Arve28 Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvor kjøper jeg tykk strikk i Oslo Hvor kan jeg kjøpe tykk strikk til å henge opp HD'ene mine. Hørt på Stensbakk og Torshov rekvisita. Ingen hadde. Lenke til kommentar
*T* Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Prøv Norwegian Modellers butikk en plass i Oslo, de selger jo strikk til festing av vinger på modellfly, og de strikkene er ganske tykke. Lenke til kommentar
Hedeon Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Skal ligge en modell butikk rett bak slottet, vet ikke om den er der lenger, ellers kan du jo bestille fra http://www.modellers.com/ . Hadde det ikke holdt med syltestrikk foresten? De skal de nå ha på de fleste vellutstyrte matvareforetninger. Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Brøvde med 3 syltestrikker, men det funket ikke helt. Noen som vet ca hva slike vingestrikker på fly koster pr meter? sånn ca. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hva med slike stropper som finnes på ski-holdere til bil? De er jo svarte, lange og myke.. og veldig kraftige.. De kan vel kjøpes på bilrekvesita sjapper Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Mine hd-strikker fikk jeg på en lokal bensinstasjon, tror de hadde vært på aviser eller noe såmt. 6-8 mm brede kraftige hvite strikk. Festet dem med strips. Veldig bra . Lenke til kommentar
obese Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 majorstua: tykkstrikk'r'us Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Hvordan ble de festet? i 5.25 brønnen? Har du noe bilde? eller sider å referere til? Noen anbefaller patentbånd. Noen som har testet det? Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Sykkelslange?? Rimelig og kraftig. Har du ein punktert sykkel ståande så er det jo gratis... Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Hva med et par enorme O-ringer da? Det får man jo hos bilrekvisitaforhanldere etc. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå