Big_Mac Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Har samla en tropp til å ha TG LANPARTY, men er temmelig ny på hele LAN - greia. HAr tenkt å kjøre på Counter-Strike 1.6. Problemet er å finne andres IP adresse slik at de kan hente spillet fra min PC Venter på svar... Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Hva er du ute etter? At folk skal kunne kopiere spillet fra din maskin? Da trenger du ikke deres IP addresser, de trenger din, og du må dele spillet. Eller snakker du om at andre skal kunne "joine" / koble seg til et spill du har hostet/laget? Du er veldig uklar Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 16. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 De andre skal hente spillet fra min PC. Hvordan de kan finne min IP adresse. Det var iallefall planen Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 Du må dele spillet, derretter kan du kjøre ipconfig i cmd, gi dem din lokale ip addresse, de kan få tilgang til deg ved å gå til \\din-ip-adresse i explorer. (eventuelt ditt hostname)u Lenke til kommentar
hiper Skrevet 16. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2007 er dette cracka versjonen? isåfall er den såpass liten at du får den på en normal mp3 spiller Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 du kan vel også brenne ut på en CD, er ikke verre en som så Eller så kan du jo alltids sette opp en dc hub Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2007 Har du dere manuelle ip adr så gå til start- kjør- skriv: \\Xxx.xxx.x.x( xxx= din ip) Har du automatisk ip adr så går til start- kjør- skriv: "navnet på din pc" For at de skal komme inn MÅ du ha delt en mappe og evt branmur må kanskje være skrudd av Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 og dette er ikke lov og snakke om her heller, hvis det er meningen at de skal"få" spillet av deg. https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=60 Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Counterstrike finnes som en Mod til hl1, og den er fult lovlig å dele om jeg ikke tar veldig feil... Lenke til kommentar
Big_Mac Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Problemet er løst. Takk for alle svar. Big_Mac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå