Pak Ling Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei, jeg lurte på hvor mye det koster å bytte et deksel på k800i? Og mister man garantien om man gjør det selv? =) Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du kan ta kontakt med Teleboden i Moss, de har deksler. Koster deg vel en ca 800 kr. Etter hva jeg hørte, er det et lite helvete og bytte det, men det GÅR. Garanti mister du nok kanskje, men du må jo nødvendigvis ikke ødelegge noe da Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Du mister garantien hvis du gjør det selv. For prisoverslag, send en mail til DeltaService eller ditt nærmeste SE-verksted. Sjekk www.deltaservice.no. -snubbel Lenke til kommentar
Simen90 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 (endret) MobileWear i Drammen bytter også deksel til rundt 3-400 kr. Tror de har fått inn original deksler nå, men før hadde de Orange deksler fra England. Og så lenge du husker å bytte tilbake til original deksel før du sender den, får du fortsatt full garanti. Særlig stort problem å skifte er det heller ikke, så vidt jeg husker er det kun to skruer nede og to oppe. Har du en liten skrutrekker er jobben gjort på 10 min. Endret 16. februar 2007 av Simen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå