SemikolonP Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Zeromac fikk noen dumme spørsmål mens han prøvde å hjelpe noen med cs. marti?love you har fått meg cs cs is a best game ever sier:er CS boter ortenlige mensker fra nette eller bare feika? marti? love you har fått meg cs cs is a best game ever sa:men det lagger ikke viss jeg spiller mot botter marti? love you har fått meg cs cs is a best game ever sa:hva er xfire Lil' Hαkoиsєn sa: Bare et program marti? love you har fått meg cs cs is a best game ever sier: du mener firefox? Endret 7. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
kenny1001 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen lærere er alt for dume... jeg skulle lære læreren min og skru av en pc, jeg sier "for og skru av datamaskinen trykker du på "start" ogs..." da sier læreren min "det er jo litt ulogisk og trykke på start for og skru av den" Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 noen lærere er alt for dume... jeg skulle lære læreren min og skru av en pc, jeg sier "for og skru av datamaskinen trykker du på "start" ogs..." da sier læreren min "det er jo litt ulogisk og trykke på start for og skru av den" 7667240[/snapback] Selv om det er en gammel vits, så er det jo ikke så veldig dumt. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) grunnen til at det står start er vel f.eks: START: (programmer) (spill) ("shutdown") det står ikke start der for at du skal slå på pcn... Endret 7. januar 2007 av xitto Lenke til kommentar
Asbjoern R Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 En venn som opplevde dette, Læreren går bort til pcen Ser på den Ser på Christian(wtfnerden-som-fixer-alt-elektronisk) Du, hvorfor viser ikke skjermen noe? Han går bort for å se Trykker på Power-Knappen Voila :o Lenke til kommentar
-JallaMann- Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Jobber selv i databutikk og får mange rare spørsmål til tider, men det er ikke alltid en selvfølge at folk skal kunne det de spør om. Men når folk kommer for å kjøpe en printerkabel og jeg sier det korteste vi har er 1.8m, så spør utrolig mange "Hvor langt er det?". Og ikke ha noen formening om noe såpass grunnleggende er rart synes jeg ihvertfall Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Naboen min har nylig fått seg ny laptop, og han fortalte meg litt om da han satt for seg selv og utforska. Plutselig så han en fyr på skjermen og tenkte "Hvem er den idioten der?". Så tenkte han "Jøss, det er jo meg!", og da oppdaga han det innegygde webcamet i toppen av skjermen. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Når ble du tankeleser, ;P? Goscinny Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Når ble du tankeleser, ;P? Goscinny 7682349[/snapback] ...og han fortalte meg litt... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hehe. Okai, overså den der, men tror du nå virkelig det var slik det egentlig var? Jeg, og sikkert han med, ville nok kjent seg selv igjen rimelig fort. Dessuten må han da sett at han var inne på noe med cam? Hvis ikke var han jo faktisk ganske dum Goscinny Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Han fikk laptopen til jul. Han er snart 50, og har ikke hatt data siden han hadde en en maskin med Win 3,11, så han har ikke særlig mye peil. Lenke til kommentar
sim Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Har han hatt speil? Burde ikke være så vanskelig å kjenne seg selv igjen. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ikke eit spørsmål da men Eg sleit veldig lenge med å overbevise søstrene mine om at ting faktisk tar plass selv om det er krøllet sammen i papirkurven. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) det er noen unger på bussen som tror de kan eie alle og alt ialle spill KUN fordi de har windows xp Endret 13. januar 2007 av Campin carl Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) det er noen unger på bussen som tror de kan eie alle og alt ialle spill KUN fordi de har windows xp 7716070[/snapback] Gi meg en pc med Win2k og SM, så kan vi se om de fortsatt kan eie alle. (gå inn i k3bab-profilen min hvis du vil se flere av videoene mine) Ser flere har prøvd og svare på msn plus. ***** said:Halla Røyking dreper... said: AutoMessage: Spiser middag, taco. Er Msn Plus som svare, ikke meg, så ikke drit deg ut! XXD ***** said: Jeg er en dum dust --------- ***** said: Halla Røyking dreper... said: AutoMessage: Spiser middag, taco. Er Msn Plus som svarer, ikke meg, så ikke drit deg ut! XXD ***** said: Jeg er en stor dust Ja, det er kusina mi og hun er 10-11 og nei, du får ikke msn'en hennes. (ville bare si det) Her laster du ned msn plus. Endret 19. januar 2007 av ;P Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 nei, du får ikke msn'en hennes. 7757970[/snapback] Skuffende Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Fikk høre denne fra dataansvarlig på ungdomskolen: Når skolen skulle oppgradere PCene på skolen hadde de fleste lærerne samlet seg får å diskutere hva PCene skulle inneholde. Da kom dataansvarlig med tanken at de skulle ha med CD-ROM siden dette var en ny teknologi og virket spennende. Da reiste en av lærerne seg å spurte forvirret hvorfor de skulle bruke et helt rom på CDer! Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Haha, husker tiden da CD-ROM var nytt og spennende. Alle kommunale institusjoner og teite bedrifter skrev at de hadde "informasjon tilgjengelig på brosjyre og CD-ROM", og trodde at siden de hadde CD-ROM, skulle nok alt bli så meget bedre. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Før var jeg og Articfare mye hos en kamerat av meg og hadde lan med laptopene våre og spilte cs. Så skal vi spille og kameraten min sier "Ikke skyt meg. Jeg skal utforske banen". xD Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Før var jeg og Articfare mye hos en kamerat av meg og hadde lan med laptopene våre og spilte cs. Så skal vi spille og kameraten min sier "Ikke skyt meg. Jeg skal utforske banen". xD 7764420[/snapback] Det er da ikke morsomt det? Desuten var det ikke et spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå