Gå til innhold

Dummeste pc spørsmål du har fått?

johna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OK, det er ikke et spørsmål, men anyways:

Vi skulle framføre et prosjekt vi hadde jobbet med i 4 uker, og en mac-fanboy(eller girl.. hun er jente) skulle framføre, så hun hadde alt hun trengte på en minnepenn.

Hun satte den inn, men ingen ting sjedde. Gadd ikke prøve å hjelpe henne en gang fordi hun er så stygg :)

Det kom da opp en boks "For å bruke denne enheten må du formatere. Formatere nå?"

Jeg sa "Ikke trykk formater iallefall!" men hun kom jo ingen vei, og dum som hun er prøvde hun ikke andre USB porter.

Endte med at hun trykka formater, jeg lo alt jeg kunne, og fortalte henne at hun akkurat hadde slettet alt hun hadde.

Da begynte hun å syte: "Dette hadde aldri sjedd på mac, skolen skulle hatt mac bla bla bla bla bla..."

hahahaha

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Ingen i verden slår vel hu derre kjerringa som var med på den norske versjonen av Beauty and the beast (Professoren og... ett eller annet) når det kommer til dumme spørsmål. Noen som husker det?

Stakkars mennesket som måtte ha med hu å gjøre.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ingen i verden slår vel hu derre kjerringa som var med på den norske versjonen av Beauty and the beast (Professoren og... ett eller annet) når det kommer til dumme spørsmål. Noen som husker det?

Stakkars mennesket som måtte ha med hu å gjøre.

:roll:

"Det er jo ikke en Pc, det er en boks..."

Lenke til kommentar

Minner meg om da jeg skulle lagre noe ved å trykke på diskett-knappen. Så kom læreren for å vise meg hvordan jeg skulle gjøre det. Måtte trykke på "Fil" -> "Lagre som" :p

Og noen andre gullkorn...

På IT-avdelingen en fyr finne MAC-adressen til laptopen min. Jeg tar som regel fram cmd ved å trykke Windowstast + R -> "cmd", men han gjorde det på sin måte.

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Kjør -> "cmd"

En i klassen min var på IT-avdelingen for å spørre etter VGA-kabel. "Hva er det for noe?"

For noen år siden var noen i klassen min på Expert og spurte en gammal dame om de hadde "

". Hun sa de fikk det inn til uka :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...