SemikolonP Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 HAHA mange gode her MEN :kjæresten min" sa ÆRSJ æ glømte å ta med gardinan til pcen min!" da sa æ du trenger da ikke gardiner til pcen kjæresten min:"JA men æ har jo (WINDOWS).....HUh 7286631[/snapback] Windows=Vinduer Engelsk oversettelse. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Hva mente du med den, ;P? espenh10: Går utifra at dette ikke virkelig har skjedd? Personlig har jeg iallfall lest den vitsen i x antall ulike tidsskrift og nettsider ... Goscinny Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Goscinny: Windows=Vinduer. Vinduer trenger gardiner, sant Hvertfall noen. got it?^^ Lenke til kommentar
Bayon Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 En kamerat som jobba med support fikk en telefon fra en dame med pc-trøbbel. Min kamerat sa at det første hun burde gjøre var å lukke alle vinduene(altså vinduene i windows). Damen reiste seg så og lukket stuevinduet........... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 got it?^^ 7287275[/snapback] Jeg regner med at både Goscinny og espenh10 skjønte det. Det var bare dumt sagt av kjæresten, (men nei, hun sa nok ikke, da det er en gammel vits). Damen reiste seg så og lukket stuevinduet........... 7288229[/snapback] Haha. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 Du har helt rett, Redline - jeg skjønte hva som var "morsomt". Det jeg ikke helt skjønner var hvorfor ;p oversatt "windows" for oss :s Alle kan da såppass mye engelsk? Goscinny Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 - "Winamp spiller bare av den samme fila hele tiden. Kan du sette sånn at den tar filene etter hverandre?" *ett museklikk på repat-knappen* - "Takk! Der sparte du meg for 2 timer!" Lenke til kommentar
sim Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 - "Winamp spiller bare av den samme fila hele tiden. Kan du sette sånn at den tar filene etter hverandre?"*ett museklikk på repat-knappen* - "Takk! Der sparte du meg for 2 timer!" 7290361[/snapback] Synd at ikke alle er like smarte som deg. Tenk så mye lettere alt hadde vært. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 - "Winamp spiller bare av den samme fila hele tiden. Kan du sette sånn at den tar filene etter hverandre?"*ett museklikk på repat-knappen* - "Takk! Der sparte du meg for 2 timer!" 7290361[/snapback] Synd at ikke alle er like smarte som deg. Tenk så mye lettere alt hadde vært. 7301256[/snapback] men hva skulle vi ledd av da? Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tja.. Læreren vår i Elektronikk og Data finner ikke trådløst nett på laptopen sin. Så går jeg og trykker på wifi-knappen og en LED med wifi-merke begynner å lyse. Så trykker jeg F5 og noen nettverk merket HVS dukker opp. Så prøver han å koble seg til et kryptert nettverk merket 3Com som han finner i lista, og ikke HVS. Vet ikke om han skjønte så mye da han ble bedt om passord. Vet ikke om han skjønte så mye da jeg sa at han skulle ta med pc'n net til IT-avdelingen for å få nett. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Foreldrene mine har en PC fra attenhundre og steinøks. Den har hele 6 GB diskplass og på en mirakuløs måte har den XP. Problemet er selvfølgelig diskplassen. 6 GB - XP = lite plass. Da jeg skulle "fikse" problemet sa jeg at det ikke var nok plass. Da forstod de ikke hvorfor jeg ikke bare kunne slette noe? Jeg greide å få hele 1 GB ledig diskplass, men så putter de inn spill og programmer og tenker ikke over hvor de plaserer dem. Er en harddisk på 80 GB, men den glemmer de. Mye enklere å installere på C: disken. Og så lurer de på hvorfor jeg ikke bare kan rydde litt plass på PC-en dems. Den blir jo full hele tiden uten at de gjør noe Endret 17. november 2006 av jornan Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bror min hadde kjøpt seg ny ericcson mobil ( før det ble sonyericsson). Der kunne han få på en mp3 spiller på 128 mb og ville selvfølgelig kjøpe det. Det var på den tiden da mp3 spillerene begynte å få sitt inntog i markedet. Vi gikk da på elkjøp og spurte vennlig dama på it avdelingen om de hadde mp3 spiller til de nyeste ericsson mobilene? Fikk da til svar: Hva er en mp3 spiller? Ble ikkenoe handel der si det sånn. Kunnskapen til elkjøp folk har aldri imponert meg. Skal jeg kjøpe noe der blir det alltid tomme cd`er/dvd`er og sånne ting. Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Bror min hadde kjøpt seg ny ericcson mobil ( før det ble sonyericsson). Der kunne han få på en mp3 spiller på 128 mb og ville selvfølgelig kjøpe det. Det var på den tiden da mp3 spillerene begynte å få sitt inntog i markedet. Vi gikk da på elkjøp og spurte vennlig dama på it avdelingen om de hadde mp3 spiller til de nyeste ericsson mobilene? Fikk da til svar: Hva er en mp3 spiller? Ble ikkenoe handel der si det sånn. Kunnskapen til elkjøp folk har aldri imponert meg. Skal jeg kjøpe noe der blir det alltid tomme cd`er/dvd`er og sånne ting. 7341833[/snapback] Haha... var på Expert å skulle kjøpe minnekort til kameraet. Gikk hen i kassa å spurte om minnekort, så sier ho dama: "Æ har egentli ikke peiling i det heile tatt, så du må bare se selv" Stress når minnekortane hang bak kassa, å måtte si litt ned, 2 til venstre osv for at ho skulle få tak i det riktige Lenke til kommentar
_Ferrari_ Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 En kar i klassa mi påsto han hadde tvingt fra prosessorlyder fra Macen sin. Det lover ikke bra.. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Ikke akkurat et spørsmål, men en morsom sitat fra signaturen til en eller annen: JEG ANER IKKE HVA CAPS LOCK ER FOR NOE! Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Haha... var på Expert å skulle kjøpe minnekort til kameraet. Gikk hen i kassa å spurte om minnekort, så sier ho dama: "Æ har egentli ikke peiling i det heile tatt, så du må bare se selv" Stress når minnekortane hang bak kassa, å måtte si litt ned, 2 til venstre osv for at ho skulle få tak i det riktige 7342274[/snapback] Hun hadde hvertfall mot nok til å inrømme at hun hadde null peil, i motsetning til mange andre jeg har vært i kontakt med hos bla. Expert og Lkjøp. Hiver ut fraser i øst og vest som de har hørt forskjellige steder, som egentlig ikke har en døyt med saken å gjøre.. ( Var en hos Lkjøp som ville selge meg en 3 ghz Sony DVD-brenner ) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 ( Var en hos Lkjøp som ville selge meg en 3 ghz Sony DVD-brenner ) 7350791[/snapback] Haha, genialt Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Elkjøp ser ut til å gå igjen her litt ofte..... ikke bra. Men men..... noen lærer vel aldri. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Elkjøp burde lete her etter kompetente selgere Lenke til kommentar
sacern Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 ( Var en hos Lkjøp som ville selge meg en 3 ghz Sony DVD-brenner ) 7350791[/snapback] Whaat!!:O Hørtes skikkelig bra ut, betalte du mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå