Gå til innhold

Dummeste pc spørsmål du har fått?

johna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venn: Hvor bra data har du?

Jeg: Joda, den går og drar.

Venn: Hvor mye plass har du på harddisken da?

Jeg: Nææ, har en på 60GB. (pluss noen på 200GB som ikke brukes)

Venn: Okei. Jeg har bedre, for jeg har 120GB. Jeg har dobbelt så bra data som deg :D:D:D:D:D:D:D:D

Jeg: ....

Lenke til kommentar
Kan du ligge en kopi av internett på en diskett til meg. ^^

6204480[/snapback]

Nå kommer det jo faktisk ut en "Internett v. 2" (Ikke det at det går ann å lage en kopi på en disket, da :p) Det blir digg! Lurer på hva som blir den store forskjellen?! Går det fortere?

Lenke til kommentar
faen jeg hater når noen lurer på hvor bra PC de har og sier: "Hvor stor hard-disk har du?"

6232093[/snapback]

Eller når noen spør "Hvor stor PC har du?". Da bruker jeg å strekke frem hendene og si "omtrent så bred, så høy og så dyp". :p

Og når de sier "blæ, du skjønner hva jeg mener" så ramser jeg opp spesifikasjoner til de stopper meg.

Lenke til kommentar
Hadde tidligere en bærbar Toshiba PC. Tror det sto i bruksanvisningen at man skal slå av maskinen før man setter i nettverkskabelen. Skal sjekke hvis jeg finner bruksanvisningen.

Edit:

LOL! Ja det står det! LOL ROFL! Les punkt 1.

Hentet fra Kapittel 4-11 fra bruksanvisningen til Toshiba Sattelite Pro 4600.

6156489[/snapback]

Det står faktisk på de fleste PCer at de skal kobles til jordet strømuttak (spesielt dersom PCen er i nettverk). Dagens PCer er neppe noe problem, men det er faktisk noen litt eldre PCer som ikke er direkte behagelige å ta i når de ikke er jordet.

Btw. Antenneledning gjør vont.

Har hatt et par opplevelser med at kompiser har returnert PC komponenter fordi de glemte ekstrastrømmen som i sin tid kom på P4 og AMD prosessorene og i nyere tid kom på grafikkortet.

Lenke til kommentar
Hehe, mye morsomt =D Det morsomste er å skulle forklare folk om pc over telefon.

6191873[/snapback]

Nei, det er faen ikke mye morsomt. Ikke kan de og ikke vil de skjønne. De foretrekker å forbli uvitende, slik at de for evig tid kan få hjelp hver gang de skal skifte tekststørrelse i Word og slå av sticky keys fordi de har hamra på shift og og og... :mad: Møkkafolk!

Lenke til kommentar

samme faen hvordan man skal forklare en person noe over telfeon/msn/skype, så går det ikke. Jeg kjenner noen som er så dum at med mindre jeg er der og gjør det, så blir det ikke gjort. Hvis noen maser for mye blokker jeg dem i MSN, for de ikke skønner en drit. jaja, de får vel lære seg det når de blir eldre. ,

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg skulle på "lan" til en kompiss...Når jeg kom var det første han sa: "Har du huska harddisken" (kabinettet med innhold)

6232362[/snapback]

Jeg tror jeg skal begynne å kalle biler for bensintank. :) Gå til en bilforhandler og si at jeg er interresert i en ny bensintank.

Lenke til kommentar
Det står faktisk på de fleste PCer at de skal kobles til jordet strømuttak (spesielt dersom PCen er i nettverk). Dagens PCer er neppe noe problem, men det er faktisk noen litt eldre PCer som ikke er direkte behagelige å ta i når de ikke er jordet.

Btw. Antenneledning gjør vont.

Har hatt et par opplevelser med at kompiser har returnert PC komponenter fordi de glemte ekstrastrømmen som i sin tid kom på P4 og AMD prosessorene og i nyere tid kom på grafikkortet.

6232731[/snapback]

På nesten alle skjermer har jeg sett dette på ettiketten: "Apparatet må kun tilkobles jordet uttak!"

OT:

Antenneledning gjør vondt, ja. Spesielt med antenneforsterker.

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg skal begynne å kalle biler for bensintank. :) Gå til en bilforhandler og si at jeg er interresert i en ny bensintank.

6234456[/snapback]

:!:

Mye artig man kunne sagt da..."volvo er en fin bensintank"..."jeg skadet kneet mitt i en bensintank-ulykke nå nylig", "pappa kjører lastebensintank" osv...

Lenke til kommentar
faen jeg hater når noen lurer på hvor bra PC de har og sier: "Hvor stor hard-disk har du?"

6232093[/snapback]

Eller når noen spør "Hvor stor PC har du?". Da bruker jeg å strekke frem hendene og si "omtrent så bred, så høy og så dyp". :p

Og når de sier "blæ, du skjønner hva jeg mener" så ramser jeg opp spesifikasjoner til de stopper meg.

6232342[/snapback]

:lol::wee:

Har et eksempel jeg også, ei venninne som kom og spurte:

Om revisjonen til sin Athlon64, hun trodde det var DH-7CG. Da lo jeg som bare faen og pekte hu i trynet! Fordi det var jo selvfølgelig ikke av Newcastle, men den nyere Venice kjernen! DET VAR JO INGEN REVISJON!! Gjett om hun ble flau og pissa i buksa..

*slutt på dårlige spøken*

Lenke til kommentar
Bestemor ville vaske vinduet i PC'en.

Og oldemor spurte hva en PC var

6263637[/snapback]

Det er riktignok rundt 8 år siden men jeg tar det med likevel: Bestemor spurte om jeg hadde tatt med meg en egen reise-TV til å ha på gjesterommet og pekte på PC'en som sto der, og spurte om jeg ikke heller ville se TV med henne og foreldrene mine som også var på besøk der. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...