Lil-H Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Oioioi, aner jeg enda en ny jack?og mange andre folk.. Er det noe info om når det kommer? flere screens takk Lenke til kommentar
aoottis24 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game trailer. NY PS. ser ikke mye forskjell fra tekken 5-6 grafisk hehe ... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kommer Tekken noengang til å gå ifra de "gummiansiktene" sine? Lei av det nå... Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tekken blir et must når ps3 kommer i hus :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Personelig synes jeg tekke ramla av lasse etter Tekken 3, der Tekken 3 var allerede på kneipen. Tekken 4 likte jeg aldri helt, fikk aldri samme følelse av Tekken, mye grunnet 3D overgangen som jeg ikke likte. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Litt feil formulering kanskje, mente den free roam greien, at du kan gå rundt på arenaen, ikke slik som i tekken 1-3 at du trykket 2 ganger opp for å gå sidelengs. Lenke til kommentar
CrabMan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Tekken 4 har vert en fiasko, men det må sies at den gamle Tekken temmingen kommer tilbake i 5eren. Sykt hvor mange timer jeg har brukt på det... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) 3d overgangen? 7956019[/snapback] Ja, denne lurte jeg også på ? Ah, der hadde svaret kommet ja... Endret 16. februar 2007 av Dipso Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Så desverre litt skuffende ut grafisk Gameplayet blir nok forhåpentligvis mye bedre! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 PSP selger da ikke så dårlig. Den ligger jo på 3. plass 7956522[/snapback] Klarer bare ikke å få samme spasmiske rykninger som tidligere Tekken spill har gitt meg, og personelig synes jeg Tekken 4 (som var det siste Tekken spillet jeg spilte) var totalt ubalansert og til tider irriterende å spille. Men en ting klarer Tekken fint, lettkledde damer med overdimensjonerte brøst. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Håper bare de oppgraderer lydene. Synes alle tekken spillene har vært helt konge og i de første 3 så var det litt kult at lydene fra slag, blokkeringer etc. var like, men så begynte det å bli rimelig teit. Jeg vil ha skikkelige *thump*-lyder fra slag denne gangen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kunne trudd eg satt og såg på Dead Or Alive 4 her ja( for å ta utg.punk i next-gen). Skjer det altså ingen jævla allverdens ting med disse hellvettes spillene?? Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja helt klart, det skal smelle ikke klaske når du bruker labben.... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Jaja synes dette så fælt ut grafisk sett , Dead Or Alive 4 ser mye skarpere ut og områdene mye mer detaljerte Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bear: tekken 4 sugde, enkelt og greit. Er nesten ingen folk man kan velge der en gang! Hvis du ikke har prøvd 5'ern burde du gi det en kjangs! Er min favoritt (har spilt alle sønder og sammen ) Lenke til kommentar
Enduro Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 The E3 Tekken 6 teasaer clip shocked many with how terrible it looked, especially compared to the pre-rendered teaser clip Namco had shown at the E3 before. The footage shown today, which we presume is represenative of how the final game will look, looks a lot better than the E3 clip, but doesn't stand up to Sega's Virtua Fighter 5 in terms of detail and lighting. The game does run in high definition, although we're not sure if that means 1080p or 720p. http://ps3.ign.com/articles/765/765372p1.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game trailer. NY PS. ser ikke mye forskjell fra tekken 5-6 grafisk hehe ... 7955252[/snapback] Så egentlig veldig platt og kjedelig ut grafisk, for å vere eilt ærlig. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 http://www.gametrailers.com/player.php?id=...ype=mov&pl=game trailer. NY PS. ser ikke mye forskjell fra tekken 5-6 grafisk hehe ... 7955252[/snapback] Når han ene går bort fra gravplassen, og mot kamra, så skulle håret hans "flagre" i vinden. Så helt urealistisk og totalt feil ut. Synst også at de røde "blodsprut" tinga, eller hva det er, som kommer når noen skal brekke noe, eller få vondt, aldri har passet inn. Synst det ser teit ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå