Lch Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 01:16, skrev Jørgen-aa:Det jeg tror er at Arne Bjarne ikke skjønner at linux er et os Så hvem av dem er noob da :wink: Sjekk de andre postene til "Arne Bjarne". 'nuff said. Lenke til kommentar
oceana Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 00:13, skrev sumptrollet: Quote: Den 2002-12-07 01:28, skrev rottert: En kamerat av meg som har null peiling på data kikket nyskjerrig på meg en dag jeg åpnet maskinen hannes for å sette inn en ny disk. Han kikket på IDE-Kabelen og sa: "Er det dette som kalles bredbånd??" Klippet ut fra mirc på #trondheim @ undernet Du er ikke noe særlig lurere enn kameraten din når du omtaler irc som mirc. Jepp, forsåvidt sant, men clienten han bruker er mIRC, så da er det jo mIRC han har klippet det ut fra...hehe *kverulere* Blir snart mer qouting enn dumme pc spørsmål i denne tråden nå spør du meg :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-09 01:32, skrev oceana:Blir snart mer qouting enn dumme pc spørsmål i denne tråden nå spør du meg :smile: Ja, det hjelper ikke at folk dobbeltquoter. :razz: :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 22:31, skrev TheMatrix: gjennom festeplaten for HK'et og selvfølgelig prestert å lage sveitser ost av hovedkortet og cpu, minnebrikkene så heller ikke ut til å ha sluppet unna masakren. LOL Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Husker jeg så et skilt i en butikk for mange år siden. VIC 20 datamaskinen med programmering i Basis ! (det skulle vel være Basic tenker jeg) Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Fikk for en liten stund siden i oppdrag fra en kvinnelig kunde å reinstallere maskinen hennes. Meningen var at jeg skulle slette disken og legge inn all software på nytt. Hun hadde lagt ved alle cd'ene med programvare som skulle legges inn, bl.a Win98, Photoshop, Norton Antivirus, noe printer programmer, Nero pluss noen andre programmer jeg ikke husker akkurat nå. Begynnte da med Win98 og la inn de andre programmene i tur og orden. Kunden hentet maskinen, betalte for jobben og gikk. Dagen etter ringte kunden meg opp og fortalte meg følgende: Jeg finner all programvaren du installerte for meg på startmenyen, men jeg tror du glemte ett. -Hva er det som mangler?, spurte jeg. -Windows 98, svarte damen Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Er ikke så VELDIG dumt, men det beste jeg kan komme på... For noen måneder siden kjøpte en kamerat av meg de gamle delene i maskinen min (hk, cpu, ram og et internt modem). Snill som jeg er hadde jeg lastet ned alt han trengte av drivere til win2k... To veker senere gikk biosen min til h****** og jeg måtte låne gamle sakene til det ble fikset (2 mnd). Han fikk så igjen delene og installerte i tur og orden, med format c: pg hele pakka. Dagen etter fikk jeg en sint telefon: "Modem driverane virkakje!! Ka i f*** du no he jort?!" Snill som jeg er tok jeg meg en tur ut for å kike på problemet..fant raskt løsningen...han hadde nå lagt inn win me...finn 1 feil!! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: han har sjempe god pc Vet at mange ikke kan uttale kj-lyden:roll:, men det var nytt for meg at noen ikke kan skrive kj-lyden:lol: Man skriver som man snakker Ikke for å henge ut noen, syntes det bare var litt morsomt(ser selvsagt helt bort ifra at det kan være skrivefeil) Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 En liten morsom historie!! Kundebehandler: Hør her dame,du kan ikke få modemet ditt til å gå fortere. Kunde:Jeg er en betalende kunde, du gjør som jeg sier. Kundebehandler:Ok! i konfigurasjonsfilen din skriver du "bruker = I D 10 T" Kunde:Vent litt.....ok! Kunde:Da står det ID10T, hva betyr det? Kundebehandler:Det gir alle andre kundebehandlere en ide om hva problemet ditt er!! :smile: Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Quote: Pcdude skrev (2002-12-10 13:19):En liten morsom historie!!Kundebehandler: Hør her dame,du kan ikke få modemet ditt til å gå fortere.Kunde:Jeg er en betalende kunde, du gjør som jeg sier.Kundebehandler:Ok! i konfigurasjonsfilen din skriver du "bruker = I D 10 T"Kunde:Vent litt.....ok!Kunde:Da står det ID10T, hva betyr det?Kundebehandler:Det gir alle andre kundebehandlere en ide om hva problemet ditt er!! :smile: haha! :smile: Lenke til kommentar
KaldBlod Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Haha.. Ikke akkurat jeg som fikk det spørsmålet, men jeg var der. Var på LAN på en "fritidsklubb", hvor det var mange fjortiser som brukte maskinene som stod der. En av dem så på at jeg spilte Warcraft, mens en annen venn av meg stod å så på. Han jeg kjenner sa til meg at han hadde en gang hadde laget en hack i Quake2, så man fikk en ramme rundt skjermen når man siktet på en annen spiller. n00ben som stod ved siden av kom med det geniale spørsmålet: "Hvis man skulle lage et sånt program, hvordan hadde du skrevet det programmet met ord!?" Vi lo som skitt, og gjentok hva han sa. "Ja, med ord...", sa han igjen. Vi prøvde å forklare at han ikke kunne skrive et program med vanlige ord. Han skjønte tydeligvis ingenting, og gikk bort. Kanskje ikke så utrolig festlig for dere, men for oss: HAhAHhAHhahhaHahhAhHhahHAHhah^10 jepp :wink: Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 Skulle vise en kar som aldri noen gang hadde vært borti data litt om hvordan man brukte Windows. Han satt ved skjermen klar til å gjøre det jeg sa. "Så tar du musa og trykker der" sa jeg, samtidig som jeg pekte på skjermen for å vise hvor det var. Han løftet da musa opp, klasket den på skjermen og trykte til............... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. desember 2002 Del Skrevet 10. desember 2002 satt på pcrommet til skolen og en fyr skulle til å printe ut og han ventet og ventet og kunne ikke skjønne hvorfor dne ikke kom Han trodde at arket kom ut av skjermen og kunne ikke skjønne hvrofor det ikke kom :smile: Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Vet ikke om denne linken er nevnt her... Har ikke lest gjennom alle 13 sidene... Men det er mye morsomt der. Lenke til kommentar
silversky Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 09:36, skrev Bombadilla:En arb.kammerat av meg skulle kjøpe seg datamaskin og i den anledning dro han rundt til div. butikker.Hos El-Kjøp spurte han selgeren om den maskinen han ble tilbudt var kraftig. Krafig ja, svarte selgeren, det ser du du jo bare på størrelsen av kabinettet det. Det ble ikke noe salg for den selgeren. Ok! Greit nok.. Dette må ha vært en veldig DUM selger.. Men de fleste på Elkjøp nå har i allefall kunnskap av hva de selger.. Jeg sitter selv på Data-Service på Elkjøp, og hadde en kunde her, og historien er som følger: Han leverte skjermen sin, som var da defekt. Greit nok.. Han skulle da få en ny skjerm, som gikk på garanti. Han hadde da en 19" skjerm. Men det som var, var at vi hadde ikke noen 19" skjerm inne.. Så vi sa til han at han kunne LÅNE en 17" skjerm i mellomtiden. Men det var han ikke villig til.. For han mente da at hans maskin gikk tregere med en 17" skjerm isteden for en 19" !! Herregud, er det virkelig MULIG? Lenke til kommentar
silversky Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 18:48, skrev Jon A. Feet:Jeg jobber på elkjøp. :smile: Unnskyld meg, men hvis du jobber på Elkjøp, hvorfor er ikke du i outlooken da?? Hvis du jobber på elkjøp, kan du da sende meg mail på [email protected] med din e-mail adresse hos elkjøp, så kan jeg sende den en mail fra elkjøp adressen min. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Arne Bjarne fyren er noen kamerater av meg som kødder, de sa dem ivertfall til meg her en dag.. bare overse fyren. og ban han for livet.. Enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-05 22:07, skrev kyllingvippen:Jeg ble spurt av en person på mIRC om jeg ville kjøpe en 486 for 4000kr med 12" skjerm! Eller syns jeg Bill Gates har noen bra sitater! F.eks. den at man ikke trenger mer en 64k RAM! For en nerd! :razz:<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: kyllingvippen på 2002-12-05 22:08 ]</font> Ja, Bill Gates må være verdens dummeste.... Du er nok mye bedre enn han til datarelaterte ting også... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 HAHAHA! denne var utrolig morrosam! Customer: "You've got to fix my computer. I urgently need to print a document, but the computer won't boot properly." Tech Support: "What does it say?" Customer: "Something about an error and non-system disk." Tech Support: "Look at your machine. Is there a floppy inside?" Customer: "No, but there's a sticker saying there's an Intel inside." Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 HAHAHA, den der var seriøst bra. Intel inside [ Denne Melding var redigert av: akzj0n på 2002-12-14 23:49 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå