Thewiz Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Folk er blottet for logikk. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. april 2006 Del Skrevet 24. april 2006 Er ikke så greit å vite forskjellen på million og tusen Lenke til kommentar
rareben Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 For et år siden når jeg var hos en kompis sa han med redd stemme: " Det er et eller annet galt med skjermen, den ble plutselig svart/hvitt." Det som hadde skjedd var at han hadde trykket "slå av datamaskinen" uten å gjøre noe... Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) For et år siden når jeg var hos en kompis sa han med redd stemme: " Det er et eller annet galt med skjermen, den ble plutselig svart/hvitt." Det som hadde skjedd var at han hadde trykket "slå av datamaskinen" uten å gjøre noe... 5988842[/snapback] Eeeehhh.... La han ikke merke til det farga lille Stand By/Slå av/Restart-vinduet MIDT på skjermen? ------ Så var det pappa som kalte mp3-spilleren min (Zen Micro) for iPod. ----- Hørte om en som hadde lagt inn en Bluescreen-skjermsparer på maskina til en mindre datakyndig kvinne. Hun var da så lite datakyndig at hun ikke visste hvordan man skrur av skjermen. Hva gjør man da når man får gjester? Man legger en jakke over skjermen. Endret 26. april 2006 av :P Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 CPU-holder Kjekt når man skal henge opp cpu`en sin.. 5977661[/snapback] Jeg fikk veldig lyst til å sende en epost og spørre om de har CPU-holdere til CPU-en Pentium 4 med sokkel 478, men fant dessverre ikke noen epostadresse. Jeg gidder ikke ringe det bestillingsnummeret i USA så da får det bare være ukommentert. 5977730[/snapback] Jeg fant en e-post og sendte en e-post: -------------------------------------------------------------------------------- Fra: ErgostoreOnline <[email protected]> Sendt: 26. april 2006 17:26:40 Til: "Meg" <*****@hotmail.com> Emne: Re: CPU holders Vedlegg: small-cpu-250.jpg (< 0.01 MB), addtocart.gif (< 0.01 MB) This is our smallest one. Small Adjustable Wall Mount CPU Holder B-CPU2.8-1 Home > Other Accessories > CPU Holders > Small Adjustable Wall Mount CPU Holder Small CPU Adjustable Wall Mount Product Description: These mounts fasten your CPU anywhere on the wall or bolt to a wooden desk, suspending your equipment off of the floor. Specifications: Width Adjustment - W: 2.875” - 5” Height Adjustment - H: 10.75”-18.25” ----- Original Message ----- From: Meg To: [email protected] Sent: Wednesday, April 26, 2006 11:22 AM Subject: Re: CPU holders About 5 cm x 5 cm x 1 cm From: "ErgostoreOnline" <[email protected]> To: "Meg" <*******@hotmail.com> Subject: Re: CPU holders Date: Wed, 26 Apr 2006 11:12:26 -0400 Do you have any dimensions? Patty Englebaugh Customer Service ----- Original Message ----- From: Meg To: [email protected] Sent: Tuesday, April 25, 2006 7:45 AM Subject: CPU holders Do you have a CPU holder that fit my "AMD Socket 754"? http://www.ergostoreonline.com/cpu_holders.html -------------------------------------------------------------------------------- Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Haha! Den var bra. På en annen side så kan man jo på en måte unnskylde de for at de bruker forkortelsen "CPU". CPU står som kjent for "Central Processing Unit", og skal man se helt fjernt på det så kan man sikkert kalle en maskin for det. Det er jo en Central Processing Unit, men ikke helt slik vi kjenner til det. Hehe, man kan jo spørre om de har holdere for SPU (Secondary Processing Unit), eller APU (Auxiliary Processing Unit). Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Haha! Den var bra. På en annen side så kan man jo på en måte unnskylde de for at de bruker forkortelsen "CPU". CPU står som kjent for "Central Processing Unit", og skal man se helt fjernt på det så kan man sikkert kalle en maskin for det. Det er jo en Central Processing Unit, men ikke helt slik vi kjenner til det. Hehe, man kan jo spørre om de har holdere for SPU (Secondary Processing Unit), eller APU (Auxiliary Processing Unit). 5993112[/snapback] Det er bare å sende en e-post til [email protected] Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Skulle i en knust og herverktime for en liten stund siden sjekke bredden på pci-slottene i en gammel skolemaskin. Tydelig vis var det HELT ILLE at jeg hadde åpnet opp dataen. Så i kartateket har jeg en annmerkning det står at jeg har skrudd fra hverandre harddisken Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg ble spurt om hvor stor pc jeg hadde, og siden jeg ikke tengte meg om, svarte jeg jo 45x60 cm eller hva nå en målene på pcn min er (husker de ikke lengre). Og han lo, og trodde jeg ikke kunne noe om pc.. Helt til jeg spurte om det var hvor mye diskplass jeg hadde. Da lo vi godt, begge to.. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Så var det pappa som kalte mp3-spilleren min (Zen Micro) for iPod. 5991779[/snapback] Det er da langt fra uvanlig i disse dager. iPod og Mp3-spiller er synonymt for mange. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Så var det pappa som kalte mp3-spilleren min (Zen Micro) for iPod. 5991779[/snapback] Det er da langt fra uvanlig i disse dager. iPod og Mp3-spiller er synonymt for mange. 6006420[/snapback] Jepp En smådum hendelse i klassen min i dag: Person Y: Har æ tatt ut alle kablan som tilhørte mac'en? Hun ser på en firkantet boks vi kaller mac. Meg: Nei, du må ta ut strømkabelen. Jeg tar ut strømkabelen... Så ser jeg på iBooken som ligger på bordet. Meg: Trenger du virkelig den kabelen til laptopen? E det ikke trådløst nett? Person Y: Det e jo strømkabelen. Hun snakker om nettverkskabelen da. Person K: n00b! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Da jeg var på jobb på Clas Ohlson i dag fikk jeg spørsmål fra en dame i 40-årene. Hun lurte på om hun mistet alle sangene fra datamaskinen sin sin om hun brente sangene til en CD. Hører egentlig en del gullkorn når jeg er på jobb, men glemmer de fleste. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Onkelen til en kamerat av meg har hatt mye problemer med den nye maskinen sin, bl.a. en prosess som bruker 100% av systemresursene. Han har da tydeligvis snakket med neon på elkjøp om hvordan han kunne få ordnet det, og elkjøp fyren hadde da sagt at han burde prøve å fylle opp harddisken, for det ville "presse viruset ut", hvis han bare fyllte den nok opp. Jaja, så glup kan man bli. I 2006 også da (ja, det var i år). Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Onkelen til en kamerat av meg har hatt mye problemer med den nye maskinen sin, bl.a. en prosess som bruker 100% av systemresursene. Han har da tydeligvis snakket med neon på elkjøp om hvordan han kunne få ordnet det, og elkjøp fyren hadde da sagt at han burde prøve å fylle opp harddisken, for det ville "presse viruset ut", hvis han bare fyllte den nok opp. Jaja, så glup kan man bli. I 2006 også da (ja, det var i år). 6007075[/snapback] Haha! Gullkorn! Viva la Elkjøp! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Spurte noen om hvor mye minne de hadde på PCen. Fikk 80 GB til svar... Men det er det ganske mange som ikke kan skille på. Minne og diskplass. Kjøpte en mobiltelefon på Expert, og de sa at jeg MÅTTE lade et Li-ion 16 timer første gangen. Det var HELT SIKKERT. Ringte service telefon, og de hadde heldigvis fulgt med i batteriteknologien og kunne fortelle meg at dagens batterier skal lades som det passer deg best Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Spurte noen om hvor mye minne de hadde på PCen. Fikk 80 GB til svar... Men det er det ganske mange som ikke kan skille på. Minne og diskplass. Kjøpte en mobiltelefon på Expert, og de sa at jeg MÅTTE lade et Li-ion 16 timer første gangen. Det var HELT SIKKERT. Ringte service telefon, og de hadde heldigvis fulgt med i batteriteknologien og kunne fortelle meg at dagens batterier skal lades som det passer deg best 6007163[/snapback] Leser du litt i manualene, så står det svært ofte at man bør lade batteriet ekstra lenge den første gangen. Det er derimot riktig at etter dette, så er det anbefalt med klattlading (aka. "lad når det passer deg best".) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 (endret) Spurte noen om hvor mye minne de hadde på PCen. Fikk 80 GB til svar... Men det er det ganske mange som ikke kan skille på. Minne og diskplass. Kjøpte en mobiltelefon på Expert, og de sa at jeg MÅTTE lade et Li-ion 16 timer første gangen. Det var HELT SIKKERT. Ringte service telefon, og de hadde heldigvis fulgt med i batteriteknologien og kunne fortelle meg at dagens batterier skal lades som det passer deg best 6007163[/snapback] Leser du litt i manualene, så står det svært ofte at man bør lade batteriet ekstra lenge den første gangen. Det er derimot riktig at etter dette, så er det anbefalt med klattlading (aka. "lad når det passer deg best".) 6007202[/snapback] En kompis av meg ødela en MX1000 mus ifra Logitech ved å ikke lade den skikkelig første gang....Men for å si det sånn, det skader ikke batteriet ved å lade det ekstra lenge første gangen uansett. Endret 28. april 2006 av Wipeout Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. april 2006 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg skulle flytte noen filer fra en mappe til en annen, og deretter legge inn noen nye filer på PC-en. Da kommer det fra person X, som tror han har en god idé: - "Da kan vi jo bruke den gamle mappa til det nye vi skal legge inn, så slipper vi å lage en ny mappe". Joda, ideen var jo grei, den.. Men det tar ikke så veldig lang tid å lage en ny mappe Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Da jeg var på jobb på Clas Ohlson i dag fikk jeg spørsmål fra en dame i 40-årene. Hun lurte på om hun mistet alle sangene fra datamaskinen sin sin om hun brente sangene til en CD. Hører egentlig en del gullkorn når jeg er på jobb, men glemmer de fleste. 6006953[/snapback] Kanskje hun har lest om DRM? Dersom Microsoft og de andre store stygge får det slik de vil, har hun helt sikkert noe å bekymre seg for Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Det er vel ikke helt et spørsmål men.... Noen i klassen, inkluderet meg, drev og diskuterte hardware. En i klassen kom bort til meg og sa at han hadde mye bedre pc enn meg ettersom han har XP og jeg har 2000. Han har en IBM pc kjøpt på Spaceworld til 3k... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå