xstian Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Sesong 9, episode 3... BEST...EPISODE....EVER :!: :!: :!: Beste timen med underholdning jeg har sett på veldig, veldig lenge! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Episoden var meget morsom. Og ganske skremmende på enkelte punkter. Forøvrig kritiseres den gjerne for såkalt "America-bashing". Da gjerne av amerikanere. Ikke at Clarkson, May og Hammond er kjent for å være tilbakeholdne med klaging på USA. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 En av de absolutt beste episodene ja, koste meg gjennom hele greien. SKremmende også, som det blir påpekt over her. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Episoden var meget morsom. Og ganske skremmende på enkelte punkter. Forøvrig kritiseres den gjerne for såkalt "America-bashing". Da gjerne av amerikanere. Ikke at Clarkson, May og Hammond er kjent for å være tilbakeholdne med klaging på USA. 7953104[/snapback] Etter å ha sett episoden så skjønner jeg det. Vi lever i 2007, og Hammond og resten av filmcrewet fikk kastet STEINER etter seg når de skrev "im gay" eller noe sånt på bilen. Det var AKKURAT slik jeg hadde sett det for meg fra filmer og sånt. En pickup med 8 rednecks og en bikkje på lasteplanet, i bar overkropp og klar for å gi disse "byfolka" juling. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Det er et interessant aspekt, og det verste, i mine øyne, er at en del amerikanske kilder jeg har sett på faktisk samstemmer med dette, slike hendelser kan skje. Men Alabama. Det forklarer en del. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Episoden hadde absolutt sine highlights. Hamsters uttrykk idet han ser Clarkson komme med kua på taket eller steinkastingen. Hvordan alle tre er så ulike og passer så bra sammen. Introen til Big Stig. Synes forøvrig episode 2 også var en hit. Klippinga, musikken, hele filmen med May som drar Bugattien opp i 407 km/t er et mesterstykke. Samt de nydelige forklaringene på hvorfor de respektives biler burde komme med på kunstmuseet. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Episoden var meget morsom. Og ganske skremmende på enkelte punkter. Forøvrig kritiseres den gjerne for såkalt "America-bashing". Da gjerne av amerikanere. Ikke at Clarkson, May og Hammond er kjent for å være tilbakeholdne med klaging på USA. 7953104[/snapback] Etter å ha sett episoden så skjønner jeg det. Vi lever i 2007, og Hammond og resten av filmcrewet fikk kastet STEINER etter seg når de skrev "im gay" eller noe sånt på bilen. Det var AKKURAT slik jeg hadde sett det for meg fra filmer og sånt. En pickup med 8 rednecks og en bikkje på lasteplanet, i bar overkropp og klar for å gi disse "byfolka" juling. 7955677[/snapback] Episoden var morsom nok og det var en del oppførsel der som man som menneske ikke føler spesielt stolthet over men når det er sagt så kunne den episoden gjerne vært lagt til UK eller andre steder i verden. 'Maggie Thatcher was good for Great Britain' ville vel avstedkommet en del heftige reaksjoner enkelte steder på øyriket. Man kan le (eller riste på hodet) av stereotypen 'Rednecks' men sannheten er at de finnes over hele verden. Bare å lese nyhetene det. Top Gear teamet fikk det de var ute etter og det ville de fått andre steder også. På tv kan man lage så mangt. Noen som husker Biker Jens sin tur gjennom USA. Han møtte mange 'riktig fede mennesker'. Også i sør. Idioter finnes overalt, også i Top Gear teamet. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 'Maggie Thatcher was good for Great Britain' ville vel avstedkommet en del heftige reaksjoner enkelte steder på øyriket. 7960717[/snapback] Nåja, prøv heller å rope "I LOVE LEN LORD" i de gamle arbeiderkvarterene til Morris. Eller "AUSTIN ROCKS" i nærheten av Longbridge. Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 'Maggie Thatcher was good for Great Britain' ville vel avstedkommet en del heftige reaksjoner enkelte steder på øyriket. 7960717[/snapback] Nåja, prøv heller å rope "I LOVE LEN LORD" i de gamle arbeiderkvarterene til Morris. Eller "AUSTIN ROCKS" i nærheten av Longbridge. 7961998[/snapback] He, he. For eksempel det ja, du ser poenget. Mulighetene er mange. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Må si meg enig. Dritbra episode, forrige episode var knall og. Den bugattien er sinnsyk. Men angående denne episoden, lurer på hvor han fikk tak i kua jeg? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Scenen på den bensinstasjonen i Alabama virket staget. Resten av episoden var bra, men ikke så hylende morsom som alle skal ha det til. Endret 18. februar 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Lo meg gjennom hele episoden jeg :!: Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hmm..hvor og når kan denne sees ? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) hmm..hvor og når kan denne sees ? 7970158[/snapback] Du får tak i den på mindre lovlige måter. Det er dog eneste.. Endret 18. februar 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Her er en samletråd for Top Gear Sesong 9. Jeg foreslår at vi bruker den jeg PS! Det var en utrolig bra episode. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Scenen på den bensinstasjonen i Alabama virket staget.Resten av episoden var bra, men ikke så hylende morsom som alle skal ha det til. 7968064[/snapback] Den virker staget, men ta en nærmere titt på det hektiske i kamera-arbeidet mens de vasker bilene og mens de løper, jeg har sett nok staging på Top Gear, det er ganske lett å oppdage, dette virker ikke staget, etter min erfaring. Forøvrig innrømmer en del amerikanske brukere, noen fra Alabama på andre utenlandske forum at noe slikt meget gjerne kan skje. Jeg antok det var staget, men det virker mer sannsynlig etter litt research. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Scenen på den bensinstasjonen i Alabama virket staget.Resten av episoden var bra, men ikke så hylende morsom som alle skal ha det til. 7968064[/snapback] Den virker staget, men ta en nærmere titt på det hektiske i kamera-arbeidet mens de vasker bilene og mens de løper, jeg har sett nok staging på Top Gear, det er ganske lett å oppdage, dette virker ikke staget, etter min erfaring. 7970482[/snapback] Hvis det er staget så er det dårlig staging iallefall, de vasker jo bilene med cola og t-skjorte.. Lite godt planlagt isåfall.. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 hehe, det sjukeste var at han ble saksøkt for 20000 dollar. Er sprøe folk nedi der. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det er vel feil. De truet med å saksøke, men var villige til å ta et "settlement" for 20000 USD. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Det er vel feil. De truet med å saksøke, men var villige til å ta et "settlement" for 20000 USD. 8014972[/snapback] Likevel sprøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå