Glipp Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei har akkurat nå en ally på lightning's blade, (retired) og en horde på twisting nether (aktiv).. men nå har det seg slik at jeg vil transfere horden min til lightning's blade, fordi TN lagger konstant, og krasjer ofte så det jeg lurer på er, går det an for meg og legge inn 2 overflyttninger (payd transfer) samtidlig, vekk med ally fra LB; til en annen server, og horden til LB, eller må jeg vente 1 mnd før jeg får flyttet horden over? noen som vet. hvis jeg må vente en mnd, så sletter jeg bare ally'en -takk Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jepp. Jeg flyttet fra Aszune -> to andre servere samtidig med 5 forskjellige chars. (Cleare litt plass til mules ;>) Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 En kompis som transfera to samtidig! Nada Problemoz! Lenke til kommentar
Phalanx Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du må vente til allyen er vekke fra LB før du flytter horde charen der siden det er et PVP realm. Tar stort sett bare et par timer på hver overflytting uansett.. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) Ikke mer enn et par timer nei. Det var ikke verre. Bare fikk servert så mye info når jeg nettopp overflyttet til en annen server/konto at det tok så "maaange dager" Men de har vel kanskje skrevet det sånn at hvis de skulle plutselig få MYE pågang på en server med overflytting, så klarer de fremdeles å komme innenfor sine egne krav. Endret 16. februar 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Er det en troll shaman på bilde ditt?? hvilken lvl?? Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Er det en troll shaman på bilde ditt?? hvilken lvl?? 7955521[/snapback] 70 takker for svar folkens da blir det overføring ASAP Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kan forøvrig nevne nå at min "transfer" tok ca 10 minutter, og det var ikke bare fra server til server, men også til en annen konto, som igjen trenger verifisering. Så det var jo super service fra Blizzard Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 har ventet noen timer nå ingen ting enda.. håper ikke det tar dager som det står.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå