indus Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har ellerede en partisjon. så nå lurer jeg på om jeg kan i etter tid bestemme hvor mye plasse det skal være på dem. har eb på 232gb og en på 162 gbe (det er samme hd) Så går det og gjøre den ene til f.eks 150 og den andre til 244? Takk for alle svar Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, med f.eks partion magic. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 er det et trygt program? trenger dette jeg og, og håper at det ikke klikker så noe blir ødelagt og sånn ^^ men funker dette på en mac med windows? jeg må øke windows partisjonen ved å ta litt fra mac, greier dette programmet det? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 jepp, du forminsker da den ene partisjonen først, også forstørrer du den andre med det du tok ut fra den andre PM har alltid funket hos meg, har bare ødelagt filsystemet på HD-en min en gang, og da gikk strømmen mens den dreiv på. Lenke til kommentar
Njardiss Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 takk, dette skal prøves etter skolen Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 men må huske på at det kan være en god ide å lage en backup av det viktigste du har. det kan skje at det går dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå