Bagge Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Fire nye spill ble akkurat lagt ut på Wii VC: Excitebike (NES - 500 poeng) - Nintendo's Motorsykkelspill, og forgjengeren til Excite Truck som også slippes i dag. Litt datert, men fremdeles artig. Kirby's Adventure (NES - 500 poeng) - Det andre Kirbyspillet. Svært god grafikk for et NES-spill. Introduserte hovedpersonens evne til å stjele fiendenes evner. New Adventure Island (TBGFX - 600 poeng) - Aldri prøvd, men jeg vet det er en platformer. R-Type III (SNES - 800 poeng) - Nok en shooter, denne gangen fra den anerkjente R-Type-serien. Ett av de bedre R-Type-spillene. Relativt høy kvalitet på spillene denne gangen. Endret 15. februar 2007 av Bagge Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvor i det innsmurte helvette blir det av A link to the past. Why are Nintendo tormenting me. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Rolig no Bear, du skal få tid til å spille SotC også veit du Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Why are Nintendo AND Mala tormenting me Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Excitebike.. det husker jeg at jeg brukte mange timer på. Hyggelig overraskelse. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Kirby's Adventure Kanskje jeg må ha meg Exite Bike også, har det på min modifiserte/chippa (eller hva nå enn den er) NES som er litt kaputt for tiden. Endret 16. februar 2007 av PantZman Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Skipper spillene denne uken tror jeg. Tar heller å plukker opp Excite Truck i butikken i dag (om jeg finner det). Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 excitebike er konge!! Lenke til kommentar
luren2 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 A Link To The Past ble gitt ut på USA Wii'en forrige uke! Da er det sikkert ikke lenge til vi ser den her! Er det noen av dere som har lasta ned noen av Turbogrphx spillene? Noen anbefalinger? Anbefaler forresten emulatorfolket å prøve Metal Gear på msx! Knallers. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Har kun lasta ned Bomberman 93 av turbografx-spillene. Det ligner til forveksling på Super Bomberman. Utrolig moro i multiplayer, naturligvis. A Link to the Past kommer nok om få uker, men jeg var ikke overrasket over at det ikke kom denne gangen - det er tross alt bare en uke siden de slapp Zelda II. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Lastet ned R-Type til Turbographx. Vil ikke anbefale dette spillet. Jeg spilte dette veldig mye når det var et arkadespill og elsket det. Men portingen over til konsollen er dårlig. Lurer på om jeg skal laste ned R-Type 3, men er redd for å laste ned enda en dårlig versjon. I såfall vil R-Type sitt ettermæle være helt ødelagt for min del. Lenke til kommentar
luren2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Lastet ned R-Type til Turbographx. Vil ikke anbefale dette spillet. Jeg spilte dette veldig mye når det var et arkadespill og elsket det. Men portingen over til konsollen er dårlig. Lurer på om jeg skal laste ned R-Type 3, men er redd for å laste ned enda en dårlig versjon. I såfall vil R-Type sitt ettermæle være helt ødelagt for min del. 7956336[/snapback] Jepp, life sucks litt ekstra hardt på PAL Virtual Console dessverre. Grunnet 50Hz konverteringene, mye av farta blir borte dessverre - ca 10%. R-Type er jo dritbra i utgangspunktet, men mye av greia med de spillene (+ Gradius o.l.) er jo at det går glatt som en barnerumpe. Fant denne rumoren på eurogamer.net etter at Wii lanserte en ny channel der man voter på hva man syns er bra eller balle. Da har visst mange tatt opp PAL problematikken og det kan se ut som det kanskje blir gjort noe med. Vi får folde hender og krysse tær. Artikkelen Lenke til kommentar
PerKiller Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Har nettop lastet ned R-Type 3 til Wii og sitter å spiller med en kompis. Har ikke spilt originalen men synes det fungerer svært bra (Og ja, jeg har også brent meg tidligere på Virtual Consolen og lastet ned et spill jeg elsket bare for å finne ut at port'n suger:/) Det er helt utrolig vanskelig though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå