crazym Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Lurer på hvordan jeg skal få delt ut ett trådløst nett på maskinen. Får en feil om at DHCP allerede er automatisk konfigurert og ikke kan gjøres en gang til. Hjelper heller ikke å sette statisk ip Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Oppgi til oss mye mere info. Utstyr du har, hva eksakt er det du prøver å gjøre, osv. mvh kenbjork Lenke til kommentar
crazym Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Ja, det jeg skal er å dele ut den trådløse nettet jeg har via nettverks-kortet i pc`n. Jeg har ett Ip-telefoni adapter som må ha internett rett inn. Problemet kommer ved at jeg ikke får delt det trådløse nettet. Da dette er satt til å motta automatisk ip (DHCP), og den da sier at jeg ikke kan gjøre dette en gang til. Jeg har forsøkt å sette både adapteret opp med statisk ip, samt nettverks kortet i pc`n. Men får fremdeles ikke delt ut nett fra trådløse tilkoblingen! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Kjøp deg en router så slipper du å ha på PC for å ringe også. Lenke til kommentar
crazym Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Japp. Ble til det nå... Men snodigt at ikke dette kunne latt seg ordne? Endret 18. februar 2007 av crazym Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå