Insomniatic Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Når jeg ser på tråder med poll jeg allerede har stemt i er denne meldingen der: "Du har allerde stemt i denne avstemningen" Det som er feil er ordet "Allerede". Det står "allerde". Hvorfor er det en slik skrivefeil? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Feil i oversetjinga frå den engelske originalversjonen truleg. Det har vorte påpeika fleire gonger tidlegare, men har ikkje vorte gjort noko med endå. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 12. mars 2007 Del Skrevet 12. mars 2007 ...Og det er ingen planer om å gjøre noe med det heller, ser jeg? Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2007 ...Og det er ingen planer om å gjøre noe med det heller, ser jeg? 8140833[/snapback] Lol nei tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. november 2007 Del Skrevet 20. november 2007 (Automatisk svar) Tråden er lukket da forumet har blitt oppgradert siden siden ble opprettet. Skulle problemene fremdeles eksistere anbefaler vi at det opprettes en ny tråd om problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg