henriklo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har noen avi filer som jeg ikke får spillt av i MediaPlayer. Jeg bruker XP og det står "ambience:water" under der bildet skulle vært. Er det en codec som jeg må laste ned for å få spilt disse filmene? Hvor finner jeg den i såfall? Takker for svar! Henrik Lenke til kommentar
johna Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Mediaplayer greier ikke kjøre de Porrsnuttene dine.. :smile: Divx og Quicktime-playern min greier det.. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Quote: Den 2002-12-04 23:37, skrev henriklo:Jeg har noen avi filer som jeg ikke får spillt av i MediaPlayer. Jeg bruker XP og det står "ambience:water" under der bildet skulle vært. Er det en codec som jeg må laste ned for å få spilt disse filmene? Hvor finner jeg den i såfall?Takker for svar!Henrik Mediaplayer skal kunne fikse de fleste filformatene når du etter mye om og men har lastet ned alle codecene du trenger. Du finner de fleste i denne pakken men den kan f**ke opp systemet ditt. Jeg vil anbefale at du skaffer deg en del andre spillere i tillegg. F.eks bsplayer og zoomplayer. Hvis du ikke vil laste ned nimo bør du skaffe deg xvid og naturligvis divx. Du finner de meste av det du trenger her. Lykke til! :smile: F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå