Gå til innhold

NBA Street Homecourt bedre på X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Er jo ikke noe å spekulere om engang. Er jo selvsagt pga at utviklerne ikke forstår seg godt nok på PS3 enda. En Xbox360 er jo mer eller mindre enn PC. Til og med jeg skulle greid å fått laget noe fungerende på den maskinen.

Dere får nyte det så lenge det varer, innen året er omme eksisterer ikke Xbox360 lengre.

Flame on !

7952762[/snapback]

Hehehehehe tusen takk... Jeg kjedet meg her nå, men du får meg til å le like mye hver gang :thumbup:

Keep up the good work :yes:

Edit: Er det en self-destruct sak i alle 360 siden de ikke kommer til å eksistere innen året er omme? Må nesten bestille en hemmelig agent hjem til meg i tilfelle så de kan redde meg fra den eksploderende boxen min!! Noen som har nummeret til James?

Endret av Darth MToffy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gjesp... Avanore: Det er ikke vits i å poste hver eneste nyhet som er negativ for ps3. Det er bare å gni det inn i trynene på folk, eller be om dette som skjer her. Diskusjon om hvilken som er best, som alle må være lei av nå.

Du burde heller nyte det i stillhet.

Uansett hvilken konsoll som går ut som "taperen"(Den som selger minst osv.) så har ingen noe å frykte tror jeg. Jeg hadde xbox i siste generasjon, og den var jo taperen! solgte en brøkdel av ps2. Men faen å fornøyd jeg er og var med den. Slutt med konsollkrig!

Lenke til kommentar
Uansett så er det bra at noen av multiplattform spillene er bedre på xbox 360, slik at de kan trøste hverandre når xbox'en er til service i tyskland, mens ps3boysene spiller sine mye dårligere versjoner på ps3 :D

7952486[/snapback]

Noen som veit hvor ødelagte PS3'er havner? Blir de også sendt til Tyskland kunne det jo vært morsomt å få 2stk herfra til å sende samme dag å se hvem som får sin igjen først!

7952650[/snapback]

Hørres ut som ei totakts snekke.

Ahh, no draumer eg meg ut på sjøen - føler eg har ei kald pils i handa, og er på vei ut til den bortgjømde badeplassen vår. Herlig. Grill har eg med, pølse, hamburger og brus òg! Eg har den raude hawaii shortsen på meg. Eg likar den. Vonar eg ikkje mistar den når eg stupar fra svaberget i år og.

Folk lo når eg måtte symje rundt å leite etter shortsen ifjor sommar.

Etterpå grilla me pølser.

Eg likar grov-senap på hot-doggen min.

Dere får nyte det så lenge det varer, innen året er omme eksisterer ikke Xbox360 lengre.

7952762[/snapback]

Dagens

7952773[/snapback]

Wow... hahaha. Avean, you crack me up :)
Lenke til kommentar
Fight night 3 og oblivion, men oblivion er ikke kommet ut ennå. :)

Tallene var dratt ut av rævva!

7952402[/snapback]

FN 3 kom lenge etter X360 versjonen så du kan ikke sammenligne

Så synes jeg faktisk FN 3 ser veldig dårlig ut med 8bit 2D publikum motsetning til fin 3D publikum til X360

Det har nok noe med minnekapasiteten og gjøre, men vi skal ikke gå inn på det her i denne tråden

7952436[/snapback]

Nei, DET er dagens. :!:

Utruleg, så mykje svada det går an å lire av seg.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

7952402[/snapback]

Så synes jeg faktisk FN 3 ser veldig dårlig ut med 8bit 2D publikum motsetning til fin 3D publikum til X360

Det har nok noe med minnekapasiteten og gjøre, men vi skal ikke gå inn på det her i denne tråden

7952436[/snapback]

Herregud, så mykje svada det går an å lire av seg.

7953330[/snapback]

Etter det Avean postet så henger du deg opp i dette ?

Og det vel ikke så mye å le av heller ? PS3 har mindre ram enn 360, ihvertfall i praksis. Flere utvilklere som har nevnt det.

Lenke til kommentar

7952402[/snapback]

7952436[/snapback]

Herregud, så mykje svada det går an å lire av seg.

7953330[/snapback]

Etter det Avean postet så henger du deg opp i dette ?

Og det vel ikke så mye å le av heller ? PS3 har mindre ram enn 360, ihvertfall i praksis. Flere utvilklere som har nevnt det.

7953362[/snapback]

Feil.

For det føste har begge konsollane til saman 512Mb RAM. For det andre er RAM-hastigheten til Ps3 (XD-RAMEN) på 3.2 Ghz i motsetning til 360, der all rammen er på ein klokkehastighet på 600-700mhz (gidd ikkje sjekke opp det nøyaktige talet). I tillegg til dette, har GPU`en i Ps3 256Mb dedikert linje, noko som er ekstremt nyttig når det kjem til bandbredde-spørsmål. Her må 360 GPU`en dele linja.

Utviklarar som har sagt at Ps3 manglar minne er berre utviklarar som har utvikla eit ekslusivt spel til 360 og i den samanhengen (etter litt lokking frå Gates si lommebok) har sagt at "dette spelet kan ikkje gjerast på Ps3", i tillegg til nokon "seriøse" analysar du finn på heller lugubre stader sett frå eit kjeldekritisk perspektiv.

Har det nokonsinne slått folk kvifor arstechnica eller nokon seriøse sider aldri kjem til den same konklusjonen?

På den andre sida er det ein heil DRØSS med utviklarar som har sagt at Ps3-spel umuleg kan gjerast på 360. Ver so snill og ikkje start ein krig der me hentar fram slike referansar frå kvar side. Det vert fullstendig utan hensikt.

Lenke til kommentar

Feil.

For det føste har begge konsollane til saman 512Mb RAM. For det andre er RAM-hastigheten til Ps3 (XD-RAMEN) på 3.2 Ghz i motsetning til 360, der all rammen er på ein klokkehastighet på 600-700mhz (gidd ikkje sjekke opp det nøyaktige talet). I tillegg til dette, har GPU`en i Ps3 256Mb dedikert linje, noko som er ekstremt nyttig når det kjem til bandbredde-spørsmål. Her må 360 GPU`en dele linja.

7953435[/snapback]

Mista Piiiiiii?

Lenke til kommentar

Ram eller ei, fakta er at flesteparten (alle hittil ?) av multiplattform spill ser bedre ut på 360. Så at PS3 er særlig bedre ser jeg på som mindre og mindre sannsynlig.

Da Xbox kom ut så multiplattform spill bedre ut på Xbox med en gang. Så forskjellen mellom 360 og PS3 er nok enda mindre enn den var mellom PS2 og Xbox.

Fear på PS3 er også et godt eksempel.

To put it simply, the whole game is quite blurry. We're not just talking texture detail, which is indeed not very good, but the video looks like it's been rendered at a low resolution and then upscaled to HD. The framerate mostly holds steady, though there are a few blips or loading pauses here and there, but the main problem really is a lack of sharpness.

http://ps3.ign.com/articles/760/760663p1.html

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
fear-20070201034451859.jpg

Tydelig at mange sliter med PS3.

Endret av Enduro
Lenke til kommentar

Noen som har tenkt tanken at EA bruker mest tid på den versjonen de har mulighet til å tjene mest penger på?

Med tanke på at de er 10-1 ratio på antall konsoller ute omtrent. Så er det vel ikke unaturlig at de jobber mer med xbox versjonen. Eller var det en dum tanke?

EA er vel ganske kjent for sin hunger etter å tjene penger fremfor å lage nyskapende og gode spill. Så det ville ikke forundre meg om de gjorde det i hvertfall.

Nå er det også kjent at ps3 har en veldig annerledes arkitektur, som sikkert tar lang tid for utviklerne å fullt utnytte seg av.. i hvertfall er det et megahopp fra titlene som kom i begynnelsen på ps2, og f.eks GOW2/FF12.

Synes dette var en fin quote, som reflekterer mine tanker ganske godt.

Bearing in mind of course, that the 360 is now on second/third generation software and the developers are still trying to figure out how to get the best of the Cell and the seven extra SPUs, I would say that if I was a 360 owner (and I used to be) I would be worried that the first generation PS3 titles are comparable to the current generation of 360 titles.

Tipper det er derfor dere starter alle disse trådene også, bare dere kan snuse opp en liten miss som har med ps3 å gjøre før salget tar helt av og xbot'ene blir lei seg.

Tenk om Ken sa Bob.. men skulle si Bab .. hadde blitt 3 tråder om det innen 5 min :p

Endret av tidus2k4
Lenke til kommentar

7952402[/snapback]

7952436[/snapback]

Utruleg, så mykje svada det går an å lire av seg.

7953330[/snapback]

Du må nok begrunne hvorfor det er svada. X360 versjonen har 3D publikum og PS3 har 2D publikum. Det er kjent at PS3 sliter med å bruke GPU og CPU minne

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Bearing in mind of course, that the 360 is now on second/third generation software and the developers are still trying to figure out how to get the best of the Cell and the seven extra SPUs, I would say that if I was a 360 owner (and I used to be) I would be worried that the first generation PS3 titles are comparable to the current generation of 360 titles.

Dette er bare svada.

Da Xbox kom ut danket den ut PS2 sin grafikk fra dag 1. Selv om PS2 var på andre/tredje generasjon som de prøver å unnsylde med der.

Og ikke skjønner jeg hva det skal ha særlig å si for multiplattfrom spill heller. Eksklusive spill kanskje.

Lenke til kommentar

Pluss at de får nesten et ekstra år på seg til Europa iforhold til hva det skulle være. Er enig med deg her. Fin unnskyldning men henger ikke helt på greip.

Men uansett om 2-3 år til får vi se hvilken av maskinene det er mest futt i da, men enda kommer denne diskusjonen til å handle om akkurat det samme da. Så vi får kose oss så lenge vi har ulike konsoller :thumbup:

Lenke til kommentar
Feil.

For det føste har begge konsollane til saman 512Mb RAM.

Må pirke litt her.. Har ikke Xbox360 64megabyte med en eller annen spesial-ram i tillegg? Mener å huske dette, men husker ikke navnet på denne rammen i farten..

Forvørig tror jeg ingen som har svart i denne tråden til nå faktisk har kunnskap nok til å uttale seg om hvordan de forskjellige minnearkitekturene faktisk fungerer og hvilken innvirkning den har på potensialet til konsollene.. Mange fine tall som blir slengt rundt omkring hver gang dette blir diskutert..

Mista Pi er vel en av de få som faktisk vet hva dette går ut på, og han har vel ikke skrevet noe i denne tråden enda? Løp og hent ham noen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...