KaldBlod Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 - Dette blir på en måte dobbelpost. Sorry - De fleste har vel sett bilder av fks. en dame som holder en plakat med "I LOVE ..." på, hvor "..." er det som er slengt på i enden av URL'en. Har ingen sider jeg kan bruke som eksempel akkurat nå, men håper de fleste skjønner hva jeg mener. (h++p://myhost/image.pl?KaldBlod) Så, det å lage få tak i et sånt script, er det første problemet mitt. Senere har jeg ett problem til; jeg skal ikke bare bruke scriptet til å inkludere på den måten. Det jeg hovedsaklig skal inkludere, er teksten som står i en annen fil, hvor det bare er en linje. I denne fila står det akkurat hvilken sang som spilles i Winamp, akkurat nå. Vet nå at dette skal virke, og hadde vært veldig takknemlig for hjelp! :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 Slå opp foreach i PHP-manualen. Du kan bruke noko liknande som dette; Code: foreach ($HTTP_GET_VARS as $n => $t) { echo "I love $nn"; } men det krever her at du har ?Vegard= på slutten av URLen, ikkje ?Vegard slik som du ville gjort til vanlig. Skal tenke på ei løysing på problemet. Du kan og med denne metoden legge til ?Vegard=&Nils= og få opp teksten to gonger, noko som ikkje naudsynt er det du vil... :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå