g@bb@ Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Jeg leste litt i de bøkene jeg finner i Olbivion, og kom over en bok som heter noe som The real maid Argonian eller noe slikt. Der finner du referanser til at en vaskehjelp skal vaske "spydet" til sin herre og når hun ser den sier hun: Oh my God, It's huge! ... En annen bok, The Real Barenziah, viser tydelige tegn og det står skrevet svart på hvit at Barenziah bruker sex og selger sex for å komme seg dit hun er ... Noen andre som har kommet over dette eller andre ting? Endret 15. februar 2007 av g@bb@ Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Har kommet over The Lusty Argonian Maid ja, utrolig morsom. Mener den var med i Morrowind også. Det er faktisk verbale referanser til den blant enkelte folk. Endret 15. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Hehe, må jo nesten sjekkes ut! Vet du om noen av de referete folkene lever i Oblivion? Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 The Lusty Argonian Maid har jo de fleste personene i husene sine. Tittelen sier jo bra mye om innholdet da. Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Lusty Argonian Maid har tilogemed jeg i huset. Riktignok stjal jeg den fra en pirat, men morsom er den Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Var det ikke han derre onkel et-eller-annet i Morrowind (House Hlaalu tror jeg) som skrev den? Edit: Det var Crassius Curio, og ja, det var han som skrev den. Endret 16. februar 2007 av MiSP Lenke til kommentar
Arang Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Volum 2 av The Real Barenziah er sensurert "by decree of the Temple", men den usensurerte utgaven er med i Daggerfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 "It's so big, it will take me all night!" Konge bok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå