SemikolonP Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Hvilket OS har Kjør under Tilbehør? Vistard Endret 3. mars 2009 av ;P Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 "Går det ann å slette papirkurven? Den er ikke på skrivebordet lenger" Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Husker for et par år tilbake. Stemoren min lånte laptopen min på kvelden, jeg la meg for å sove(kl 12). Så kommer hun og sier det er noe galt med den. Hun fikk ikke trykka på Start-knappen i XP. Hun hadde brukt XP før(Stasjonær) Hun brukte Touchpaden til å navigere bort og ENTER-tasten som venstre klikk XD Da kokte det over for meg ass. Dette skjedde kl 12 på natta Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Kjør -> "cmd" Hvilket OS har Kjør under Tilbehør? Er du så god som du skal ha det til? Vista har "Kjør" under Tilbehør. Eller missforsto jeg? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Hehe, trodde jeg skulle plage ";P" litt nå, men han hadde faktisk rett. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) ikkje akkurat spørsmål, men svar. meg: "Kor har du lagra det dokumentet då?" mamma: "på word" og eg har sagt gong på gong at det blir lagra på harddisken... she never listen! Endret 5. mars 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Kjør -> "cmd" Hvilket OS har Kjør under Tilbehør? Er du så god som du skal ha det til? Vista har "Kjør" under Tilbehør. Eller missforsto jeg? Eller ikke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Det absolutt dummeste spørsmålet jeg har fått var en dame som ringte til supporttelefonen og lurte på hvorfor i helsikke hun ikke kom på internet. hun satt da ute i ødemarka i kazakhstan med sin toshiba sattelite laptop og lurte på hvorfor hun ikke fikk internett. Hun hadde jo sattelitt tilkobling! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Kjør -> "cmd" Hvilket OS har Kjør under Tilbehør? Er du så god som du skal ha det til? Vista har "Kjør" under Tilbehør. Eller missforsto jeg? Eller ikke Men det må man jo sette på, den er ikke der default. Og greia var at "kjør" var under tilbehør. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 "Hvor er any key Lars?" .... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 "Hvor er any key Lars?" .... det er fra the simpsons. homer som en feit hjemmearbeidene. "where's the any key?" "i think i order a tab" Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det er min gode venn Sondre sine ord... Kan godt hende at det skjedde med Homer å^^ Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 "Går det ann å slette papirkurven? Den er ikke på skrivebordet lenger" Er ikke noe gullkorn det der. Papirkurven kan faktisk slettes fra skrivebordet om du kjører Vista. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Den kan også forsvinne i XP Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Men man sletter jo ikke papirkurven alikevel. Det blir som å si "Jeg sletta IE, snarveien er ikke på skrivebordet lenger" Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Du vet at papirkurven på skrivebordet ikke er en snarvei? -.-' Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jo, faktisk er det en snarvei til en spesiell mappe der alle sletta filer havner. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Sletter du papirkurven vil den forsvinne det er ikke en link til ett annet sted det er link til en annen mappe men det er hovedlinken så du vil ikke kunne lage en ny med en gang. Men du kan lage en snarvei til papirkurven men den vil ikke bli like funksjonell som en original papirkurv. Den vil bla ikke oppdatere iconet hele tiden. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Joda, er lett å fikse igjen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 "Er PC'en min bra?" Jeg kan ikke se det herfra. "Den heter Windows." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå