Gå til innhold

Dummeste pc spørsmål du har fått?

johna

Anbefalte innlegg

Zeromac fikk noen dumme spørsmål mens han prøvde å hjelpe noen med cs. :p

marti?love you har fått meg cs cs is a best game ever sier:

er CS boter ortenlige mensker fra nette eller bare feika?

marti?  love you  har fått meg cs  cs is a best game ever  sa:

men det lagger ikke viss jeg spiller mot botter

marti?  love you  har fått meg cs  cs is a best game ever  sa:

hva er xfire

Lil' Hαkoиsєn   sa:

Bare et program

marti?  love you  har fått meg cs  cs is a best game ever  sier:

du mener firefox?

:wee:

Endret av ;P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen lærere er alt for dume... jeg skulle lære læreren min og skru av en pc, jeg sier "for og skru av datamaskinen trykker du på "start" ogs..." da sier læreren min "det er jo litt ulogisk og trykke på start for og skru av den"

7667240[/snapback]

Selv om det er en gammel vits, så er det jo ikke så veldig dumt.

Lenke til kommentar

Jobber selv i databutikk og får mange rare spørsmål til tider, men det er ikke alltid en selvfølge at folk skal kunne det de spør om. Men når folk kommer for å kjøpe en printerkabel og jeg sier det korteste vi har er 1.8m, så spør utrolig mange "Hvor langt er det?". Og ikke ha noen formening om noe såpass grunnleggende er rart synes jeg ihvertfall

Lenke til kommentar

Naboen min har nylig fått seg ny laptop, og han fortalte meg litt om da han satt for seg selv og utforska. Plutselig så han en fyr på skjermen og tenkte "Hvem er den idioten der?". Så tenkte han "Jøss, det er jo meg!", og da oppdaga han det innegygde webcamet i toppen av skjermen. :p

Lenke til kommentar

Hehe. Okai, overså den der, men tror du nå virkelig det var slik det egentlig var? Jeg, og sikkert han med, ville nok kjent seg selv igjen rimelig fort. Dessuten må han da sett at han var inne på noe med cam? Hvis ikke var han jo faktisk ganske dum :p

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
det er noen unger på bussen som tror de kan eie alle og alt ialle spill KUN fordi de har windows xp :whistle:

7716070[/snapback]

Gi meg en pc med Win2k og SM, så kan vi se om de fortsatt kan eie alle. :whistle:

(gå inn i k3bab-profilen min hvis du vil se flere av videoene mine)

Ser flere har prøvd og svare på msn plus. :p

***** said:

Halla

Røyking dreper... said:

AutoMessage: Spiser middag, taco. Er Msn Plus som svare, ikke meg, så ikke drit deg ut! XXD

***** said:

Jeg er en dum dust

---------

***** said:

Halla

Røyking dreper... said:

AutoMessage: Spiser middag, taco. Er Msn Plus som svarer, ikke meg, så ikke drit deg ut! XXD

***** said:

Jeg er en stor dust

Ja, det er kusina mi og hun er 10-11 og nei, du får ikke msn'en hennes. (ville bare si det)

Her laster du ned msn plus.

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Fikk høre denne fra dataansvarlig på ungdomskolen:

Når skolen skulle oppgradere PCene på skolen hadde de fleste lærerne samlet seg får å diskutere hva PCene skulle inneholde. Da kom dataansvarlig med tanken at de skulle ha med CD-ROM siden dette var en ny teknologi og virket spennende. Da reiste en av lærerne seg å spurte forvirret hvorfor de skulle bruke et helt rom på CDer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...