Postkassestativ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fikk et spørsmål fra en fyr som spurte om det var mulig å sette en PGA478 CPU på et LGA775 HK Problemet er at han lyver så han tror det selv, så en dag fortalte han at han hadde fått en P4 3,8Ghz LGA775 fordi at en pinne var bøyd!! HALLO!! Lenke til kommentar
Nesjabu Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det var vel ikke akoratt noe spørsmål, men det var en som spillte Counter-Strike å så lagget det så masse, til slutt kom han vist på å si at det var virus i muse inngangen=) Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er ikke akkurat noe pc spørsmøl, men noe en i klassen min spurte i El-Energi timen. "Er det mulig å seriekoble selv om det er vekselspenning?" Lurer på hvorfor ikke det skulle være mulig. :!: Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Er ikke akkurat noe pc spørsmøl, men noe en i klassen min spurte i El-Energi timen."Er det mulig å seriekoble selv om det er vekselspenning?" Lurer på hvorfor ikke det skulle være mulig. :!: 7997439[/snapback] Regner med den er litt morsom, siden han sannsynligvis burde ha peiling på akkurat det der, men jeg skjønte den i hvert fall ikke ... Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det var vel ikke akoratt noe spørsmål, men det var en som spillte Counter-Strike å så lagget det så masse, til slutt kom han vist på å si at det var virus i muse inngangen=) 7970570[/snapback] Kjønnssykdommer er ikke noe å spøke med. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Lærern spurte i samfunnsfagtimen om hva en prosessor er. En svarte at det var en sak som brukes av Microsoft. Forøvrig er det relevant ettersom det var snakk om jobbtilbud, og automatiserte roboter fjerner en del arbeidsplasser i verden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Et par tulleposter fjernet av mod. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 off topic men må barre nevne denne: Søskenbarnet min sin føste kjøretime:Går det ann å rygge i 3-4 gir også? Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Min bestefar hadde fått seg data... så fant jeg ut at han hadde mye virus på den. Da sa jeg til han" Du har jo mye virus på denne dataen din du" Min bestefar så på skrivebordet på dataen og sa: " Virus? eg ser ikkje noe virus" Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Min bestefar hadde fått seg data... så fant jeg ut at han hadde mye virus på den. Da sa jeg til han" Du har jo mye virus på denne dataen din du" Min bestefar så på skrivebordet på dataen og sa: " Virus? eg ser ikkje noe virus" 8012234[/snapback] Ja, det hadde vært noe, hvis virusene lagde seg en snarvei på skrivebordet! Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 En på skolen som spurte om han måtte oppgradere PCen sin for å kunne bruke G5. ....Det er virkelig noe av det dummeste jeg har hørt. Et annet gullkorn har vel blitt nevnt før av fler, men var en gutt i klassen som spurte meg om jeg hadde med meg PCen på LAN. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg hadde ikke med meg PCen på LAN Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Når jeg/vi arrangerte LAN på skolen, spurte rundt 70% av de andre elevene om man måtte ha med seg egen pc.. Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Sitter i timen nå, og læreren prøvde nettopp å få vekk bildet på prosjektoren ved å slå av skjermen... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Vi har en lærer som alltid peker på skjermen istedet for bildet fra prosjektoren Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Jeg ble spurt om dette: Hvor stor er pcn din? Jeg svarte.. Jeg har et midi-tower.. tipper den er ca 40x60cm Han svarte: Hæ? Måler man lagringsplass i cm? Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hadde en annen episode senere på dagen, da jeg tok opp PC-en i norktimen (episoden over var i samfunnslære). Da læreren så bakgrunnen min ("Rød måne-ørken" som følger med XP) begynte hun å spørre hvorfor jeg hadde valgt akkurat den, om det hadde en symbolsk mening, eller et skjult budskap osv. Hun ble vel litt skuffet da jeg bare svarte at det var fordi jeg ikke hadde så mange bilder på den PC-en siden jeg ikke bruker den til vanlig, så det var i mangel på noe bedre. Norsklærere skal visst tolke alt mulig, tydeligvis også skrivebordsbakgrunner... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Sku slengt på en begrunnelse som "veien mot det ukjente", "det drastiske mellom himmel og jord" eller noe slikt, og økt karakteren litt Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 En på skolen som spurte om han måtte oppgradere PCen sin for å kunne bruke G5. 8051356[/snapback] Haha.. Morsom den Har et gullkorn liggende, men har ikke tid til å skrive det nå, for nå må jeg pakke seekken og stikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. mars 2007 Del Skrevet 2. mars 2007 En gang hadde norsklæreren vår spolt til CD-spilleren. Hun forstod ikke hvorfor ikke CD'en startet der hun ville fordi hun hadde "spolt den til". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå