Ueland Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 skal denne connection stringen funke? <% Set conn = Server.CreateObject("ADODB.Connection") DSNtemp="DRIVER={SQL Server};SERVER=ipadresse:3307;UID=Identifikasjon;PWD=passordet;DATABASE=databasen" conn.open DSNtemp %> fikk bare denne kjekke feilmeldingen i windows: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC SQL Server Driver][DBNETLIB]Invalid connection. og når jeg prøver på linux serveren (som støtter asp) får jeg frem hele connection stringen på siden..:sad: hjelp de så kan....jeg sliter med å tenke så sent på natten. Lenke til kommentar
Naigewron Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg har ikke vært borti MySQL, men såvidt jeg ser er den connectionstringen der til MS SQL... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2002 microsoft over alt.... Lenke til kommentar
Razul Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Sjekk http://www.able-consulting.com/ADO_Conn.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå