om ... Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Du vet, han fyren ifra den Depeche Mode-låta. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hmm. Han som kan høre bønnene mine? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ja, og som bryr seg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Svarte folk sier han var svart, hvite at han var hvit, gule at han var gul o.s.v.Det finnes mange versjoner av Jesus. Jeg tror han var hvit, men så er jeg hvit selv da 7971116[/snapback] Jesus fantes aldri (i den forstand at han var Guds sønn). Derfor jeg starta denne meningsløse tråden. Var sikkert en eller annen stygg, psyco fyr med navnet Jesus som trodde han var Guds sønn. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Moden? Javisst. Av erfaring er det lite som skaper en såpass endeløs konflikt som hvorvidt kristendommen vrøvl eller noe å leve etter så lett som bastante utsagn som det du nettopp kom med. Hva med å holde seg til temaet i sin egen tråd? Jeg vil ha min egen, personlige Jesus. En som hører bønnene mine og er der. (Gjorde jeg det rett nå?) Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hva med å holde seg til temaet i sin egen tråd? 7971180[/snapback] Den er i OT-baren. Dessuten, tror det begynner å bli litt tomt for nye argumenter og meninger. Endret 18. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det har ingenting å si. OT-baren er ikke synonymt med å gjøre hva faen en vil. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Nei, men trenger ikke å holde meg innenfor temaet hele tiden. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Mennesker har en mer positiv holdning til pene mennesker enn "stygge". Det kan være en grunn til at han blir fremstilt som pen. Lenke til kommentar
Aleex89 Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Jeg tror ikke på Gud eller Jesus, en dude som heita Jesus som for å gjorde mirakler for folk. Tull! Hvis det var en som heita Jesus, så var det sikkert en fyr som kunna noen magiske triks osv. Han lurte folk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå