Dan Hansen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg trenger en brakett av den typen som gjør at man kan ha både videolys og ekstern mikrofon på et videokamera. Det bør helst ikke være over ti centimeter mellom festene (lys/mik) med senterfeste i bunnen. Har trålet internett, men er ikke kar om å finne noen ... Mvh Dan Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Etter to uker tar jeg sjansen på å bumpe denne, og legger for ordens skyld med et bilde av hva det er jeg trenger. Mvh Dan Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg trenger en brakett av den typen som gjør at man kan ha både videolys og ekstern mikrofon på et videokamera. Det bør helst ikke være over ti centimeter mellom festene (lys/mik) med senterfeste i bunnen. Har trålet internett, men er ikke kar om å finne noen ... Fant denne hos Nebtek, og denne hos B&H. B-Hague har også en variant, du finner den her (litt ned på siden). Så også at Hama hadde en (enkel) variant der du kunne skru i stativfestet, kan jo også være nyttig dersom du vil ha enda mer lys (eller fra flere vinkler)... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå