Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er bare et misforstått geni. 7956737[/snapback] Haha, tror jeg på du. Lenke til kommentar
hauska Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Discovery har tilegnet et helt program for å finne ut av dette. De brukte mange av de samme metodene som FBI bruker for å finne ut hvoordan ansiktet til en hodeskalle har sett ut. Nå har de ikke funnet Jesu' hodeskalle, men de tok en 2000 år gammel jøde på samme alder. De dekket den med tannpirkere (for å måle dybde), og deretter plastellin som representerer kjevemuskler og sånt. Til slutt kunstig hud og hår. De mente at han måtte ha kort svart hår, som alle andre jødiske menn på den tiden. Vi vet at han ikke skilte seg spesiellt ut, fordi judas valgte å gå helt bort til ham og kysse ham, for å vise romerne hvilken mann som var Jesus. Hvis jesus hadde skilt seg ut, kunne Judas bare ha sagt: "det er han med hvit kappe, langt hår og glorie". Videre: Han må ha vært muskuløs, for han jobbet hardt både som snekker og taler. Han var ute mye og talte, så ansiktet var værbitt. Resultatet var ikke sånn: Men mer sånn: 7954903[/snapback] Hvis han så ut slik var han ikke kjekk Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Sjekk på din egen hvite vegg med å følge denna "guiden" edit: må ha bilde! jesus.jpg.bmp Endret 16. februar 2007 av M.F. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Emnetittel sier vel seg selv egentlig. Var Jesus egentlig en kjekkas? På bilder av han ser han jo noe "kjekk" ut, men kanskje de er litt overdrevne? 7954509[/snapback] Hva så? Han har vært dæv i en god stund. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 <---Ekte bilde. 7957444[/snapback] hadde de julenisse lue på jesu tid? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Yngre. Dessuten er jeg langt forran henne i mental alder. 7956680[/snapback] Sorry vennen. Jeg er moden for alderen. Ligger du langt foran meg i mental alder er du bare en kjedelig person 7956712[/snapback] Trodde faktisk du var rundt 20 før jeg fant ut hvor gammel du var. Trodde ikke du var yngre enn meg likssom. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (...) men kanskje de er litt overdrevne? 7954509[/snapback] Det er ikke bare utseende som er overdrevet, se f.eks her .. hihi. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Trodde faktisk du var rundt 20 før jeg fant ut hvor gammel du var. Trodde ikke du var yngre enn meg likssom. 7957869[/snapback] Haha, gøy Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Homofili var for øvrig svært utbredt på "jesu tid", gitt at han faktisk fantes. I det romerske militæret var det blant annet utrolig mange som ble homofile etter å ha tilbragt såpass mye tid sammen med andre menn. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Yngre. Dessuten er jeg langt forran henne i mental alder. 7956680[/snapback] Hvordan kan du påstå det uten å ha møtt henne? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 I det romerske militæret var det blant annet utrolig mange som ble homofile etter å ha tilbragt såpass mye tid sammen med andre menn. De "ble" vel strengt tatt ikke homofile, ettersom dette ikke er noe man bare blir uten videre. Tror vel heller at de visket ut grensene sine etterhvert, og dermed ble det hyggelig i brakkene ^^ Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er kanskje ikke mulig å bli homofil uten videre - det skal jeg ikke uttale meg om. Men hvis man lever i et miljø hvor det overhodet ikke aksepteres er det lett å se gjennom det og lure seg selv til å tro at en er heterofil. I så måte kan man si at man "blir" homofil av å være rundt andre menn mye. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Disiplene hans var gutter, jesus var skeiv. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) RAPTORJESUS! 7957829[/snapback] There came a day when Raptor Jesus walked with His disciples in a city. They passed many people, and Raptor Jesus would state "They are Anonymous, they are the masses. They are many, and yet they are one. They are quick to judge, and their wrath is terrible." Then Raptor Jesus and His disciples came across a man painting a mural. Raptor Jesus studied the man's work for a time, and then turned to his disciples. "Animated," he said. Endret 16. februar 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Link: He grew up before him like a tender shoot, and like a root out of dry ground. He had no beauty or majesty to attract us to him, nothing in his appearance that we should desire him.Isaiah 53:2 (New International Version) Eventuelt norsk versjon: Han hadde ingen herlig skikkelse, vi gledet oss ikke ved synet av ham. Til sist: http://www.uglyjesus.com/ Endret 16. februar 2007 av incanus Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Sjekk på din egen hvite vegg med å følge denna "guiden" edit: må ha bilde! 7957324[/snapback] Utrolig bra. :!: Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jesus was Black! :!: Lenke til kommentar
hauska Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Svarte folk sier han var svart, hvite at han var hvit, gule at han var gul o.s.v. Det finnes mange versjoner av Jesus. Jeg tror han var hvit, men så er jeg hvit selv da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå