Gå til innhold

Første Tekken 6 bilder.

Enduro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HaDet bilder sier jeg, om det var ment for å imponere så gjorde det ikke akkurat det nei.

Hvorfor kan de ikke lage et releastisk slossspill hvor man faktisk ser ben blir brukket og blod spruter.. Sånn next gen NEXT GEN

Fordi Next gen defineres kun i hvor mange tusen polygoner og tekniske dupeditter du klarer å presse inn i et spill. Men enig, kunne vært mye mer morsomt å brekke armer og ben så blodspurten står enn å sende energi stråler ut av handa for Nte gang til lyden av fyllesyk japaner.

Lenke til kommentar
Tekken 6 til Ps3 kjem ut i 2008.

Arkadeversjonen kjem ut i 2007.

Det er arkadeversjonen det er bilete av her. :roll:

7963787[/snapback]

Du vet at alle Tekken arkade versjoner har vært laget på Playstation hardware ?

Tekken 6 lages også så vidt jeg vet på PS3 arkade hardware.

Så hvis du tror PS3 versjonen vil se annerledes ut tar du nok feil. Som alltid vil de være så godt som identiske grafikkmessig. Logisk nok.

Men godt å se at du, kanskje indirekte, innrømmer at dette ser skuffende ut.

Endret av Enduro
Lenke til kommentar

Dårlig grafikk ? Hva er det dere har røyket da ? Er ikke imponerende for å være PS3 men mer enn bra nok uansett. Tekken er jo en av det beste slåssespillet det skal jeg være enig i.

Men de får hard konkurranse fra Def Jam Icon om ikke de kvitter seg med splash effektene og gir oss ordentlig blod og knekking av bein. Akkurat den delen skal jeg si meg enig i.

Def Jam: NYC vil jeg si per dags dato fortsatt er tidenes slåssespill. Ufattelig artig spill hvor du virkelig kjenner det når du får juling :D Ufattelig gøy !

Icon ser ut som blir en slager også, men fatter hva det er med den DJ greia de har lagt inn. Det ser helt på trynet ut.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Tekken er et av de spillene som du enten elsker eller hater. Enkelt og greit. Personlig så elsker jeg hele serien.

7965477[/snapback]

Tja, jeg gikk fra like det veldig godt (tekken 1-3) til å hate det (resten) så du har kanskje rett...

Lenke til kommentar
Tekken er et av de spillene som du enten elsker eller hater. Enkelt og greit. Personlig så elsker jeg hele serien.

7965477[/snapback]

Tja, jeg gikk fra like det veldig godt (tekken 1-3) til å hate det (resten) så du har kanskje rett...

7965608[/snapback]

Hater du Tekken på grunnlag av å ha spilt Tekken 4, eller har du spilt nr. 5 også? Er ganske stor forskjell på de to spillene, og på områder der Tekken 4 gjorde masse feil og så ut til å skulle kjøre den høyt respekterte serien i grøfta, henta Tekken 5 seg godt inn igjen, imo.

Lenke til kommentar

Nei, mislikte Tekken 5 enda mer enn 4. Problemet er at det bare er det samme om og om igjen. Det gjelder alle slåssespillene, SC, Tekken, VF osv.

De har totalt stagnert og trenger enten begraves eller de må seriøst komme opp med noe nytt. Og det begynner heldigvis salgstallene å fortelle dem nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...