Gå til innhold

Dummeste pc spørsmål du har fått?

johna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*snip*

7451326[/snapback]

Dette er tider der man bare skal dra ditt og vise det. :!:

Husker en eller annen tråd i forumet der noen spurte om man kan spare strøm ved å transformere ned spenningen for så å transformere den opp igjen. Som om ikke det er nok, går han på Elektro. :wee:

7455792[/snapback]

Hehe... husker den tråden, holdt på å daue av latter over de idiotiske teoriene :!:

7457645[/snapback]

Dauer av latter? Blir nesten litt sjokkert, jeg. Husk at de som fant på det der sannsynligvis er de samme som skal hjem til deg en gang i tiden og koble 230V-anlegg. Gled deg :p

Lenke til kommentar
Ingen som har noen morsomme spørsmål på lager?

Goscinny ;)

7519179[/snapback]

Jo, kanskje det...

Her om dagen drev jeg og skulle koble PC-en til TV-en. Av en eller annen grunn ble bildet jeg fikk opp på TV-en bare i sort/hvitt.

Jeg prata med en kompis på msn, og kom til å nevne problemet.

Så spurte han: Har du husket å sette i fargekabelen?

Var vanskelig å la være å le litt da... :wee:

Når fikk fargene egen kabel? :p

Lenke til kommentar
Ingen som har noen morsomme spørsmål på lager?

Goscinny ;)

7519179[/snapback]

Jo, kanskje det...

Her om dagen drev jeg og skulle koble PC-en til TV-en. Av en eller annen grunn ble bildet jeg fikk opp på TV-en bare i sort/hvitt.

Når fikk fargene egen kabel? :p

7520105[/snapback]

F. eks Komponentkabel har tre kabeler(eller flere). (hver for de tre hovedfargene)

Men igjen så er det liksom noe du ikke kan "glemme" å stappe i.

Grunnen til at du får sort/hvitt på TVen har noe med formatet som det sendes i osv..

Lenke til kommentar
Nødstoppbryteren har jo ingen effekt om man kutter kabelen.

7518942[/snapback]

Eneste som skjer når man kutter kabelen til nødstoppbryteren, er at annlegget stopper. Hvis man skal hindre at noen stopper et annlegg ved å bruke nødstoppbryteren, hjelper det ikke akkurat å kutte kabelen, for da stopper annlegget uansett. :tease:

skjema2bz1.th.gif

Lenke til kommentar
Eneste som skjer når man kutter kabelen til nødstoppbryteren, er at annlegget stopper. Hvis man skal hindre at noen stopper et annlegg ved å bruke nødstoppbryteren, hjelper det ikke akkurat å kutte kabelen, for da stopper annlegget uansett. :tease:

7522735[/snapback]

Og da har ikke nødstoppbryteren noen effekt. My point exactly.

Lenke til kommentar

Jo, kanskje det...

Når fikk fargene egen kabel?  :p

7520105[/snapback]

F. eks Komponentkabel har tre kabeler(eller flere). (hver for de tre hovedfargene)

Men igjen så er det liksom noe du ikke kan "glemme" å stappe i.

Grunnen til at du får sort/hvitt på TVen har noe med formatet som det sendes i osv..

7521436[/snapback]

Likevel, hvis man har en kabel for hver farge, er det ikke mulig å få sort/hvitt ved å glemme å putte i en av dem. Da får man bare rare farger. ;)

Lenke til kommentar

Faren til ei venninde av meg, ca 45-50år gammel kommer ned til pc rommet de hadde og spør meg på ordentlig god og bred dialekt:

Dø... Dessa på jobben prater om at dom skal sende meg en emajl, jeg svarer jo, bare å sende det. Men sånn derre emajl, eee deet deet samma som sånn derre epåst?

Vil kanskje ikke helt påstå at jeg klarte å holde meg seriøs......men jeg prøvde! :!:

Lenke til kommentar

Kjæresten min syns jeg var så dum da jeg bytta min CRT skjerm mot LCD.... ho sa " Hvorfor bytter du til en midre og dårligere PC "

hehe, ikke så god i data nei...

og en annen gang spurte hun "Hvorfor har du en data som er så liten (skjerm) og den svære boksen til cd-rom ?? " Den svære dingsen var da karbinettet !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...