Gå til innhold

Et spill for meg, lei av alt annet


Anbefalte innlegg

Spillte WoW i 1 og et halvt år, og var total-hekta.. Fant til slutt ut at jeg måtte gjøre noe med sosial-livet mitt, og solgte kontoen min.. Savner tida jeg tilbrakte at med venner på spillet og er nå ute etter et nytt spill :)

 

Nok bullshit, let's get OT

 

Vet du om noen spill som ligner WoW eller MMORPG-opplegget der?

MÅ være online, ganske nytt/ikke kommet ut ennå og MMORPG er kravene jeg stiller :)

 

Gjerne med linker, bilder, anmeldelser, osv :)

Endret av moh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tipper Hellsgate er noe for deg, det har ikke kommet ennå, men det ser bra ut. Er det første spillet som kommer til å utfordre WOW.

7953704[/snapback]

Har du link til en side eller? :) Fant bare noe spa-sider og masse annet ubrukelige greier :p Noen anelse om når det kommer ut eller? :)

Lenke til kommentar
Age of conan kan du se langt etter. Det siste er at det er utsatt til høsten. Så vi får bare vente å se. Kanskje det blir utsatt en gang til når somerferien nærmer seg slutten  :ermm:

7953882[/snapback]

Aha, såppas.. Har vært veldig utdatert i spill-verdenen i det siste serru..

Lenke til kommentar
Tipper Hellsgate er noe for deg, det har ikke kommet ennå, men det ser bra ut. Er det første spillet som kommer til å utfordre WOW.

7953704[/snapback]

 

Er vel ingenting annet enn WoW som kan utfordre WoW. Folk spiller jo det pga det sosiale og at det er Warcraft.

 

Finnes jo en bunch av bedre mmorpgs der ute men folk velger det temaet som passer dem best.

Hellsgate blir jo også noe helt annerledes enn ett vanlig mmorpg, samme med Age of Conan som har realtime slåssesystem.

Lenke til kommentar

Hellgate kan i mye større grad sammenlignes med Guild Wars, og lite med WoW.

 

Det hjelper jo forsåvidt trådstarter lite om noen nevner Hellgate uansett. Det kommer ikke før om mange måneder, og det virker som om trådstarter faktisk vil spille noe nytt .

 

Tipper Hellsgate er noe for deg, det har ikke kommet ennå, men det ser bra ut. Er det første spillet som kommer til å utfordre WOW.

7953704[/snapback]

Har du link til en side eller? :) Fant bare noe spa-sider og masse annet ubrukelige greier :p Noen anelse om når det kommer ut eller? :)

7953730[/snapback]

 

Det er nok fordi han stavet det feil. Det heter Hellgate, uten S. Hellgate: London. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Spilte wow selv i over et år, men ble lei .... Prøvde meg så på Everquest 2, noe jeg også etterhvert ble svært så hektet på hehe ... Men det er vel først med Vanguard at jeg kan si at jeg virkelig har kommet tibake til den følelsen jeg hadde da jeg tok mine første skritt i Azeroth.

 

Det er et visuelt sett nydelig spill, litt mindre tegneseriepreg enn wow, litt mer realistisk, massevis av spennende raser, klasser og lignende. Abefales!

Lenke til kommentar
Spilte wow selv i over et år, men ble lei .... Prøvde meg så på Everquest 2, noe jeg også etterhvert ble svært så hektet på hehe ... Men det er vel først med Vanguard at jeg kan si at jeg virkelig har kommet tibake til den følelsen jeg hadde da jeg tok mine første skritt i Azeroth.

 

Det er et visuelt sett nydelig spill, litt mindre tegneseriepreg enn wow, litt mer realistisk, massevis av spennende raser, klasser og lignende. Abefales!

7955775[/snapback]

Sjekka ut EverQuest 2, og det så virkelig fett ut.. Vanguard derimot, likte jeg egentlig ikke.. Ligna en del på grafikken i Oblivion, og det spillet fanga meg egentlig aldri..

 

Men EverQuest 2, må man betale hver måned der?

Lenke til kommentar

Hvis du ikke bryr deg så jævlig mye om grafikk, og liker online rollespill med litt dybde så kan du alltids prøve Anarchy online.

 

Ikke bare er det er godt spill, du støtter Norsk spillindustri også ;) .

Ja...også er det gratis å spille (du må betale hvis du vil bruke expansion settene dog).

 

Edit : la merke til at du ville ha et relativt nytt mmorpg, og det kan man vel ikke si at AO er. Men er absolutt verd en titt allikevel.

Endret av savitri
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...