enemigo Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Har problemer med å få lyd i en filmsnutt som skal være kodet i Xvid. Regner med at det er dekoderen sin skyld, og at det egentlig er lyd på filmen. Min Xvid versjon er fra september i år. Har litt problemer med å finne ut versjonnr. Noen som vet om det er kommet noe nyere? Link til siste versjon? Takk Knut Lenke til kommentar
BBC Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 xvid er en video-codec - ikke lyd-codec. Du mangler muligens ac3-codec. Last ned Nimo codec pack (eller tsunami codec pack) og innstaller - husk å les instruksjonenen først. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Ok, trodde det var både lyd og bilde. Uansett.... Jeg har Nimo 5.0.7. Og de har tydeligvis kommet ut med 5.0.8 nå, får prøve den. Takk Knut Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Nimo 508 hjalp ikke. Noen andre forslag til hvilke codec'er jeg bør prøve? Knut Lenke til kommentar
Flavabone Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Xvid codecen er kommet i final release, versjon 1 har jeg hørt... Se på www.Xvid.org edit: url... _________________ -------- Øyvind Bjørkelund http://flavabone.gaa.nu/ [email protected] [ Denne Melding var redigert av: Flavabone på 2002-12-05 16:02 ] Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 Finner bare versjon 0.9.0 der. Hadde vært fint om noen linka direkte til den, hvis man vet hvor den er. Men ny xvid codec vil ikke hjelpe meg å få lyd på filmen??? Knut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå