Gå til innhold

Første Tekken 6 bilder.

Enduro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PSP selger da ikke så dårlig. Den ligger jo på 3. plass :)

7956522[/snapback]

Klarer bare ikke å få samme spasmiske rykninger som tidligere Tekken spill har gitt meg, og personelig synes jeg Tekken 4 (som var det siste Tekken spillet jeg spilte) var totalt ubalansert og til tider irriterende å spille.

Men en ting klarer Tekken fint, lettkledde damer med overdimensjonerte brøst.

Lenke til kommentar

Håper bare de oppgraderer lydene. :p

Synes alle tekken spillene har vært helt konge og i de første 3 så var det litt kult at lydene fra slag, blokkeringer etc. var like, men så begynte det å bli rimelig teit.

Jeg vil ha skikkelige *thump*-lyder fra slag denne gangen. :blush:

Lenke til kommentar
The E3 Tekken 6 teasaer clip shocked many with how terrible it looked, especially compared to the pre-rendered teaser clip Namco had shown at the E3 before. The footage shown today, which we presume is represenative of how the final game will look, looks a lot better than the E3 clip, but doesn't stand up to Sega's Virtua Fighter 5 in terms of detail and lighting. The game does run in high definition, although we're not sure if that means 1080p or 720p.

http://ps3.ign.com/articles/765/765372p1.html

Lenke til kommentar
http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game

trailer. NY

PS. ser ikke mye forskjell fra tekken 5-6 grafisk hehe ...

7955252[/snapback]

Når han ene går bort fra gravplassen, og mot kamra, så skulle håret hans "flagre" i vinden. Så helt urealistisk og totalt feil ut.

Synst også at de røde "blodsprut" tinga, eller hva det er, som kommer når noen skal brekke noe, eller få vondt, aldri har passet inn. Synst det ser teit ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...