Mannen med ljåen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 I så fall var han den eneste i hele Israel, og det ville være lett for romerne å peke ham ut. Judas beviser at han så helt vanlig ut, siden han måtte gå helt bort og kysse ham for at romerne skulle se hvilken av mennene som skulle arresteres. Jesus så ut som en jøde. Punktum. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 De mente at han måtte ha kort svart hår, som alle andre jødiske menn på den tiden. Vi vet at han ikke skilte seg spesiellt ut, fordi judas valgte å gå helt bort til ham og kysse ham, for å vise romerne hvilken mann som var Jesus. Hvis jesus hadde skilt seg ut, kunne Judas bare ha sagt: "det er han med hvit kappe, langt hår og glorie". Enig med den der ja. Kanskje ikke akkurat slik han så ut, men sikkert i samme stilen! Er jo bare logisk Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 7954903[/snapback] Du har ett poeng der, men som skilpadde sier: Det står et sted i bibelen at jesus var ingen vakker mann eller noe i den dur. Har jeg hørt. 7954947[/snapback] Og det er det jeg og har hørt. Så kanskje han ikke var som alle andre jødiske menn, utseendemessig. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jesus Christ teh hunk! Hørt han var ganske nyskapende innen mote også på tiden. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 For å være litt useriøs for en gang skyld siden denne ligger i off-topic Postet før, men morsom allikevel Jesus Lenke til kommentar
opera Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Selvsagt sies det at han var kjekk. I hvor mange eventyr og historier er hovedpersonen stygg ? /Litt offtopic: Husk at religion er et gufs fra fortiden da vi var huleboere. Så vi et lyn på himmelen da skrek vi ooogaboooga og mente dette måtte være en gud som gjorde i og med at vi ikke kunne foklare ting som skjedde rundt oss Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 For å være litt useriøs for en gang skyld siden denne ligger i off-topic Postet før, men morsom allikevel Jesus 7955216[/snapback] Hehehehe.. Jesus ble eid! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Så utseende har noe å si, selv i religion. Skuffende. 7954547[/snapback] Ikke nødvendigvis. Men å fremstille Jesus som frastøtende på noe vis, ville vært uhørt. Som HorSe her påpeker; dårlig reklame for religionen. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hovedpersonen i filmer og eventyr er alltid kjekk, hvis vi ser bort fra Edward Saksehånd; Frankenstein og Skomaker Andersen. Han var vel også den første som slapp ut håret og skjegget, og man kan kanskje kalle ham den første hippien? Så etter den tidens målestandard hvor idealet var å være korthåret jøde var han sikkert ikke noen kjekk mann, men etter dagens standard så kanskje han var litt hawt allikevel? Edit: Ayayay! Skrivefeil ... Endret 16. februar 2007 av EvenT Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er bare et misjonærtriks for å få naive små jenter som deg til å bli kristen. 7954514[/snapback] Du er mindre enn henne da :!: Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er bare et misjonærtriks for å få naive små jenter som deg til å bli kristen. 7954514[/snapback] Du er mindre enn henne da :!: 7956560[/snapback] Det betyr ikke at hun ikke er naiv. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er den siste personen man kan kalle naiv Hovedpersonen i filmer og eventyr er alltid kjekk, hvis vi ser bort fra Edward Saksehånd; Frankenstein og Skomaker Andersen. 7956533[/snapback] Men Jesus var en person som fantes, sier ikke at han var Guds sønn. Men han fantes jo De har jo på en måte "laget" en historie om han. Men hvorfor da forandre på utseende? Jesus var mye styggere enn på bildene vi ser av han. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jeg er den siste personen man kan kalle naiv Hovedpersonen i filmer og eventyr er alltid kjekk, hvis vi ser bort fra Edward Saksehånd; Frankenstein og Skomaker Andersen. 7956533[/snapback] Men Jesus var en person som fantes, sier ikke at han var Guds sønn. Men han fantes jo De har jo på en måte "laget" en historie om han. Men hvorfor da forandre på utseende? Jesus var mye styggere enn på bildene vi ser av han. 7956580[/snapback] Det sies at det fantes tusser og troll også, uten at det er bevist. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Det sies at det fantes tusser og troll også, uten at det er bevist. 7956603[/snapback] De blir hvertfall ikke fremstilt som pene. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det sies at det fantes tusser og troll også, uten at det er bevist. 7956603[/snapback] De blir hvertfall ikke fremstilt som pene. 7956632[/snapback] Vil ikke si at Jesus heller virker særlig tiltrekkende slik vi kjenner ham med langt hår og skjegg. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Vil ikke si at Jesus heller virker særlig tiltrekkende slik vi kjenner ham med langt hår og skjegg. 7956661[/snapback] Jo, han er litt hunk. Men greia er at han var STYGG! En eller annen fyr som gikk rundt og sa han var Jesus sønn var stygg Endret 16. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er bare et misjonærtriks for å få naive små jenter som deg til å bli kristen. 7954514[/snapback] Du er mindre enn henne da :!: 7956560[/snapback] Yngre. Dessuten er jeg langt forran henne i mental alder. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Vil ikke si at Jesus heller virker særlig tiltrekkende slik vi kjenner ham med langt hår og skjegg. 7956661[/snapback] Jo, han er litt hunk. Men greia er at han var STYGG! En eller annen fyr som gikk rundt og sa han var Jesus sønn var stygg 7956674[/snapback] Smak og behag. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Yngre. Dessuten er jeg langt forran henne i mental alder. 7956680[/snapback] Sorry vennen. Jeg er moden for alderen. Ligger du langt foran meg i mental alder er du bare en kjedelig person Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Yngre. Dessuten er jeg langt forran henne i mental alder. 7956680[/snapback] Sorry vennen. Jeg er moden for alderen. Ligger du langt foran meg i mental alder er du bare en kjedelig person 7956712[/snapback] Jeg er bare et misforstått geni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå