seidon Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hei. Lurte på om dette er en bra spill pc. skal snart bytte CPU. Specs: CPU: P4 3,06 Ghz HT HK: ASUS P5LD2 GPU: Nvidia Geforce 7950 GT 256mb gddr3 klokket 800Mhz minne, 600Mhz GPU. Harddisk: 1X320 WD + 1X160 Maxtor. PSU: APEVIA 500Watt. skjerm 20'1 tommers Widescreen Dell flat panel. ?? takk for svar. Komm med forslag til noe jeg kan endre/kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 GAnske dungande den der, cpu er det svakeste leddet men den har du tenkt og bytte. Hvor mye ram er det? kan hende den hadde kledd et 8800 kort og 2 GiB hvis er en C2D du skal ha deg, men da ville jeg sett på om PSU lever nok Ampere på 12 V Lenke til kommentar
seidon Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Det er 2gb ram. pc5300. tenkte og kjøpe meg C2D Quad 2,4Ghz eller bare vanlig 2,4Ghz C2D. Venter litt med neste generasjons kort. Har opplevd og kjøpe det beste en gang og så var det ikke best lenger etter noen uker. Vil ha noe som er sikkert og garantert. Er bare Nvidia til nå som har kommet med neste gen kort. Tippe at ATI snart kommer med sin X2000 serie. ikke rykter dette her. Jeg bare vet det. Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er 2gb ram. pc5300. tenkte og kjøpe meg C2D Quad 2,4Ghz eller bare vanlig 2,4Ghz C2D. Venter litt med neste generasjons kort. Har opplevd og kjøpe det beste en gang og så var det ikke best lenger etter noen uker. Vil ha noe som er sikkert og garantert. Er bare Nvidia til nå som har kommet med neste gen kort. Tippe at ATI snart kommer med sin X2000 serie. ikke rykter dette her. Jeg bare vet det. 7956175[/snapback] Men hvis du vet det, så er det vel ikke noen vits i å tippe at dem kommer med den nye serien?! Lenke til kommentar
seidon Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2007 Det eneste jeg ikke er sikker på er at ATI gjør som intel og dropper en serie eller hopper over den. ATI kan jo for eksempel komme med ''Greef'' serien. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Skal du spille er det ikke noe vits i quad kjerne, går for dural og så kan du kansje klokke denne litt, ville tro det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå