Gå til innhold

iPhone killer/iPhone kloning: Meizu M8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vil si at du kan bruke flere fingre på skjermen samtidig. Høres kanskje ikke så stort ut i seg selv, men hvis du ser på demonstrasjonen av iPhone da den ble vist fram, så vil du se litt av det multi-touch kan brukes til. Spesielt zooming i bilder og måten han navigerer på i Google Maps. Ellers kan du bare søke på multi-touch på you youtube for å se andre kule ting man kan gjøre.

Lenke til kommentar

Nå gjelder det bare å håpe at dette ikke er scamware, og at den kommer ut før jul.

Bare å få pappa til å ta med en 16GB for 3500 RMB (2 775kr) neste gang han kommer til norge igjen :D

Sikler voldsomt etter den telefonen!

Må bare si det, utseende på denne gruser det på iPhone så langt og lenge!

Lenke til kommentar

Ser ut til at det begynner å skje ting i Meizu-leiren.

Designer J.Wong har kommet med et nytt bilde og lover flere i løpet av neste uke. Dette er foreløpige specs pr. dags dato:

size:58*105*11.8mm

CPU:ARM11 667MHZ+ video CODEC

memory:128MB DDR SDRAM

3G:GSM+EDGE(M8 ), WCDMA/HSDPA/GSM/EDGE(M8 w)

screen:3.3inch TFT VGA+(720*480)16,000,000 color

camera:300,000 and 3,000,000 pixel

battery:1500mAH

others:WIFI,bluetooth+30PIN expansion interface(connected to TV OUT\LINE OUT, mouse keyboard,DMB ,GPS etc.)

200761620541560227.jpg

Lenke til kommentar
Dårlige nyheter. VIRKELIG dårlige nyheter.

Meizu M8 skal selges i USA og Europa, uten kamera..

(og uten telefon)

Hehe, jeg morer meg litt over at du skriver at den ikke har kamera først, og deretter slenger på en parantes om at den ikke har telefon. Kamera klarer jeg meg fint uten, men det er jo kjedelig å ikke ha telefon-mulighgeter på en mobiltelefon...

AtW

Lenke til kommentar
:hmm: Hmmm skal ikke legge meg borti hva som er best osv. Men synes jo det er litt rart at apple "leiren" disser at Meizu M8 er fra Kina, og at Kina er bakgård, siden det er i Kina Apple har mye av sin produksjon! Snur dere den iPod'en deres så ser dere kanskje det står "Made in China" der et sted, selv om Apple ikke akkurat reklamerer med det....... :D
Lenke til kommentar

Skjønner ikke problemstillingen angående søksmål. Det er jo ikke sikkert iphone kommer til norge en gang. Og hvis jeg måtte velge ville jeg mye heller hatt denne. Krysser fingrene for Meizu velger å selge den her likevel, med mobil og kamera. Da har de en garantert kjøper iallefall :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det bekreftet at Windows versjonen for denne mobilen vil være designet spesielt med tanke på tommelbruk, eller er det det samme Windows Mobile 6 interfacen vi har sett til nå?

Virker som en lovlig telefon.. HTC Touch og denne er vel valgene nå :)

Lenke til kommentar

Den vil kjøre Windows CE 6. Mer enn det vites ikke ang. os akkurat nå.

Men Meizu er kjent for å ha bra brukergrensesnitt på mp3spillerene sine, så tviler på at denne blir noe unntak :)

Det er bra den kjører på CE6, da Windows Mobile 6 er basert på gaaaammel kode. Windows Mobile 7 vil være basert på CE6.

Detta blir spenande :)

Lenke til kommentar

Meget interessant denne mobilen her! :)

Virker som den er helt perfekt til mitt bruk! Tror jeg skal vente og se hvordan denne blir..

Jeg regner med at den kan installere alle 3. parts programmer som Skype, MSN, Opera etc. selv om det er "Windows CE 6" - ikke "Windows Mobile 6" ?

Og er det noen som tror at den kanskje kommer før jul også? :dontgetit:

EDIT: WOW! Så litt på noen videoer av Meizu M6, og det du sa var virkelig rett... Meizu er vanvittig lekre på interface!

EDIT 2: Jeg håper at det blir en telefon, og ikke en MP3 spiller? :dontgetit:

Endret av above_trutth
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...