ovinn Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Tviler fortsatt... Ingen er så STOKK DUM at det å brenne en cd, er å ta en cd-plate og tenne på med lighter... Det fins unntak, men tviler litt.. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 "Faren min brente cden med p-filmer jeg lånte hos deg" "Faren din er en gris. Haha" "Altså brente den" "...?" "I peisen" Skal nevnes at dette er herrens mange år siden Lenke til kommentar
hcnielsen Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 Tviler fortsatt... Ingen er så STOKK DUM at det å brenne en cd, er å ta en cd-plate og tenne på med lighter... Det fins unntak, men tviler litt.. 6127600[/snapback] Lillebroren min er 6 år! Men tvil så mye du vil.. Jeg fikk iallefal en GOD latter :!: Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 18. mai 2006 Del Skrevet 18. mai 2006 var ei veninne av kompissen min som hadde kjøpt seg nytt datautstyr, så skulle kompissen min til hun for å koble den opp. og da han skulle legge inn driveren til skrivern så spurte han hvor den var, og da sa hun "ikke noe problem, jeg har alerede lagt den inn" så hadde hun lagt cden med driveren inni skriveren. Og da faren til en kompiss skulle kjøpe seg adsl, så sa han "Kan vi ikke kjøpe det ifra sverige a!?? det er jo mye billigere der!" 6041297[/snapback] jeg skulle likt og "kjøpt" internett fra sverige emd de linjene de har ikke at det hadde funka med norskt nett da de 1000 kbt/s hadde vel blitt fattige 4 her Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg husker for litt siden (5 klasse) at jeg var da den som kunne "mest" om pcer på skolen (utenom en lærer) så kom en 10klassing til meg og spurte: "hva er forkjellen mellom Microsoft og Windows?" jeg lo noen minutter, så sa han "bare tulla, men du kan vel si hva forkjellen mellom Machintosh og Mac er?" LOL jeg lo så jeg dævva altså Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg husker for litt siden (5 klasse) at jeg var da den som kunne "mest" om pcer på skolen (utenom en lærer) så kom en 10klassing til meg og spurte: "hva er forkjellen mellom Microsoft og Windows?" jeg lo noen minutter, så sa han "bare tulla, men du kan vel si hva forkjellen mellom Machintosh og Mac er?" LOL jeg lo så jeg dævva altså 6132922[/snapback] Hva svarte du? Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg? jeg bare lo som f*** jeg men jeg forklarte han siden han ikke forstod! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 jeg husker for litt siden (5 klasse) at jeg var da den som kunne "mest" om pcer på skolen (utenom en lærer) så kom en 10klassing til meg og spurte: "hva er forkjellen mellom Microsoft og Windows?" jeg lo noen minutter, så sa han "bare tulla, men du kan vel si hva forkjellen mellom Machintosh og Mac er?" LOL jeg lo så jeg dævva altså 6132922[/snapback] Du vet vel forskjellen mellom Microsoft og Windows? BTW. Døde du? .. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 Ja, det er derfor han ikke svarer nå. Goscinny Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 hele klassen måtte skrive ned 5 setninger på datan om hva vi ikke likte med skolen, så spør side mannen min: psst hvordan håpper vi ned en linje :!: (det skal nevnes at jeg går byggfag første år på vidergående) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2006 Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Så var det harddisken som var full når Mine Dokumenter-vinduet ikkje kunne romme fleire ikon. "Det er jo ikkje plass til meir, ser du vel!" Scroll? Hæ? Endret 19. mai 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 En kamerat av meg sa en gang at "elektronikken i alle mobiler er den samme. Det er bare dekslet som er annerledes." Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 (endret) Jeg: Har kjøpt meg nytt skjermkort, et 7900GT. Trevakt: Tøft..hvor setter man det inn? I skjermen? *Pekte på flatskjermen sin* Endret 21. mai 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. mai 2006 Del Skrevet 21. mai 2006 Jeg: Har kjøpt meg nytt skjermkort, et 7900GT. Trevakt: Tøft..hvor setter man det inn? I skjermen? *Pekte på flatskjermen sin* 6151957[/snapback] Seff setter man det inn i skjermen! Hvor ellers?! Det var en som påstod at pc'n hans gikk raskere etter jeg hadde rydda i kabinettet hans i helgen.. : p Det skal ikke gjøre noe det da^^ Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Ei jeg kjenner mente at fabrikkene brukte å ta gamle mobiler, sette på nye deksler og solgte dem som nye. F.eks en 3310 kunne godt få megapixelkamera og wap. For hun mente at den nye telefonen hennes var så dårlig, så det var sikkert bare en gammel en. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det var en som påstod at pc'n hans gikk raskere etter jeg hadde rydda i kabinettet hans i helgen.. : p Det skal ikke gjøre noe det da^^ 6152004[/snapback] Det er jo fysisk mulig at pcen jobber kjappere. Hvis han rydder i kabinettet, så lager han mer luftgjennomstrømning, som gjør at pcen blir kaldere inni, som gjør at elektrisitet jobber bedre, som gjør at pcen går fortere. Mange ganger hjelper det å rydde i kabinettet, og man får en merkbar bedre ytelse pga. at CPU og RAM kan jobbe fortere. Så det så! Lenke til kommentar
Sink Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det var en som påstod at pc'n hans gikk raskere etter jeg hadde rydda i kabinettet hans i helgen.. : p Det skal ikke gjøre noe det da^^ 6152004[/snapback] Det er jo fysisk mulig at pcen jobber kjappere. Hvis han rydder i kabinettet, så lager han mer luftgjennomstrømning, som gjør at pcen blir kaldere inni, som gjør at elektrisitet jobber bedre, som gjør at pcen går fortere. Mange ganger hjelper det å rydde i kabinettet, og man får en merkbar bedre ytelse pga. at CPU og RAM kan jobbe fortere. Så det så! 6152104[/snapback] er vel nesten ikke målbart. men kan ha vært en p4 som klokker ned når den når en viss temp, derfor kaldere kab. kaldere cpu *køyetid* Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. mai 2006 Del Skrevet 22. mai 2006 Det var en som påstod at pc'n hans gikk raskere etter jeg hadde rydda i kabinettet hans i helgen.. : p Det skal ikke gjøre noe det da^^ 6152004[/snapback] Det er jo fysisk mulig at pcen jobber kjappere. Hvis han rydder i kabinettet, så lager han mer luftgjennomstrømning, som gjør at pcen blir kaldere inni, som gjør at elektrisitet jobber bedre, som gjør at pcen går fortere. Mange ganger hjelper det å rydde i kabinettet, og man får en merkbar bedre ytelse pga. at CPU og RAM kan jobbe fortere. Så det så! 6152104[/snapback] "Njaa, skeptisk" Neira, men det er godt mulig, har du det helt jævli inni der, men han har gode vifter (120 foran og bak, 80 i døra) og det var ikke mye kabler som stengte for luftflyten der. De lå stort sett etter veggen, jeg bare skjulte de litt, kan hende det kom noen kabler foran vifta, menmen. Godt poeng, men tviler på at det skjedde her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå