Gå til innhold

Hva er dine favorit hub`er på dc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pleier å hole meg på SGC scifiport Coruscant og diverse sci-fi huber (diger farscape) men hva er adresen til de genesis hubene? og noen som vet om noen huber hvor jeg (2mbit ned 640kb opp NGT) kan laste ned i litt fart er litt kjedelig å sitte med 10kb når linja klarer mange ganger det ned. meste jeg har fått fra noen i dc er 200kb, men det pleier å ligge på 10-20kb.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 10:08, skrev Folo:

når jeg ikke har 100 mbit lenger så har jeg kasta meg over på tropical 1 og 2

men det jeg savner er en norsk hub, begynner å bli litt lei av gyllna tider og jalla jalla

Snabbhubben NGT hvis du har NGT, en del raske linjer på den hub'n. Ikke klag, Gyllene Tider (se skrivemåte) er jo noe av det bedre! :smile:

Lenke til kommentar
Quote:

Den 2002-12-05 09:05, skrev NetFinity:

Tar jeg feil eller sitter halvparten av de som har svart på denne posten på 10mbit eller bedre? Trodde Norge var ett bredbånd u-land jeg :???:

Btw.. jippi.. Post 200 :razz:

Har bare bravo hastighet fra NGT dvs 704kbps (740)inn og 384kbps ut.
Lenke til kommentar

Snabbhubben er veldig rask, men problemet er at man ikke finner ting som er bittelitt vanskelig å finne.

Det som blir sharet er altfor mye av det samme, men den er jo veldig grei da når man får over 10MB/s :wink:

BBB er et veldig fint sted, eller så bruker jeg Baka, den sistnevnte er treigt, men er du heldig så finner du sjeldne Anime der.

Noen som vet om noen gode Anime hubber da?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-05 10:08, skrev Folo:

men det jeg savner er en norsk hub, begynner å bli litt lei av gyllna tider og jalla jalla

[NOR]Vikings hub begynner å ta seg opp, over 60 users/ 3 TB delt og mange norske.

Bli med du og da =D

vault.servebeer.com

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-06 01:02, skrev Qrt_:

Snabbhubben NGT hvis du har NGT, en del raske linjer på den hub'n. Ikke klag, Gyllene Tider (se skrivemåte) er jo noe av det bedre! :smile:

Gidder du å poste adressen til NGT Snabbhubben?

De andre Snabbhubbene ble jo sperra for oss som ikke bor på studbyer, så nå er jeg avhengig av svenske halvjalla-hubber...ikke helt det samme som Snabbhubben nei!

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-06 12:19, skrev alfern:

Dersom du bruker DC++ kan du spesifisere ulike brukernavn på de hubbene du har liggende i favoritter.

Kan du? Jaja.. Har ikke behov for det nå, for problemet er fiksa.

Men det går fortsatt ikke fort nok. :sad:

Trenger noen 100Mbit/200Mbit folk jeg kan laste ned fra. :smile:

Slutt å nevne Snabbhubben. Den er bare for folk som går på NTNU. Og hvis du på død og liv må nevne den, så nevn også at den ikke er for alle.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-12-06 00:11, skrev LarsC:

AreA-51 #1

Snabbhubben :smile:

Meg også! Snabbhubben eller snabbhubben junior.

Har 100Mbit/s men har aldri oppnådd over ca 95 Mbit/s. Gjennomsnittet ligger i området 5-50Mbit/s.

BTW. Det er kun for dem som har tilknytning til NTNU-nettet. (I.P. 129.241.xxx.xxx)

[ Denne Melding var redigert av: Simen1 på 2002-12-07 03:00 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...