Duplenty Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Sto og spilte Space Invaders på Nokia'en min for et par år siden. Så kom den en utgammel dame bort og snakker til meg: -"Jaha, ser du driver med... data du og? Barnebarnet mitt driver mye med disse... datamaskinene" -"Hæ? Altså, dette er en mobiltelefon" -"Ja, men det er vel en slags datamaskin?" -"Nei. Eller, det er vel en slags datamaskin I den på en måte, men..." -"Ja, så da er det en datamaskin da!!" -"Du forstår ikke. Dette er en telefon. Som man kan spille på. Jeg ville ikke kalt det en datamask..." -"Jammen det ER jo en datamaskin!" -"...Ja. Det er en datamaskin. Jeg driver også med... data." -"Ja, der ser du!" Og så så hun surt på meg, som om hun skulle til å si "ungdommen i dag" eller noe i den dur mens hun gikk sin vei og ristet på hodet. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) kan brannmuren bli svekket? Hm, begynte å lure litt nå.... Oppfølgningsspm: kan den bli borte pga for mye nedlasting? Endret 21. desember 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jente i klassen som kaller seg selv flink på PC: "Du må ikke gå på internett da smartass, du må gå på VG.no!" Lenke til kommentar
sacern Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jente i klassen som kaller seg selv flink på PC: "Du må ikke gå på internett da smartass, du må gå på VG.no!" 7553195[/snapback] Hva med WAP? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg og en kamerat var på et kjøpesenter der de hadde stilt opp noen bord med masse pepperkaker, og bak dem stod det et par internetterminaler som var "muret inne" av disse bordene. Han kalte det brannmur som hadde fanget masse cookies Lenke til kommentar
Snø Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja... hvordan slår vi på denne her da? :!: Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg og en kamerat var på et kjøpesenter der de hadde stilt opp noen bord med masse pepperkaker, og bak dem stod det et par internetterminaler som var "muret inne" av disse bordene. Han kalte det brannmur som hadde fanget masse cookies 7555628[/snapback] Det var da ikke så veldig tåpelig det, eller? Var jo kun litt morsomt? Eller er det noe jeg ikke helt skjønner her ...? Goscinny Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hehe nei det var ikke tåpelig, synes bare det var en fin kommentar (han studerer data på NTNU, og har nok av peiling) Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg syns det var genialt sagt. Alt stemmer jo - på en måte Lenke til kommentar
Barstad Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Da jeg var rundt om 12 eller 13 år var jeg på besøk med en kamerat,Han snakket om at han hadde så liten harddisk så han for inpå Min Datamaskin og kopierte og limte C: disken. :!: Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg og en kamerat var på et kjøpesenter der de hadde stilt opp noen bord med masse pepperkaker, og bak dem stod det et par internetterminaler som var "muret inne" av disse bordene. Han kalte det brannmur som hadde fanget masse cookies 7555628[/snapback] HEI! Wth? Hehe nei det var ikke tåpelig, synes bare det var en fin kommentar (han studerer data på NTNU, og har nok av peiling) 7555901[/snapback] Takk. Du reddet deg der! Jeg er egentlig ganske morsom. Endret 23. desember 2006 av sim Lenke til kommentar
sim Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ... 7550908[/snapback] Mobiltelefonen er jo en datamaskin. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Snakk om å rope på meg når jeg ikke er på dataen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ******* says:Halla Røyking dreper... auto-melding: Spiser ******* says: ok ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* says: ER DU DER? Røyking dreper... auto-melding: Spiser ******* says: HALLO!!!!! Røyking dreper... says: Du driter deg ut ******* says: ok Nudge-spamminga kommer fra nudgemania som tillater 2 nudges i sekundet. Ikke rart jeg har slått av nudges på msn. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Snakk om å rope på meg når jeg ikke er på dataen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ******* says:Halla Røyking dreper... auto-melding: Spiser ******* says: ok ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* says: ER DU DER? Røyking dreper... auto-melding: Spiser ******* says: HALLO!!! Røyking dreper... says: Du driter deg ut ******* says: ok Nudge-spamminga kommer fra nudgemania som tillater 2 nudges i sekundet. Ikke rart jeg har slått av nudges på msn. 7659252[/snapback] Jeg sende ikke så mange? Lenke til kommentar
groov Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ikke et dumt spørsmål, men en episode. Jeg jobbet på helpdesk i et større norsk foretak da en av direktørene fikk trøbbel med hjemme-pc'en. Dette var ISDN tiden og vi hadde ingen form for remote desktop verktøy til å hjelpe oss med, så etter en halvtimes tid på telefonen uten fremdrift blir vi enige om at han tar med PCen neste dag så jeg kan så på saken. Vi snakker om en godt voksen mann her, bare måneder unna pensjonsalder. Liten var han også, i det hele tatt en litt skrøpelig fremtoning. Så når jeg kommer til kontoret hans for å hente og ser at stakkeren har slept med seg mus, tastatur og en helvetes svær CRT men latt 'koblingsboksen' stå igjen hjemme, var det vanskelig å holde seg seriøs mens jeg på penest mulig måte prøvde å forklare at han kunne dra med det seg alt sammen hjem igjen og komme tilbake med 'koblingsboksen' neste dag.... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Jobben: "Er det treghet i systemet i dag?" Ehm, joa.. vi har bare ~60 servere.. Endret 7. januar 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Skulle sette opp en ny PC på jobb til noen, og da spurte han som satt i nabokontoret: Han: "Er det mye RAM i denna her da?" (Skulle liksom vise hva han kunne, sant) Kollegaen min: "Joda, ca 1" (nevnte ikke hva det var en av) Han: "Oi, det er jo skikkelig bra da! Mer enn den nye PCen jeg har hjemme det!" Man kan jo lett tro at det er 1GB det er snakk om, men så kommer killeren: Kollegaen min: "Jepp, 1 i harddisken" Han: "Helt utrolig!" sier han da skikkelig begeistret Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg sende ikke så mange? 7659286[/snapback] Er ikke deg jeg snakker om. Lenke til kommentar
Moff Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Ikke et spørsmål akkurat men : "Den funker ikke !" ( ikke tatt i kontakten) ... Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Snakk om å rope på meg når jeg ikke er på dataen. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ******* says:Halla Røyking dreper... auto-melding: Spiser ******* says: ok ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* just sent you a Nudge! ******* says: ER DU DER? Røyking dreper... auto-melding: Spiser ******* says: HALLO! Røyking dreper... says: Du driter deg ut ******* says: ok Nudge-spamminga kommer fra nudgemania som tillater 2 nudges i sekundet. Ikke rart jeg har slått av nudges på msn. 7659252[/snapback] Jeg sende ikke så mange? 7659286[/snapback] SKjønte ikke helt hva som var dumt der. Han sa "Halooooo!!" for å få kontakt, aight?, ikke på grunn av de automatiserte meldingene dine. Dessuten: A-patch istedenfor nudgemania! Fjerner reklame, og ingen tidsbegrensning på nudginga Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå