Betenkt Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Sliter med å få til MP3-støtte i Ubuntu 6.10. Lastet ned VLC Media Player og det funker jo til enkelt sanger men jeg liker organiserings programmer. Siden jeg ikke har Winamp tilgjengelig falt jeg pladask for Tythmbox sitt enkle design Eneste minus er jo mp3-støtten som ikke finnes overhode. Prøvde CODE sudo apt-get install gstreamer0.8-plugins men den gir bare feilmld i Rythmbox . Har også prøvd Easy Ubuntu men den laster bare ned codecer, virker ikke som de blir instalert. Forslag? Laptop: Dell Inspirion 9400 Distro: Ubuntu 6.10 Edgy Endret 16. februar 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sliter med å få til MP3-støtte i Ubuntu 6.10. Lastet ned VLC Media Player og det funker jo til enkelt sanger men jeg liker organiserings programmer. Siden jeg ikke har Winamp tilgjengelig falt jeg pladask for Tythmbox sitt enkle design Eneste minus er jo mp3-støtten som ikke finnes overhode. Prøvde CODE sudo apt-get install gstreamer0.8-plugins men den gir bare feilmld i Rythmbox . Har også prøvd Easy Ubuntu men den laster bare ned codecer, virker ikke som de blir instalert. Forslag? Laptop: Dell Inspirion 9400 Distro: Ubuntu 6.10 Edgy 7952588[/snapback] Svarte i den open suse tråden men gå til www.getautomatix.com Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Beklager... heh..men denne saken var GENIAL Takker og bukker EDIT: Automatix2 -> Multimedia -> valgte div dodecs -> Start = MP3 støtte Takker Endret 16. februar 2007 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Beklager... heh..men denne saken var GENIAL Takker og bukker 7953078[/snapback] Ikke noe problem å installere deb pakker akkurat. Automatix "redda" meg når jeg var ny i linux også. Hvis du føler at du mangler nye utgaver av programmer og ting som ikke ligger i pakkebrønnene, ta en kikk på www.getdeb.net også. Ferdige deb pakker for en god del programmer og spill. Lenke til kommentar
comicz Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå