SemikolonP Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Hadde tidligere en bærbar Toshiba PC. Tror det sto i bruksanvisningen at man skal slå av maskinen før man setter i nettverkskabelen. Skal sjekke hvis jeg finner bruksanvisningen. Edit: LOL! Ja det står det! LOL ROFL! Les punkt 1. Hentet fra Kapittel 4-11 fra bruksanvisningen til Toshiba Sattelite Pro 4600. Endret 22. mai 2006 av :P Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Hadde tidligere en bærbar Toshiba PC. Tror det sto i bruksanvisningen at man skal slå av maskinen før man setter i nettverkskabelen. Skal sjekke hvis jeg finner brunsanvisningen. 6156489[/snapback] Haha, den var vittig Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 (endret) Toshiba skal i hvertfall ikke ha på seg at de underdokumenterer. Jeg sitter her med brukerhåndboken for Toshiba satellite Pro M10 og her bruker de 4 sider på å forklare "hvordan sette en CD inn i CD-stasjonen" og lengre bak er det sikkert 40 sider om CD-stasjonen, hvordan ta ut plater, hvordan ta ut og inn stasjonen, hvordan brenne, hvilke formater som støttes i hvilke hastigheter, tilkoblingen, plastramma rundt stasjonen, alternative dummy-rammer osv. Hele manualen tipper jeg er ca 200-250 sider. I tillegg kommer boka om garanti, en sikkerhetsveiledning og et infomrasjonshefte om trådløse nettverk. Jeg tipper at selv Homer Simpson kunne funnet ut av alt mulig på denne PCen. Endret 22. mai 2006 av Simen1 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 "Hvis du kjøper deg MAC, er den da kompatibel med ADSLen vår?" Gullkorn fra en veldig stolt mor til en kompis, som hadde lært seg noen faguttrykk Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kjøp deg en CPU-holder! Med hjul, stropper, og lås! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 En kompiss av meg lurte på hvor han skulle gjøre av ikonene på skrivebordet når han skukke sifte skjærm. Han var redd for å miste de. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 Kjøp deg en CPU-holder! Med hjul, stropper, og lås! 6160232[/snapback] Jeg sente en epost til de for en stund siden og spurte om de hadde CPU-holdere til Athlon64 med sokkel 939, linket til en side med info om CPU'en og beskrev de ytre målene å den. Fikk som svar at de ikke hadde så små CPU-holdere Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. mai 2006 Del Skrevet 23. mai 2006 mompen: Digg sigg Neppe: haha, legg de i en koffert og kopier lol Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 (endret) Kjøp deg en CPU-holder! Med hjul, stropper, og lås! 6160232[/snapback] Jeg sente en epost til de for en stund siden og spurte om de hadde CPU-holdere til Athlon64 med sokkel 939, linket til en side med info om CPU'en og beskrev de ytre målene å den. Fikk som svar at de ikke hadde så små CPU-holdere 6160644[/snapback] IKEAs nye CPU-holder. Legg merke til hvor lett tiljenglig CPU-enheten er! Harddiskbord Endret 24. mai 2006 av :P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Sånne ting er litt morsomme, men irriterer meg til de grader ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Kjøp deg en CPU-holder! Med hjul, stropper, og lås! 6160232[/snapback] Fyyyyyy F******en! Er det mulig! Her fikk jeg en blanding av håpløshetstanker og latterkrampe. FLOFL! (Fucking Laughing Out Fucking Loud!) Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Kom på noe som læreren sa til en i klassen i dag. Det var ei jente som skulle ha en fremføring og hun hadde maila den til seg selv hjemmefra. Da hun skulle fremføre var ikke filen i mailen og læreren mente at hun trolig ville finne den på en annen maskin. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Kjøp deg en CPU-holder! Med hjul, stropper, og lås! 6160232[/snapback] ...så ingen skal stjele CPUen din! Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 en kompis spurte meg om hvordan man installerer ett program. exe fil. asså herregud. skal man først installere noe må man kunne litt om pc. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 (endret) En venn av sier han har et program til å GLOKKE (ikke klokke, men _Glokke_) opp internett-linja. På ADSL-sentralen der han bor sier han at det er et hus som har 7mbit SHDSL, og med det programmet fikk han også 7 mbit SHDSL! Siden dette var maks på sentralen der han bor. Så han har glokka opp internett-linja fra 3000/350 til 7000/7000 ! Respect! Han påsto at hva som er hastigheten din ligger i PC'n (en sperre på PC'n som sperrer hastigheten på f.eks 3 mbit), og ikke i xDSL-sentral. Samme person sier alltid "glokke" i stedet for klokke (overklokke), så han spurte meg om jeg "har glokka opp PC'n min". - "Overklokket prosessoren mener du?" svarer jeg. "Ja, sånn at PC'n er mye raskere". Samme person (som tror han er verdensmester i alt som har med data å gjøre), skulle fikse StyleXP hos en venn av oss. Han innstalerte det, og søkte etter noen themes og serialcrack-shit på div. "Explorer-uvennlige" sider. Etter en reboot hadde ikke PC'n signaler fra trådløst nettverk og fikk x antall feilmeldinger. Blir nok en format C, igjen (har formatert en gang før, av en eller annen "merkelig grunn"). irriterer meg også av at han sier "Goggle" <gåggel> isteted for Google Endret 26. mai 2006 av Lar5 Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tja, det uttales vel ikke "gugel", men "gåggel" Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tja, det uttales vel ikke "gugel", men "gåggel" 6186413[/snapback] Teoretisk sett blir to o-er "u" i det engelske språket. Jeg sier guugel med litt lang u, eller rett og slett gogle. Goscinny Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Tja, det uttales vel ikke "gugel", men "gåggel" 6186413[/snapback] Om det hadde vært Goggle så hadde det blitt uttalt "gåggel", men det er det altså ikke. AtW Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 jajaja Mente at han sier Goggle istedetfor google. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Jeg kaller søketjenesten for <gugel>, men det har etter hvert blitt et eget verb å bruke google. Da kaller jeg det <å gågle>, <gågler>, <har gåglet> osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå