Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

POE switch hvilke passer til Panasonic IP cam?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal sette opp et kamera av denne typen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326598

Tingen er den at jeg pr i dag ikke har noen switch med POE tilgjengelig, og er litt blank på dette området.

Kan jeg kjøpe et kit eller noe slik at jeg slipper og bytte ut nåværende switch? Ser under kamera at det står følgende: Power Source: 48V - 250 mA (IEEE802.3AF)

Har vært i kontakt med blandt annet komplett osv men de tørr ikke påstå hva som passer så jeg prøver her. :)

Takker for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Ja, fant noe sånt her se, men usikker på om det passer da det står 6 eller 12v.

http://www.advance.no/PartDetail.aspx?q=p:610290

Har prøvd og sjekke det ut, men ingen som tørr og påstå hva som passer hos nettbutikkene. hehe. :)

7955104[/snapback]

POE er en standard ( IEEE802.3AF ) så du skal kunne bruke hva som helst av poe-injektorer eller svitsjer for å drive kameraet ditt.

Lenke til kommentar
hmm...ok, synes bare det var rart at det sto 48v bak på kamera og at det står 6 eller 12v på adapter kitet fra dlink. :)

7956145[/snapback]

Fra produktlenken:

• Base Unit Input: 48V DC, 400mA

• Terminal Unit Output: 5V DC, 2.5A or 12V DC, 1A

Jeg aner ikke hva "base unit input / terminal unit output" innebærer, men 48V er typisk det du finner på POE-enheter.

Lenke til kommentar
hmm...ok, synes bare det var rart at det sto 48v bak på kamera og at det står 6 eller 12v på adapter kitet fra dlink. :)

7956145[/snapback]

Fra produktlenken:

• Base Unit Input: 48V DC, 400mA

• Terminal Unit Output: 5V DC, 2.5A or 12V DC, 1A

Jeg aner ikke hva "base unit input / terminal unit output" innebærer, men 48V er typisk det du finner på POE-enheter.

7956562[/snapback]

Er ikke 48V DC telecom-standarden for strømforskyning til utstyr?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...