Qtecman Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Fikk mail fra kontordamen på jobben: "Hva er mail-adressen din, så kan jeg maile deg de dokumentene?" :!: Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Når jeg en sjelden gang får spørsmålet "Hvilken PC har du?", så blir jeg like forbannet hver gang. Eg svarer bare "Så bra" og viser det med hendene. Fungerer alltid Enig ass. Alle vet at det heter HVEM pc har du. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 OK, det er ikke et spørsmål, men anyways: Vi skulle framføre et prosjekt vi hadde jobbet med i 4 uker, og en mac-fanboy(eller girl.. hun er jente) skulle framføre, så hun hadde alt hun trengte på en minnepenn. Hun satte den inn, men ingen ting sjedde. Gadd ikke prøve å hjelpe henne en gang fordi hun er så stygg Det kom da opp en boks "For å bruke denne enheten må du formatere. Formatere nå?" Jeg sa "Ikke trykk formater iallefall!" men hun kom jo ingen vei, og dum som hun er prøvde hun ikke andre USB porter. Endte med at hun trykka formater, jeg lo alt jeg kunne, og fortalte henne at hun akkurat hadde slettet alt hun hadde. Da begynte hun å syte: "Dette hadde aldri sjedd på mac, skolen skulle hatt mac bla bla bla bla bla..." hahahaha Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 dummeste spørsmål jeg har fått er: "Kjører du ikke reinsdyr til skolen?" Herregud som folk skal legge seg oppi at jeg kommer fra Finnmark, og når de tror at alle har rein oppi der er de bare TARDS Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 spesielt de som ikke klarer å lese hvilken tråd dette er hvor det står, "hva er det dummeste PC spørsmålet du har fått?" Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Hahaha xD Kudos for den samebror! (ironisk ment..) Endret 13. desember 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Les litt nedover her, da har du en stund med pure morro =) "Hvorfor i all verden putter da folk alle bildene inn i Word?" Godt spørsmål... "Det gjør dem jo rett og slett ubrukelige." Faktisk ikke. Lagre som HTML og bare plukk dem ut fra foldern. Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Fikk mail fra kontordamen på jobben: "Hva er mail-adressen din, så kan jeg maile deg de dokumentene?" :!: LOL, flotte greier.. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Neppe. Kanskje hun ikke mente jobb adressen... Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Ingen i verden slår vel hu derre kjerringa som var med på den norske versjonen av Beauty and the beast (Professoren og... ett eller annet) når det kommer til dumme spørsmål. Noen som husker det? Stakkars mennesket som måtte ha med hu å gjøre. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 12. januar 2009 Del Skrevet 12. januar 2009 Hun som skulle bytte en prossessor? hahahahahaha Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Random 15 år gammal jente i en "debatt" på Nettby: ER FIREFOX GRATIS? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Random 15 år gammal jente i en "debatt" på Nettby: ER FIREFOX GRATIS? Jeg synes egentlig det bare viser at man er nerd, hvis man synes et sånt spørsmål er dumt. Er ikke alltid en selvfølge at programmer er gratis Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ingen i verden slår vel hu derre kjerringa som var med på den norske versjonen av Beauty and the beast (Professoren og... ett eller annet) når det kommer til dumme spørsmål. Noen som husker det? Stakkars mennesket som måtte ha med hu å gjøre. "Det er jo ikke en Pc, det er en boks..." Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 hahaha.........ja,den husker jeg godt. de jentene skjønte ikke bæret stakkars. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Kusina mi var med i den serien. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Dummeste må ha vært når læreren min spurte hva som er forskjellen på "lagre" og "lagre som" Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Minner meg om da jeg skulle lagre noe ved å trykke på diskett-knappen. Så kom læreren for å vise meg hvordan jeg skulle gjøre det. Måtte trykke på "Fil" -> "Lagre som" Og noen andre gullkorn... På IT-avdelingen en fyr finne MAC-adressen til laptopen min. Jeg tar som regel fram cmd ved å trykke Windowstast + R -> "cmd", men han gjorde det på sin måte. Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Kjør -> "cmd" En i klassen min var på IT-avdelingen for å spørre etter VGA-kabel. "Hva er det for noe?" For noen år siden var noen i klassen min på Expert og spurte en gammal dame om de hadde " ". Hun sa de fikk det inn til uka Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Kjør -> "cmd" Hvilket OS har Kjør under Tilbehør? Er du så god som du skal ha det til? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Han er jo bedre. Aldri brukt menyer før. Kun cmd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå