Gå til innhold

Dummeste pc spørsmål du har fått?

johna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sorry...virker sikkert ganske dum..men var det skrive bordet du har pcn han pekte på, eller var det skrivebordet på pcn'n han pekte på?

6341643[/snapback]

på pcn, desktopen med alle ikonene på; min datamaskin, papirurv osv.

:)

Lenke til kommentar

Ikke akkurat pc,men:

I dag så klarte noen å ødelegge iPod ørepluggene til en i klassen. iPod eieren fikk erstatning,400,- eller noe sånt. Da sa han at han skulle kjøpe seg et par nye orginale iPod øreplugger.Så spurte jeg hvorfor,og sa at man fikk bedre lyd enn det til 400 kroner.Så sa han at man kunne ødelegge iPoden hvis man ikke brukte orginale ørepropper.

Lenke til kommentar

Kan kanskje ikke ødelegge iPOD-en, men kanskje øret. Dere husker kanskje det som var i mye media for en stund siden - de som hadde tatt på en TV med plugger i ørene. Statisk elektrisitet gjorde at det kom en veldig høy lyd. Dette tror jeg, om jeg husker riktig, var fordi det er litt forskjell på pluggene - og at plugg og MP3-spiller ikke passet sammen. Man kunne finne ut i instruksjonsboken hvilke typer som var støttet. Ikke ta mitt ord for sannhet, men mener å huske noe slikt.

Noen andre som veit?

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Ikke akkurat pc,men:

I dag så klarte noen å ødelegge iPod ørepluggene til en i klassen. iPod eieren fikk erstatning,400,- eller noe sånt. Da sa han at han skulle kjøpe seg et par nye orginale iPod øreplugger.Så spurte jeg hvorfor,og sa at man fikk bedre lyd enn det til 400 kroner.Så sa han at man kunne ødelegge iPoden hvis man ikke brukte orginale ørepropper.

6354031[/snapback]

Faren min spurte en gang om noe lignende, om de gamle øreproppene virket til Zen Micro'en jeg fikk for ikke så lenge siden.

Lenke til kommentar
Kan kanskje ikke ødelegge iPOD-en, men kanskje øret. Dere husker kanskje det som var i mye media for en stund siden - de som hadde tatt på en TV med plugger i ørene. Statisk elektrisitet gjorde at det kom en veldig høy lyd. Dette tror jeg, om jeg husker riktig, var fordi det er litt forskjell på pluggene - og at plugg og MP3-spiller ikke passet sammen. Man kunne finne ut i instruksjonsboken hvilke typer som var støttet. Ikke ta mitt ord for sannhet, men mener å huske noe slikt.

Noen andre som veit?

Goscinny ;)

6354252[/snapback]

der er jeg helt enig...for det er ikke alltit at de forskjellige ørepluggene du bruker til Ipod'en din som ikke er støttet av de som lager mp3'ende, tåler like mye strøm som Ipoden gir..hvis du bruker foreskempel noen radio øreplugger du fikk med i donald til ipoden, så er du dømt til døvhet.....så det handler om hvor mye strøm/wolt ørepluggene tåler..så jeg føler at hun veninden din hadde delvis rett

Lenke til kommentar
Har ei veninne som presterte å spørre om "fem på halv ni bussen går fem på eller fem over halv ni?"  :hmm:

Og JA, hun er blond  :tease:

6353915[/snapback]

Yes... Og fyren som posta dette HER, han er smart :tease:

6354479[/snapback]

kan hende hun mente om den går fra byen fem på halv ni og kommer til deg ca fem over..eller noe sånt..men jeg skal ikke uttale meg

Lenke til kommentar
Har ei veninne som presterte å spørre om "fem på halv ni bussen går fem på eller fem over halv ni?"  :hmm:

Og JA, hun er blond  :tease:

6353915[/snapback]

Yes... Og fyren som posta dette HER, han er smart :tease:

6354479[/snapback]

Var litt rask å poste, kanskje... ikke akkurat et PC spørsmål :blush::wallbash:

Lenke til kommentar

Noen andre som veit?

Goscinny ;)

6354252[/snapback]

der er jeg helt enig...for det er ikke alltit at de forskjellige ørepluggene du bruker til Ipod'en din som ikke er støttet av de som lager mp3'ende, tåler like mye strøm som Ipoden gir..hvis du bruker foreskempel noen radio øreplugger du fikk med i donald til ipoden, så er du dømt til døvhet.....så det handler om hvor mye strøm/wolt ørepluggene tåler..så jeg føler at hun veninden din hadde delvis rett

6355238[/snapback]

Snakker om plugger til 400 spenn her,ikke donald plugger.

Lenke til kommentar

Hørte på nattradioen i går da jeg var på hytta. De sa noe om at man også kunne laste ned ett eller annet på nrk.no/natt. Så sa en i radioen at han ikke kommer inn. En annen spurte om han hadde skrivd inn riktig. Ja, sa han andre. Så sa "teknikeren" at han hadde glemt å skrive "http" foran adressen.

Folk er mindre datakyndige i media og sånt enn de er i RL. :wee:

Edit: Leif

Endret av :P
Lenke til kommentar

Her om dagen spurte søstra mi om jeg visste ossen jeg fikk bilder fra nettet over til mobilen. Selvfølgelig kunne jeg det, men jeg sa at det tar litt mer plass enn bilder som blir tatt på mobilen. Søstra mi lurte på hvor mye og da sa jeg "Noe rundt 100 kb. Vanlige bilder tar noe rundt 25 til 50 kb."

Hun så rart på meg og spurte hva kb var. Jeg sa det var måleenheten for plass på dataen og hun svarte: "Å ja, trodde kb var noe man brukte for å bake."

At det går ann, :!:.

Lenke til kommentar
Hørte på nattradioen i går da jeg var på hytta. De sa noe om at man også kunne laste ned ett eller annet på nrk.no/natt. Så sa en i radioen at han ikke kommer inn. En annen spurte om han hadde skrivd inn riktig. Ja, sa han andre. Så sa "teknikeren" at han hadde glemt å skrive "http" foran adressen.

Folk er mondre datakyndige i media og sånt enn de er i RL. :wee:

6387153[/snapback]

Dette er da en reklame for radioresepsjonen, og for nedlasting av podcastingen dems. Det er da meningen at det skal høres dumt ut. Jeg trur de har litt mer peiling enn det de utgir seg for å ha :p

Lenke til kommentar
B > KB > MB > GB > TB

dude...du glemte EB...eller XB, jeg er ikke helt sikker..for det utales vertfall eksabyte/exabyte..eller noe sånt..det er rundt 1000 tb...og det er selfølgelig ingen som har det...ingen normale vertfall :dontgetit:

6390888[/snapback]

Er det nå det er lov å begynne å hyle: "Jeg vil ha, jeg vil ha"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...