Zeph Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har fått eit spørsmål angåande ein PC som ikkje er så glad i DVD-plater. Lyden blir skurrete, mens biletet er heilt fint. Har prøvd musikk-CD i spelaren og det fungerer heilt fint, men med ein gang ein DVD blir satt i går det skeis. Har prøvd å skifta spelar, avspelingsprogram, kabel, hovudkortport, codec, det meste. Det eg trur det kan være er ein feil med Windows-installasjonen, sjølv om det virkar ganske søkt. Skulle ikkje tru det var hovudkortet sidan ein får same resultat på forskjellige portar og ikkje med musikk. Har prøvd å skifta alt som er inblanda i prosessen unntatt hovudkort og Windows-installasjon, har også skifta lydkort. Er det nokon som har vært borti liknande og har nokre gode råd? Alle komponentar, program og filmar (prøvd fleire) er testa på ei anna maskin og alt har fungert som det skal der. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Kan du utdype hvordan lyden skurrer? Hakker den med veldig små intervaller? Er det skurring kun noen ganger når det er veldig høye lyder? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Konstant er det denne lyden. Om det er støy eller lyden som blir forvrengt er eg ikkje sikker på. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Har du prøvet å bruker forskjellige DVD-avspillingsprogrammer? F.eks teste om VLC klarer å spille av uten problemer dersom du bruker et annet program. Og har du slike problemer med andre DVD-titler, eller kun denne ene? Jeg spekulerer på om det kanskje er AC3-filtret ditt som er problemet. Nyeste AC3-filter finner du her. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Har prøvd VLC, WMP, WinDVD og diverse andre programmer. Har også prøvd fleire DVD-filmar. Ingen av delane gav noko resultat. Skal prøve AC3-filteret, takk for tipset.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå