kjejohan Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg vurderer å oppdatere maskinen min litt og lurte på om hva som er mest hensiktmessig å kjøpe i forhold til pris og ytelse. Dette har jeg nå: Hovedkort: Intel D815EPEA2 Easton Skjermkort: NVIDIA GeForce2 MX 100/200 32 MB Lydkort: SoundMAX Integrated Digital Audio Prossesor: Intel Celeron 1 Ghz Minne: 256 MB Hardisk: Maxtor 40 GB Bruker den mest til spilling og har tenkt å spandere ca 3000 på meg selv til jul :smile: Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Du kan begynne med å kjøpe nytt hovedkort, CPU og RAM. Det blir rundt regna 3000 kr hvis du velger helt ok komponenter. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvis du bruker den mest til spilling så tror jeg den best ytelsesøkningen du vil merke for 3000,- er et nytt skjermkort og evnt en oppgradering av cpu. Nå vet jeg ikke hvor stor cpu du kan ha på det hovedkortet men det kan du vel finne ut av.. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Svaret over er absolutt greit nokk, men skal du ha mest ytelseforbedring ville jeg oppgradert skjermkortet mitt. Du får mye for 3k Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Hvordan kan jeg finne ut av hvor mye CPU jeg kan ha på hovedkortet? Er ikke den største kløpperen med data :smile: Lenke til kommentar
kjejohan Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Hvordan kan jeg finne ut av hvor mye CPU jeg kan ha på hovedkortet? Er ikke den største kløpperen med data :smile: Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 5. desember 2002 Del Skrevet 5. desember 2002 enten ser du i bruksanvisningen, eller så går du inn på hjemmesidene til intel og leter litt der Kjøp nytt skjermkort og mere ram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå