Kaldvann Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Bildet skal inngå i en "panorama"serie av Trondheim. Legger kanskje ut hele serien her senere, men akkurat nå vil jeg gjerne ha kritikk bare på dette bildet =) Ja jeg vet at endene er "buet"(altså at proposisjonene ikke er helt riktige), men jeg mener at sånne panoramabilder skal være slik =) Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Meget bra panoramabilde dette. Dersom du skal ungå fisheye-look, så må du stå på lenger avstand når du fotograferer motivet. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ble fish-eye look, ja, men jeg liker det! Synd det var så mørkt. Prøv HDR-fra samme stedet! Det kan bli kult! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Holder med en tråd. Den andre tråden slettes. Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Meget bra panoramabilde dette. Dersom du skal ungå fisheye-look, så må du stå på lenger avstand når du fotograferer motivet. 7954358[/snapback] Takktakk =) Men som sagt så bryr jeg meg ikke om "fisheye-look" på slike bilder, og noe lenger bak kommer jeg ikke, da må jeg isåfall svømme i elva Ble fish-eye look, ja, men jeg liker det! Synd det var så mørkt. Prøv HDR-fra samme stedet! Det kan bli kult! 7954473[/snapback] I teorien så skal det vel gå bra å lage HDR av et slikt bilde, men siden bildet er satt sammen av 5 forskjellige bilder så kan det bli vanskelig å få til helt riktig. Jeg har prøvd å lage HDR panorama før, gikk heller dårlig, hehe. Holder med en tråd. Den andre tråden slettes. 7954691[/snapback] Beklager dobbelpost, var litt ivrig i trykkinga når jeg laget tråden. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 kjempeflott pan bilde av nidelva du Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Likte refleksjonene i vannet Men var kanskje litt mørkt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Og, så da blir det ikke like enkelt nei. Hmm...jeg burde dratt ned til ravnkloa en gang å tatt noen hdr bilder for lenge siden. Vise hva kit'n duger til Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Og, så da blir det ikke like enkelt nei. Hmm...jeg burde dratt ned til ravnkloa en gang å tatt noen hdr bilder for lenge siden. Vise hva kit'n duger til 7961102[/snapback] "kit`n"? som i? hehe =) Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kitlinsa/standarobjektivet/brevpressa. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Fint bilde, selv om det kanskje så litt støyete ut? Vanskelig å se på en så liten versjon. Fish-eyelooken var bare bra her. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Bildet var kult rent teknisk men lyset på bildet var ganske kjedelig.. For mye grått og skygger, spesielt partiet nede til venstre.. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Bra satt sammen, og et fint bilde, med en fin buet effekt.. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Bortsett fra undereksponeringen syns jeg det ser bra ut. Liker den perspektivforvrengingen godt. Et pano etter min smak. Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Oj. Det der var utrolig lekkert. Nydelig rett og slett. Fisheye looken er bare pluss fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå